ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

زیفت

1392/4/4 15:29
نویسنده : niloofar
6,389 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسها رو برای دوستهایی میذارم که میخوان بدونن زیفت به چه ترتیبی انجام میشه.

اینا تخمک هایی هستن که تحت تاثیر داروها به تعداد زیاد داخل تخمدانها رشد کرده ان.

 

تخمک

 

این تخمک ها توسط یه همچین وسیله ای بصورت واژینال بیرون کشیده میشه. این عمل توسط سونوگرافی کنترل میشه.

تخمک

 

نمونه اسپرم از مرد گرفته میشه و داخل آزمایشگاه اسپرم های سالم توسط سوزن نازک جدا میشه.

 

اسپرم

 

بعد از اینکه اسپرمهای سالم جدا شد به داخل تخمک هدایت میشه. هسته تخمک یه نقطه ریزه که تو این عکس کاملا مشخص نیست.

آی وی اف

این تخمک های لقاح یافته با یه عمل وارد لوله فالوپ میشه. همونطوری که توی این عکس می بینید یکی از این لوله ها نور و دوربین و وارد شکم میکنه. یکی از این ابزار ها لوله فالوپ و بالا میگیره و ابزار سوم هم یه سر سرنگ مانند داره که این تخمک ها رو وارد لوله میکنه.

 

زیفت

 

اینم تخمک های لقاح یافته باقی مونده که تو محیط آزمایشگاه قرار داده میشن تا شروع به تقسیم سلولی کنن.

جنین

 

این هم مرحله آخر؛ یعنی فریز کردن جنین هایی که تقسیم سلولی کرده اند.

فریز جنین

 

الان نی نی های من دارن اون تو یخ میزننniniweblog.com

 

اینم ماحصل این پروسه:

سه قلو

عاشق نوشته های رو بلوزشونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

سحر
4 تیر 92 19:04
سلام نیلوفرجان ممنون از عکسایی که گذاشتی جواب خیلی از سوالام رو گرفتم. من حتی نمی دونستم شکاف و بخیه و اینا داره


سحر جون انشااله طبیعی مامان بشی اصلا کار به اینجاها نکشه
سحر
4 تیر 92 20:05
نمیشه عزیزم طبیعی.
آخه وضعیت اسپرمای همسرم خوب نیست اصلا.


امیدت به خدا. خیلیا هستن که با این وضعیت طبیعی مامان شدن. اگر هم نشدی فدای سرت. شکر خدا علم خیلی پیشرفت کرده
سحر
4 تیر 92 22:19
ببخش عزیزم که من انقدر مزاحمت میشم.
باز یه سئوال داشتم:
آیا بیمه پایه و تکمیلی برای میکرواینجکشن بخشی از هزینه ها رو متقبل می شن؟


سحر جون خیلی از خانمهایی که میان اونجا برگه میگیرن برای بیمه و بخشی از هزینه هاشون و از بیمه میگیرن.
فریبا
4 تیر 92 23:26
سلام سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا

چه جالب. الان میفرستم
سحر
5 تیر 92 0:54
نیلوفر جان منم یه وبلاگ درست کردم و لینکت کردم.دوست داشتی یه سر بزن


مبارکه گلم. حتما سر میزنم.
در آرزوي دو قلوووووو
5 تیر 92 8:12
واي اين كه شبيه لاپراسكوپيه


لاپرا كه خيلي بعدش درد داشتم


نميشد تكون خورد

مخصوصا اون گازي كه وارد بدنم كرده بودن بدجوري شونه درد ميشدم


اينم اونطورييه؟؟؟؟؟؟

آره مینو دقیقا هیمنطوره. البته من سر این عمل بیشتر درد داشتم. تو لاپرا اذیت نشدم.

سودابه
5 تیر 92 12:34
خیلی جالب بود نیلو جون... ایشالا 3قلوهای شما رو ببینیم


مرسی عزیزم. انشااله دختر گل تو هم سالم و سلامت بیاد بغلت.
پرتو
5 تیر 92 14:30
چقدر جالب بود عزیزم خیلی کار خوبی کردی که این عکسا رو با توضیحات خوبت گذاشتی انشاالله به زودی عکس نینی گوگولیهای خودت و بزاری عزیزممممممممممممم


انشااله پرتو جون.
مریم.خلوت مادرانه
5 تیر 92 15:52
سلام نیلوفر جونم ممنون بابت مطلب قشنگت.امیدوارم تو هم موفق بشی و آخرش نینیت نومحکم بچسبه به دلت.آمین


مرسی مریم جون.
مامان ازاده
5 تیر 92 16:31
وای خیلی جالب بود
ایشالا یه 5 قلوش گیرت بیاد نیلو جونم
فکرشو کن 5 قلو-دیگه وقت سر خاروندن نداری


هرچه از دوست رسد نکوست. من که اعتراضی ندارم
سروين
6 تیر 92 11:54
ايشالا همين جوري سه قلوي پسر شيطون بلا گيرت بياد امينننننننننننننننننننننننننننن
قالب وبلاگت هم خيلي نازه


مرسی عشقمممممممممم. کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه
6 تیر 92 13:13
سلام نیلوفر عزیز. نمی دونی وقتی این وبلاگ و پیدا کردم چقدر خوشحال شدم. آخه فقط یه همدرد می تونه عمق درد همدردشو بفهمه. عزیزم منم الان 3 ساله که دارم درمان می کنم اما موفق نشدم. از این ماه دارم میرم پیش دکتر صاحب کشاف. به من گفتن با داشتن فولیکولای غالب خییییییییییلی زیاد، اما متاسفانه تخمکی ندارم و باید از دونر استفاده کنم. دارم این ماه میرم کلینیک نوید به امید اینکه تشخیصشون اشتباه بوده باشه. ان شاالله بزودی صاحب بهترین گلهای باغ هستی بشی. برای من هم دعا کنم ممنونم.

فاطمه جون خیلی خوش اومدی عزیزم. انشااله که تشخیصشون اشتباه باشه و بتونی هر چه زودتر مامان بشی. گلم هر سوالی داشتی من در خدمتم.

فاطمه
6 تیر 92 18:24
ممنونم از لطفت عزیزم. انقدر وبلاگت زیباست و انقدر تجربیاتت رو کامل نوشتی که با خوندنش هم آرامش گرفتم هم به جواب کلی از سوالاتم رسیدم. حتما از تجربیاتت که امیدوارم به زودی برات تبدیل به خاطره ای دور بشه استفاده می کنم. امیدوارم خیلی زود نی نی نازتو تو بغلت بگیری و با استشمام عطر تنش یاد تمام سختی هایی که در این راه کشیدی مثل پرنده ای پرواز کنه و ازت دور شه.......


مرسی فاطمه جون. این دعا رو برای همه دوستهای گلم دارم که مثل من و تو منتظرن.
سحر
6 تیر 92 23:08
فاطمه جان توکلت به خدا باشه! هیچ کار خدا بی حکمت نیست ایشالا خیلی خیلی زود کوچولوت رو در آغوش بگیری.

انشااله سحر جون. انشااله این دوست عزیزمون هم به زودی نتیجه بگیره
زهرا-سانا
7 تیر 92 18:43
سلام قربونت بروم نیلوفر جوووووووون تو دوست خوب منی


بوووووووووسسسسسسسس
فریبا
7 تیر 92 23:19
سلام به همه دوستهای گلم دوست جونیا سارینا هم در چشنواره تابستانه شرکت کرده بهش رای بدید البته اگه قابل دونستیدplzzzzzzzzzzzz


فریبا جون من که عاشق سارینام. بگو کجا باید برم رای بدم
آشنايي با يك معلول قطع نخاع
8 تیر 92 7:24
سلام
ایشالله به حق امام زمان شادکام و کام روات کنند فرزندانت
با آرزوي سلامتي براي شما
با داشته‌های مثبت و نداشته‌های منفی باید شاد بود



ممنون. خوش اومدید
ثمره
8 تیر 92 20:19
سلام نیلوفرجونم...انشالله هرچه زودتر نی نیات محکم بچسبن تودلت....منتظرخبرهای خوبت هستم...
بوووووووووووووووس


مرسی ثمره جون. انشااله
آيسان مامان ماهان
9 تیر 92 12:28
واي خداااااااااااااااااااااااا،،اشالله عكس آخري برا خودتم اتفاق بفته


وایییییییییی آیسان خدا کنه. من عااااااااااشق چند قلوام.
شیما
9 تیر 92 13:35
نیلو جون برا این پستت نظر دادم ولی نمیدونم چرا نیومده
ممنون که این عکسا رو گذاشتی هر موقع میبینم متحیر میشم
اون سه قلوها هم خیلییییییییییییی با مزه ن مخصوصا نوشته رو لباسشون

بووووووووووووووووس


انشااله قسمت خودت بشه شیما جان.
marzi
29 تیر 92 17:19
سلام نیلوفر خانم.

تشکر بابت این مطلب جالبت.

یه سوال:

تمام روشها مثل آی وی اف و میکرو اینجکشن و پی جی دی به همین شکل هستند یا نه؟

بازم ممنون. اجازه هست لینکت کنم؟


خواهش میکنم مرضی جون. خوش اومدی.
برای آی وی اف و میکرو شکاف نمیدن. جنین رو از واژن انتقال میدن داخل رحم. ولی حقیقتش راجع به پی جی دی اطلاعات کافی ندارم. به محض اینکه دستم بیاد اینجا مینویسم. بوووووس


کاش آدرس وبت رو میذاشتی منم بهت سر میزدم.

طوطیا
27 اردیبهشت 93 0:40
سلام دوستان بیزحمت منوراهنمایی کنید ایادکتر صاحب کشاف خوبه
niloofar
پاسخ
طوطیا جون ایشون دکتر حاذق و ماهری هستن ولی به نظر من روش زیفت دیگه منسوخ شده. دکتر کشاف هم از زیفت استفاده میکنه که احتمال بارداری خارج رحمی رو خیلی بالا میبره