ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

سلامی با یک بغل گل

1392/8/19 10:30
نویسنده : niloofar
751 بازدید
اشتراک گذاری

من اومدم با یه بغل دلتنگی. اینترنت خونه تا یه هفته دیگه وصل میشه و من باید از سایت دانشگاه استفاده کنم. برای اینکه مبادا با ریموت دسکتاپ نوشته هام و بخونن هم با خودم لپ تاپ میارم دانشگاه. اعتیاد خیلی بدی به این صفحه و به شماها پیدا کردم. میدونید حس خیلی خوبیه که بدونی وقتی یه چیزی مینویسی خونده میشه. حتی اگه کسی جوابی براش نذاره. همین که وارد صفحه ت میشی و تعداد بازدیدکنندگان  ومی بینی می فهمی که کلی آدم هست که باهاشون حرفهای مشترک داری.

اوضاع خونه ی جدید بدک نیست. جام تنگ تر شده. بیشتر اثاثیه رو سر هم سوار شده ولی خوب دیگه کار زیادی نمونده. خورد خورد دارم انجام میدم. نه که فکر کنید تنبلم آخه مشکل گاز و پکیج و این حرفها رو داشتیم. خونه تازه ساخت و یه سری کاستی ها که دست و پای آدم و می بنده. راستش یه دوهفته ای کاملا سنتی زندگی کردیم و من در این مدت کلی فاتحه به روح ادیسون فرستادم که لااقل برقی هست و میشه از خوراکپز و پلوپز برقی و چای ساز استفاده کرد.

تو این مدت خیلی اتفاقها افتادکه دوست دارم بگم ولی وقت تنگه و نمیخوام حوصله کسی رو سر ببرم. فقط بگم که وارد سیکل جدید میکرو شدم. گفته بودم که دکتر عارفی یه ماه دیگه سیکل من و عقب انداخت. با سماجت خودم این ماه شروع کردم. با یکی از ماماهای ایشون صحبت کردم و گفتم که اگه یه ماه عقب بندازم عملم میافته وسط امتحانها. از روز سوم پری یعنی از 29م مهرماه ال دی رو شروع کردم. شنبه گذشته رفتم پیش دکتر عارفی و بماند که برای 3 دقیقه دیدن خانم دکتر 4 ساعت تمام اونجا الاف شدم. دکتر عارفی سونوی واژینال انجام داد و گفت میتونم از 15آبان سینافکت و شروع کنم. الانم روزی 50 واحد سینافکت میزنم تا سه شنبه که دوباره برم پیشش که داروهای بعدی رو برام تجویز کنه.

تو اولین فرصت بازم میام و بهتون سر میزنم. دوستای گلم تا جایی که میشه صفحات شما رو هم میخونم همیشه به یادتون هستم. ممنون که شما هم تنهام نذاشتید و با پیامهاتون کنارم بودین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

محبوبه مامان ترنم
19 آبان 92 10:59
خسته نباشید عزیزم. خدا قوت.
ان شاالله که این دور درمان موفقیت آمیزه و فسقلی که بیاد تازه بفهمی جای کم یعنی چی !!!
الهی که اینبار تقدیر شیرینت به داشتن یک فینگیلی ناز باشه با معجزه الهی و دست شفا بخش دکتر عارفی.


مرسییییییییییی محبوبه جونم. انشااله همینطور باشه
ترانه
19 آبان 92 14:27
سلام عزیزم ؟خوبی؟ دلمون برات خیلی تنگ شده . خونه نو مبارک و خسته نباشی خانوم. به سلامتی عزیزم و ایندفعه منتظر خبرهای خوب از خودت و نی نی هات هستیم.
niloofar
پاسخ
زنده باشی ترانه جونم. بووووووووس
شیما
19 آبان 92 14:58
نیلو جون خیلی خوشحال شدم دیدم آپ کردی ایشالا که این آخرین سیکلت باشه و مامان بشی ایشالاااااااااااااااااااااا
niloofar
پاسخ
عزیییییییزم. مرسی
اب نبات
19 آبان 92 15:32
سلام عزیزم چطوری خوبی؟ ان شالله به این ماه عزیز هر چی مراد دلته امام حسین بهت بده
niloofar
پاسخ
انشااله برای همه مون. امییییییییییین
غزاله
19 آبان 92 15:47
عزیزم خیلی خوشحالمون کردی با اومدنت.ایشالا تو این خونه شادی ها پشت سر هم وارد شن.برات بهترین تقدیرو از خدا میخوام.
بهار د
19 آبان 92 16:53
عزیزم نیلو جون کم پیدایی ولی الان از نوشته هات متوجه شدم نت خونه قطه دلم برات تنگ شده برا کامنت های قشنگت ایشالله بار اخر باشه و همین بار مامان بشی سیکل میکرو نسبتا بهتره از زیفت برات تو این روزها بهترین ها رو از خدا میخوام راستی اگه درست متوجه شده باشم خونه جدید رفتین مبار باشه خانومییییی
niloofar
پاسخ
بهار جووووووووونم. دلم برات یه ذره شده. دوسه روزه نتم باز وصل میشه. مرسی که اومدی و سر زدی دوست گلم
عطی
19 آبان 92 17:37
وای نیلوفر جونم خوشحال شدم که زودتر شروع کردی. انشالله ابن دفعه موفقیت آمیز باشه و یه نی نی ناز و سالم بیاد تو آغوش قشنگ و مادرونه ات. با آرزوی موفقیت واسه تو مامان خوشکل آینده.
niloofar
پاسخ
ممنونم عطی مهربون. انشااله اینبار درست شه
مانلی
20 آبان 92 1:55
خب دیگههههه محله جدید و خونه جدید و نی نی ایشالا این بار قسمتت شه و برات بترکونیم .. وای چه شود ........
niloofar
پاسخ
اگه بشه یه الفردو رو شاخشه
پرتو
20 آبان 92 14:43
سلام عزیزم خونه نو مبارککککککککککککک خسته نباشی عزیزم انشاالله این بار مامانی گلم
niloofar
پاسخ
مرسی عشقم. خیلی دعام کن. دعای تو زود میگیره پرتوجون
آیدا
21 آبان 92 8:01
یادم نیست برات کامنت گذاشتم یا نه!! آلزایمر گرفتم!! بهر حال الان که دوباره بهت سر زدم دوست داشتم برات پیغام بگذارم و بهت بگم ایشا اللله تو کمتر از یه ماه دیگه خبر اومدن نینی رو به ما میدی و ما یه عالمه ذوق می کنیم. موفق باشی. به امید روزای خوب با خبرای خوب
niloofar
پاسخ
مرسیییییییی ایداجون خدا از دهنت بشنوه
مينووووووووووو
21 آبان 92 9:05
عزيز دلم نيلو جان خونه نو مبارك واي كه من عاشق تنوع و جابجايي هستممممممممممممممممممممممم بازم ميخواي زبفت كني گلم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم ايشالله سال ديگه شروع ميكنممممممممممممم ايشالله تو هم ديگه سري اخرت باشه و به لطف پروردگار ني ني سالم و خوشكل گيرت بياد الهي آميننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
niloofar
پاسخ
سلاااممممممم مینووووووووووووووووو جونممممممممم نه عزیز دلم این سری میخوام میکرو کنم. فک کنم چیز زیادی هم بهش نمونده باشه. به زودی میام همه اخبار و میگم عزیزممممم
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:01
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم. عزیز دلم پیشاپیش شهادت امام حسین و یاران با وفایش را تسلیت و تعزیت گفته و طلب دعای خیر داریم،ارادتمند شما آیسان و ماهان
niloofar
پاسخ
عزاداری هاتون تو این شبهای عزیز مقبول درگاه اباعبدالله. التماس دعا
مامان اهورا
21 آبان 92 10:48
سلام عزیزم.من چند وقته به وبت سر میزنم همش برای اینکه زودتر نینی نازت بیاد تو بغلت دعا میکنم.انشاالله تو این روزا به مرادت برسی
niloofar
پاسخ
ممنونم از دعای قشنگت اهوراجون
هیجان
21 آبان 92 12:02
نیلوی عزیز مهربونم خسته نباشی خبرای خوب ازت دور مباد دوستم
niloofar
پاسخ
مرسییییییی مامان مهربون پریاااااا
ازاده مامان آرتین
22 آبان 92 18:28
ما منتظر خبرهات هستیم نیلوفر جان-زود بیا بگو
niloofar
پاسخ
عزییییییزم دوسه روزه نتم وصل میشه. یه عالمه خبر دارم
آزاده
23 آبان 92 21:47
سلام انشااله هر چه زود تر نی نی تو بغل بگیری از بابت اسباب کشی هم واقعا خسته نباشی که چند ماه پیش دچارش شدمو میفهم چی کشیدی همواره موفق باشی
niloofar
پاسخ
ممنون عزیزم. اره واقعا اسباب کشی سخته
mahe mehr
24 آبان 92 21:30
عزیز دلم نیلو جونم سلام عزاداریهات قبول باشه عزیزم خیلی خیلی خوشحالم که دوباره سیکل میکرو رو شروع کردی عزیزم انشااله به حق این روزای عزیز دست خالی برنگردی و خدا دلت رو شاد کنه و لبخند رو لبات بشینه از ته دلم برات ارزو ی موفقیت میکنممممممممممممممم به امید روزای شادتر
niloofar
پاسخ
خداکنه مهری جون. برام دعاکن عزیزم
نیلو جون
24 آبان 92 21:39
با امید موفقیت برای شما دوست عزیزم
niloofar
پاسخ
ممنون از لطفتون
گیتی
25 آبان 92 12:11
نیلو جونم انشالله که مبارکِ و برات خیر و برکت داشته باشه و با اومدن فرشته هاتون زندگی برات شیرین تر بشه.
niloofar
پاسخ
مرسی گیتی جان انشااله
سحر
25 آبان 92 18:37
niloofar
پاسخ
مرسی سحر جون. کامنتت یه دنیا دلگرمی همراهشه. بوووووووووس
آیدا
26 آبان 92 10:31
خانمی دلمون برات تنگ شده.از خودت خبر بده.چیکارا کردی.تو چه مرحلهای هستی؟!!!! ایشا الله که موفق باشی.
niloofar
پاسخ
دل منم براتون تنگ شده آیدا جون. هر وقت اینترنت گیر بیارم میام صفحاتتون و میخونم
سودابه
26 آبان 92 15:49
نظرم نیومد نیلو جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا تاییدش نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
niloofar
پاسخ
نه عزیزممممم. مگه میشه من باشم و پیام تو باشه و تاییدشدنکنم عزیزم.
مامان بردیا
10 آذر 92 17:01
سلام نیلوفر جون هر سری که به وبت سر میزنم منتظر یه خبر خوبم میدونم دیر یا زود خبرو بهمون میدی همیشه مطالبتو میخونم خیلی قشنگ مینویسی