ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

بیست روز مانده تا...

1392/4/15 18:07
نویسنده : niloofar
870 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز نوزدهم پریه و شب پونزدهمی که باید سیپرو بخورم. دیشب با خانواده برادرشوهر رفته بودیم پارک. خوش گذشت. کلی بازی کردیم و هوا خیلیییییی ملس بود. اما چون دیر رسیدیم صبح خواب موندیم. ساعت 11 با شوهرم رفتیم کلینیک تا باقی داروها رو بگیریم. بخاطر عروسی ای که دفعه پیش داشتیم میرفتیم نشده بود دکاپپتیل و بگیریم. آخه باید زود به یخچال منتقل بشه و تو گرما نمونه.

این دفعه هم برای شروع 12 تا دکاپپتیل بهم دادن و یه سری قرصهای استروژن. یه کوچکولو نگران معده م ام چون استروژن بهم نمیسازه. قرار شد دارو ها رو تا نهم پری بعدی مصرف کنم و بعد برم برای سونوگرافی. اگه اندومترم خوب بود، تاریخ عملم و مشخص کنن.

بعد از کلینیک هم رفتیم سازمان بیمه که ببینیم میتونیم درصدی از این هزینه ها رو ازشون بگیریم یا نه. از یه سری مدارکمون ایراد گرفتن و باید دوباره بریم. در ضمن گفتن برای درمان ناباروری باید دوسال از تاریخ عقدمون گذشته باشه. با این حساب شک دارم زیفت قبلی رو محاسبه کنند.

راستی هفته ای که گذشت عروسی پسر عمه ی گرام بود. انشااله که خوشبخت بشن. خیلی هم خوش گذشت. جای همه تون خالی بود. کلی تخلیه روانی شدم. خیلی از حرفها و حدیثهایی که تو این دو هفته پیش اومده بود و روان پریشمون کرده بود با این مراسم پرکشید و رفت.

دوستم سارا میگه :"ای کاش آدما لب و زبون نداشتن، یا نه داشتن اما فقط واسه خوردن بود تا اینکه نتونن با زبون و دهنشون بقیه رو برنجونن..." واقعا کاش همینطور بود .یا اینکه لااقل بعضیا یاد میگرفتن دهنشون و یه جاهایی ببندن. آخه میترسن اگه یه موقع زخم زبون نزنن لال از دنیا برن خنثی.

فکر کنم تا انتقال بعدی یه 20 روزی فاصله باشه. مطمئنم این 20 روزم خیلی زود میگذره.

راستی دوستهای گلی که کنجکاو هزینه ها هستید، هزینه این سری داروها شد 348هزار تومن. البته از این مقدار 303 هزار تومنش فقط مال 12 تا دکاپپتیل گرانقده که باید بر بازوی مبارک وارد کنیم.نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

سحر
16 تیر 92 11:21
سلام نیلوفر جونم ایشالاکه این دفعه نتیجه میگیری و دهن اون بعضیا تا ابد بسته می مونه...


مرسی سحر جون. عزیزم این حرفا مربوط به بچه نبود. یه احمقی حرفهایی زده بود که کل خانواده و فامیل و به هم ریخته بود.
هیجان
16 تیر 92 11:43
19 روز باقیمانده
خدا خودش امن و پر برکت کنه روز انتقال رو
نیلو واسه یه لحظه فک کن که ادما دهن نداشتن یا داشتن و نمیتونستن حرف بزنن وای چه جهنمی میشد...
خیلی از شنیده هایی که دلمون رو اروم میکنه لذت میده جون میده چی فکر اونا رو هم کردیی؟؟
واسه خاطر بی ارزش ها نباید اینهمه ارزشمندها رو کنار بزاریم هرگز


آره درسته. ولی نمیدونم چرا بعضیا زبونشون از نیش مار هم تندتره
فریبا
16 تیر 92 12:23
سلام نیلوفر ان شالله بیاری خدا اینبار با خبر 3نفرشدنتون بیای گلماینقدر به این آدمها بها نده این آدمها چون کسی براشون اهمیت و ارزش قائل نیست مجبورن با این حرفها برای خودشون ارزش و احترام جمع کنن ولی افسوس خبر ندارن که با این کارا و حرفاشون آدمهای دورو برشون بیشتر ازشون متنفر میشن مثل مادر شوهر من که که زبون نیست لامصب از نیش مار و غقربم 1000برابر بدتر فقط خدا نکنه حرفی بزنه در عالم دوستی از 100 دشمنت بدتربعدشم این هم عروسای بی وجود و حسوددد خدا لعنتشون کنه


خخخخخ واقعا فریبا. خدا شر این جور آدمها رو از سر همه کم کنه. آمین.
شیما
16 تیر 92 12:50
چیزی دیگه نمونده این دفعه دیگه میشه مطمئنمممممممممممممممممم ایشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


شیمای گلم انشااله به زودی خوشحالی تو رو هم ببینم.
پرتو
16 تیر 92 13:41
عزیزم انشاالله این دفه عملت با موفقیت انجام میشه اصلا ذهنت و درگیر این جور ادما و حرفاشون نکن متاسفانه دهان مردم همیشه بازه تو فقط و فقط به فکر خودت باش عزیزم قراره مامان بشی پس فقط به روزای خوب فکر کن


مرسی مامان پرتو
مامان ازاده
16 تیر 92 14:07
نیلو جونم تو دلت پاکه خدا هم به اون دل پاکت نگاه میکنه-انشالا که نتیجه میگیری عزیزم-در مورد مردمم که همیشه دهنشون بازه تو بیخیالشون شو


آزاده مرسی عزیزم.
سودابه
16 تیر 92 14:20
ایشالا ایندفعه ج میده عزیزم..من و دخملم واسه خاله دعا میکنیم...


من قربون اون دخمللللللللللللل ناز برم
ماماطهورا
16 تیر 92 14:54
سلام عزيزم انشالله كه اين دفعه ديگه ني نياي خوشگل و شيطون بلات ميان و محكم ميچسبن به دل مامان مهربونشون


مرسی دوست گلم. انشااله همینطور باشه
تبسم
16 تیر 92 15:16
خانمیییی پس چیزه دیگه نمونده ایشالاااااا................ایشالا مامان بشی و ازز بار غصه هات کم بشه....هر چند همه زندگی بچه نیس ولی انگاری قسمت عظیمی از زندگی هم مختص بچس......ایشالاااااا حاجت روا بشی گلمم


مرسی عزیزم.
گيتي
17 تیر 92 7:32
سلام نيلو جونم انشالله كه ايندفعه نتيجه ميگيري و نينيت تا 9 ماهگي محكم ميچسبه به دلت عزيزم،اصلاً حرف مردم برات اهميت نداشته باشه متاسفانه بخشي از وقت مردم از اين طريق داره ميگذره.


مرسی گیتی جان. آره دقیقا مردم وقتشون و با حرف میگذرونن. کاش یاد میگرفتن سرشونو با چیزهای دیگه گرم کنن
لیلا
17 تیر 92 15:33
عزیز دلم همیشه به عروسی و شادییییییییییییی امیوارم این اخرین باری باشه که این خرجا رو میکنی و این بار نینی نازی بیاد و توی دل نازنینت بشینه . بوووووووووووس به امید پیروزیییییییییییییییییی


مرسی لیلا. همچنین برای شما
بهاره د
18 تیر 92 1:38
نیلو جونم فددایه دلت چی شده نازنینم
نبینم در اری کم کم مامان میشی ایشالله ناراحت باشی گوشن نکن به حرف هیچ کی
هرچند خودممتجربه کردم تلخه حرفای مردم ولی خدایه ما هم بزرگه چاره چیه
برات بهترین ها رو ارزو دارم
خدا رو قسم میدم به قرانش به این ماه عزیزش تو اینبار مامان بشی
وای خدا امینننننننننن


بهارم مرسی عزیزدل
محبوبه مامان ترنم
18 تیر 92 15:47
ایشاالله که این بار نتیچه میگیری و عمل موفقیت امیز میشه.
این روزها فقط به فکر آرامش روانیت باش و به هیچ چیز اهمیت نده عزیز دلم.


همه سعیمو میکنم محبوبه جون. واقعا این روزها آرامش مهم ترین چیزه
سودابه
19 تیر 92 14:05
نیلو چرا رمزمو تایی کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ای وااااااااااااایییییییییییییییییی ببخشید. من فکر کردم نظر مخفیه.
hoda
26 تیر 92 10:22
سلام نیلو جون. خوبی؟ الان اوضاعت خوبه؟
ایشالا که حتما نتیجه می گیری.
عزیزم من 2 ساله که ازدواج کردم ولی بچه دار نشدم. فکر میکنم مشکل از شوهرم باشه. آزمایش داده و تعداد و سرعت اسپرم هاش کمه. میخوایم درمان رو شروع کنیم.
اگر میشه راهنماییم کن از کجا باید شروع کنم. دکتر صاحب کشاف برای این کار مناسبه یا باید پیش دکتر متخصص ارولوژ و مردان بریم؟
خواهش میکنم اگر میتونی به ایمیلم پیام بده یا در همین سایت جوابم رو بده.

مرسی
مرسی
مرسی


هدی جون خوش اومدی عزیزم. تبریک میگم که اینقدر سریع به فکر افتادید و مشکل و پیدا کردید. به نظر من قبل از مراجعه به کلینیک پیش یه متخصص اورولوژی برید. همسرت یه بار دیگه آزمایشهاشو تکرار کنه. بعد با نتیجه ازمایشها برید پیش دکتر کشاف. هرسوالی هم داشتی من در خدمتم
عاشق
29 تیر 92 19:42
سلام عزیزیم

خوبی؟چی شد؟

ایشا.. که جواب گرفتی؟؟

من فردا وقت دارم برم پیش دکتر کشاف ولی خیلی اضطراب دارم

دوست عزیز تازه سه شنبه باید برم سونوگرافی. شما مشکلتون چیه؟؟؟