ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

من هم مادرم

1392/4/27 12:47
نویسنده : niloofar
499 بازدید
اشتراک گذاری

من هم بچه دارم. ده تا. شایدم دوازده تا. ولی همه شون یخ زده ان. دقیقا ده هفته و پنج روزه که بچه های من فقط یک روزشونه. یعنی هنوز اجازه ندارن بزرگ شن. هنوز وقتش نرسیده.

هنوز باید تو کیسه های یخ بمونن تا روزی که دکتر اجازه بده بیان تو دلم. فعلا جاشون با همه ی سردی، گرم و نرمه. کسی کار به کارشون نداره. ولی وقتی از بسته هاشون اومدن بیرون تازه مبارزه زندگیشون شروع میشه.

حس عجیبیه که میدونی بچه داری ولی نداری. میدونی بچه هات جای دیگه زنده ان ولی معلوم نیست اگه بیان تو دلت هم زنده میمونن یا نه. معلوم نیست میتونن بیان و یه مشت بشن واسه دهن کسی که ...

ولش کن. واگذارش کردم به خدا.


پانوشت: واسه نی نی فینگیلی های مریم جون هم دعا کنید. اونهام دارن زورشون و میزنن که تو دل مامانشون یه جای محکم پیدا کنن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

سحر
27 تیر 92 14:01
آخی عزیزم! ایشالا خیلی زود به دلت محکم می چسبن از انجماد خارج میشن ایشالا برا مریم جون هم نتیجه میده


انشااله
پرتو
27 تیر 92 16:03
گلم مثل همیشه توکلت به خدا باشه انشاالله این بار نینی های گلت حسابی محکم میچسبن به دلت و برات میمونن سالهای سال سالم و سلامت در پناه خدا انشاالله مریم عزیز هم نینی هاش براش میمونه تو دلش سالم و سلامت


ممنونم پرتو جان. انشااله
عاطفه
27 تیر 92 16:26
خاله جون من برات دعا میکنم که نینیات محکم به دلت بچسبن و سالم باشن


ملسی مامان عاطفهههههههه
محبوبه مامان ترنم
28 تیر 92 0:16
عزیز دلم.....
ایشاالله اینبار دیگه می چسبن به دلت.
قوی باش نیلوفر جان. هر کسی هم که آزارت داده رو بسپار به صاحب این ماه.
الهی که هیچ وقت ناراحت و غمگین نباشی.
مواظب خودت باش و به روزهای خوبی که ایشاالله پیش رو خواهی داشت فکر کن.
ای فینگیلی ها آدم دل مامان به این گرمی و نرمی رو ول می کنه و می ره توی کیسه یخ می خوابه؟؟؟؟


هههههه مرسی محبوبه جون. هنوز قدر جای گرم و نرم و نمیدونن دیگه.
ماماطهورا
28 تیر 92 15:02
عزيزدلم انشالله ميان و محكم ميچسبن به دل مهربونت


مرسی طهورا جان
مانلی
28 تیر 92 15:58
این دو جین بچه اگه ببینن توی دل تو دریای عشق و معرفته عمرا بفروشنش به کیسه های یخشون . برات از ته دل آرزو می کنم نی نی های اردیبهشتی زندگیت رو بهشت کنن .

دوستت دارم که به یادمی. اگه بدونی چقدر برام عزیزی


عاشقتم مانلی. دعا کن دوسم داشته باشن این بار دیگه بمونن
مامان ازاده
28 تیر 92 17:11
نیلوفر جان انشالا که نی نی هات میان و تو دلت جا خوش میکنن و 9 ماه اونجا میمونن عزیزم-نگران نباش که همه چی به خواست خداونده-بعدم دنیا میان و حسابی دورت شلوغ میشه گلم

مرسی آزاده جون. امیدوارم همینطور بشه


صبا
29 تیر 92 9:15
نیلوفر گلم امیدت بخدا باشه
ان شالله به حق این روزای عزیز نی نی ها خوشگلت برات بمونن یک دو یا سه قلو تا حسابی گرفتار بشی عزیزم



مرسی صبا جون. خیلی لطف کردی اومدی عزیزم.
گيتي
29 تیر 92 10:55
نيلو جونم ،عزيز دلم اينقدر نگران نباش انشالله ايندفعه ديگه نينيات ناز نميكنن و به همين زودي ميان تو دل مامان مهربونشون و تا 9 ماهگي محكم ميچسبن به دلت .مواظب خودت باش ، صبوري كن تو ديگه داري مامان ميشي.
به اونايي هم كه اراجيف ميگن اهميت نده ولشون كن .«خدايا هر كس دل نيلو منو سوزونده الهي عزيزاش بدتر از اين سرشون بياد»
اي خدا بهترين سرنوشتا رو براي همه دوستاي منتظرم مقدر كن،


مرسی گیتی جون. امیدوارم هرکی با حرف و زبونش دل بقیه رو اینطوری میسوزونه و آرامششون و به هم میزنه روی آرامش نبینه. تا این چند وقت پیش خیلی هم به این قضیه فکر نمیکردم. این حرف بدجوری زد تو برجکم
سودابه
29 تیر 92 11:23
قربونت برم ایشالا که ایندفعه تو دلت جاشون محکم میشه..


مرسی سودابه جون
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 13:01
ایشالله زود زود نی نی های شما و مریم خانوم مییان تو دلتون و شادتون میکنن و خار چشم دشمنانتون میشن


انشااله آیسان. اصلا نمیخوام خار چشم کسی بشن. فقط بیان. سالم و سلامت بیان بسه
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 13:03
یاوه گویان و کم عقلان رو همون بهتر که بخدا واگذار کنی ،ولشون کن و به زندگی و امیدهایت فکر کن خوش باش


الی
29 تیر 92 13:53
ایشالا خیلی زود یه جای محکم تو دلت پیدا کنن


مرسی الی جون. انشااله
عطی
29 تیر 92 17:50
سلام ممنون که اومدی.با افتخار لینک شدی عزیزم.


بووووووووسسسسسسسسسس
آمی
30 تیر 92 12:54
چی بگم نیلو جون . این همه صبوری و خانومی پیش خدا بیجواب نمیمونه. دوست دارم


نرگس
31 تیر 92 10:28
نیلوفر عزیز من خیلی میام اینجا مطالب تو گاهی اوقات منو میخندونه
گاهی اشکمو در میاره
و گاهی نمیدونم چه احساسی باید داشته باشم

امیدوارم به زودی تمام مطالب این وبلاگ پر بشه از خاطراتشیرین نی نی


مرسی نرگس جان. اینا فقط حرفهای دله.
مهسا
31 تیر 92 14:49
با امید و توکل به خدا برو جلو
مطمئن باش خدا باهاته و نی نی ها یه لحظه هم ولت نمیکنن


حتما همینطوره مهسا جون. بوووووووووووسسسسسسس

خدا خیلی مهربونه
هیجان
31 تیر 92 19:08
عزیزمممممممم ای جانممممممم ده دوازده تا بچت رو بماچممممممممممم همین که تو این گرما جای اونا خوبه و خنک هستند خیالت راحت
الهی که خدا به بچه هات توی دل گرم و مهربونت زندگی ببخشه عزیز دلم الهی که خدا نی نی مریم رو هم جون ببخشهههههههههه الهی آمین


مرسی هیجانم. انشااله گل دخترت به سلامتی به دنیا بیاد. دلم برات تنگ شده کجایی آخه؟؟
مریم.خلوت مادرانه
31 تیر 92 19:39
سلام گلم حالت چطوره؟قربونت برم ببخش خیلی وقت بود نیومده بودم پیشت،خدا رو شکر که خوبی،دوست دارم گلم


عزیزمممممممممممم مرسی. خوشحالم که تو هم حالت خوبه
حباب
1 مرداد 92 12:53
سلام نیلو جون....ای وی اف کردی؟ای جااااانم....یعنی تو الان شونصدو بیستا نی نی داری...خوش به حالت....دعا میکنم همشون باهم بمونن تو دلت ...البته خیلی میشه ها....5 تا 10 تا خوووبه


مرسی خخخخخخخخخخخخخ یعنی 5 تا ده تا اندازه ست؟؟ خخخخخخخخخخخخخخ ممنون دوست گلم.
حباب
1 مرداد 92 12:55
نرگس
1 مرداد 92 17:52
نیلوفر جون به سینا رای میدی؟

تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بچم


برای اطلاعات تکمیلی یه سر بزن کلوپ مامانای 90

بوسسسسسسسسس


چشم عزیزممممممم
ثمره
1 مرداد 92 19:14
دوستش دارم
بزرگیش را , سکوتش را ,عظمتش را ,
اُبهتش را ,تنهاییش را ,
حکمتش را , صبرش را
بودنش عادتیست ، مثل نفس کشیدن !
خدایم را میگویم


ثمره
1 مرداد 92 19:19
سلام نیلوفر جونم به این روز عزیز وبه این ماه مبارک انشالله نی نی هات محکم بچسبن به دلت وبشن خار چشم کسایی که وست ندارن شادیتو ببینن...
همچنین انشالله مریم جونمم نی نی هاش محکم بچسبن به دلش...
خدای عزیزم تمتم منتظران را به آرزوی قشنگشون برسون...


مرسی ثمره جون. من این روزها این دعا رو برای همه دوستام میکنم. من جمله توی عزیز.
خاله آویسا
2 مرداد 92 3:56
سلام دوستای عزیزم.من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. لطفا به من رای بدین برای این کار عدد 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم و به کمک همتون نیاز دارم همتون رو می بوسم ان شاالله بعدا جبران کنیم به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم http://avisa1389.niniweblog.com
آیسان مامان ماهان
2 مرداد 92 10:42
سلام عزیزم،،ولادت حضرت امام حسن مجتبی بر شما و خانواده محترم مبارک،،در روز قیامت از شفاعت ایشان بینصیب نمانیم انشالله


انشااله.