ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

احوال این روزها

1392/8/26 11:35
نویسنده : niloofar
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

سی مهر بالاخره بار و بندیلمون و جمع کردیم و رفتیم تو خونه جدید. چون جام کوچیکتر بود جابه جایی یه کم سخت میشد. ولی با کمک مامان و خاله و دوتا از زنداییا همه رو چیدیم. سالنم شده مثل نمایشگاه مبل. همه چی در همه. ولی کاریش هم نمیشه کرد. پس بهتره بهش اهمیت ندم. کاج مطبقم که انگار دل و دماغ اسباب کشی نداشت خود به خود خشک شد. اونم در عرض چند روز. بقیه گلها حالشون از قبل هم بهتره. حسن یوسف های لوسم گل از گلشون شکافته و قد کشیدن. گذاشتمشون کنار پنجره آشپزخونه و هر روز نیم ساعتی بهشون اجازه هواخوری میدم.

اینجا دور تا دور خونه م پنجره داره. هم سالن، هم آشپزخونه هم اتاق خوابها. دراین بین تناقض بین میل شدید من به نظم و سهل انگاری ذاتی همسرم ابرهای تیره رو چند روزی مهمون خونمون کرد ولی الان اوضاع روبه راهه.

تو دوره های میکرو و زیفت بدترین چیزی که افراد ممکنه درگیرش بشن استرس و فشار عصبیبه. توماه دوم از سیکل جدید دارم سینافکت و گونال اف تزریق میکنم. داروهام یک دهم داروهایی که از دکتر کشاف میگرفتم هم نیست. راستش دلم برای آرامش دکتر کشاف تنگ میشه. با اینکه از زیفت ترسیدم و خیلی هم اذیت داشت ولی یه "بسم الله الرحمن الرحیم" گفتن خود دکتر کشاف از هر مسکنی موثرتر بود. هنوز نتونستم با عارفی ارتباط برقرار کنم، با اینکه دکتر خوب و خوش برخوردیه.

سری قبل این موقع از دل درد نمیتونستم سر پا وایسم. تعداد تخمکهام زیاد بود و این و حس میکردم. ولی اینبار هیچ حسی ندارم. پیش خودم میگم نکنه حواس پرتی های خانم دکتر و اینکه در آن واحد به ده موضوع فکر میکنه باعث بشه من تخمکهای خوبی نداشته باشم و این سیکل هدر بره.

سه شنبه باید دوباره برم پیشش تا ببینم این بار چه داروهایی رو اضافه میکنه. کاش دکتر عارفی هم مثل دکتر کشاف همه داروها رو یکجا میداد تا هر هفته مجبور نباشم برای یه قرص یا آمپول ساعتها توی بیمارستان معطل بشم. بعد از دوتا تجربه ناموفق که یکیش هم احساساتم و اینطوری تاب داد، دیگه به نتیجه ش فکر نمیکنم. فقط دوست دارم زودتر انجام بشه که با خیال راحت به دانشگاهم برسم. کلی کار ناتموم دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

ماماطهورا
26 آبان 92 11:38
عزيزم انشاله اين بار ديگه جواب ميگيري
niloofar
پاسخ
انشااله عزیزم. نینی نازت چطوره؟
مينووووووووووو
26 آبان 92 12:55
افرين دختر خوب اين سري اصلا بهش فكر نكن برو دنبال چيدمان خونت واي كه من عاشق تنوع و جابجايي هستممممممممممممممم منم ميخوام سال ديگه كه شروع كردم حتي بعد انتقالم سر كار هم برممممممممممممممممممممممممممممممممممممم درمان درد ما بي خياليههههههههههههه
niloofar
پاسخ
موفق باشی مینوجوووون. راستش این روندها شده مثل روزمره های زندگیم. دیگه این سیکل عادی شده
آیدا
26 آبان 92 19:25
نبینم گرفته باشی خانمی. به امید خدا این بار همه چیز خوب پیش میره عزیزم. خدای مهربون حواسش به هممون هست و سعی کن فعلا مدتی رو بیخیال همه چیز بشی.آرامش رو حفظ کن و سخت نگیر.الان مهمترین چیز آرامش روحته خانمی.برات آرزو می کنم از این امتحان هم سربلند بیرون بیایی. ایشا الله دیگه روی هیچ دکتری رو نبینی
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. اره سعی میکنم همین کارو انجام بدم چون فکروخیال هلچ فایده ای نداره. بیخیال خونه شدم
سارا مامان اهورا
26 آبان 92 20:17
عزیز دلم اصلا نرو تو فکر نظم و این چیزا الان فقط و فقط سعی کن آرامش داشته باشه که به امید خدا اینبار نتیجه بگیری.من خودم خیلی رو نظم ونظافت حساسم بعضی وقتها کلی با پسرم بخاطر ریخت و پاشهاش دعوا میکردم ولی دیدم بچم مهمتر از هرچیزیه توهم نتیجه گرفتنت اولویت داره پس بخاطر هیچکی وهیچ چیزی خودتو ناراحت نکن.
niloofar
پاسخ
ترانه
27 آبان 92 0:26
عزیزم خیلی لذت بخشه ادم تو خونه خودش باشه حتی اگه کمبود جا داشته باشه. منم وقتی یکی از گلدونام پژمرده میشه دلگیر میشم. ایشالله این دفعه به یمن این خونه نتیجه بگیری و همه این سختیا جاش رو به خاطره های شیرین بده. سعی کن ارتباط برقرار کنی با دکترت چون همین میشه یکی از دلایل استرست .
niloofar
پاسخ
راستش انقدر سر دکترم شلوغه که حتی یادش میره الان من بیمار کجای سیکلم و حتی چه قرصهایی بهم داده. مرسی گلم از نظراتت. بووووووووس
زهرا -سانا
27 آبان 92 17:40
نیلوفر جان از صمیم قلبم برات آرزوی موفقیت می کنم الان جایی خوندم که مصرف اناناس تازه بعد از انتقال باعث میشه اندومتر بهتر بشه و جنین لانه گزینی کنه
niloofar
پاسخ
مرسی که گفتی عزیزم. اینو نمیدونستم
ادینه
27 آبان 92 18:34
منم وارد سیکل ای وی اف شدم و دارم گنال اف میزنم. منم چهارشنبه باید برم سونو برای بقیه دارو ها. کاش هر دو با هم مامان شیم
niloofar
پاسخ
انشااله عزیزم. موفق باشییییی
سودابه
28 آبان 92 13:47
خانم کجایییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
niloofar
پاسخ
مانکن خانم به زودی دباره به میدون برمیگردم
سحر
28 آبان 92 19:40
نیلو جون توکل به خدا ایشالا که ایندفعه دوقلوهای ناز بیان تو شیمکت
niloofar
پاسخ
انشااله سحر جون. مرسی
محیا منتظر
29 آبان 92 1:03
بســـم الله النـــور منزل نو مبارک بانو. می دانم حالا که غرق نور است خانه ی جدیدتان، مثل حسن یوسف هایت هر روز سرحال تر و سبزتر می شوی و قد میکشی به سمت نور و در دلت جوانه ای جان می گیرد، به حکم و اراده ی "نــور علی نـــور"...
niloofar
پاسخ
خیلی زیبا مینویسی محیا. مرسی
الی
29 آبان 92 9:45
ایشالا همین دوره نتیجه بگیری عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسی الی جون به امید موفقیت همه دوستان
باران
29 آبان 92 15:10
سلام نیلو زود برگرد
niloofar
پاسخ
باران جون این شرکت اینترنت معطلم کرد.دلم یه ذره شده
fariba
29 آبان 92 23:48
سلام دوست خوبم خوبی گلم خونه نو مبارک پس شیرینیش کووووووووسارینا هم که از شیرینیش بگذره من نمیگذرماان شالله خدا توی این خونه یه جوجه ی نازو کوچمولوهم بهتون بده تا خوشبختیتون کاملتر از الانتون بشه
niloofar
پاسخ
عزیزم شیرینی که چیزی نیست. سارینا جون بخواد بووووووووووووس
آمی
30 آبان 92 1:03
ایشالا جواب میگیری. اصن به تعداد تخمکا فک نکن به دکترت اعتماد کن تا استرست کم بشه . حالایکی نیست اینارو به من بگه خخخخخخخخخخخخخخ. همه ش تشخیص دکترم رو با تشخیص خودم مقایسه میکنم میگم دکترم حواس پرتی داره این دارو نداده
niloofar
پاسخ
ما که یه سال دیگه بگذره تخصصمونو گرفتیم. خخخخخخ آخه گلم تعداد تخمکها کم باشه تعداد فریزام هم کم میشه
ثمره
30 آبان 92 16:20
خونه جدید مبارک ایشالله بزودی نتیجه بگیری ونی نی نازت تو همین خونه چاردست وپا بره این گل ها کادوی خونت ازطرف منگلدونش با خود
niloofar
پاسخ
مرسییییییی عشقمممممم
باران
2 آذر 92 10:37
عزیزم هرروز میام اما تو برنگشتیهرجاهسی شاد باشی عشقم
niloofar
پاسخ
سلام باران جون. اینترنتم دچار مشکل شده برای همین از همه جا بی خبر موندم گلم. مرسی که هستی. زودی برمیگردم
آیدا
2 آذر 92 12:44
نیلو جان دلم تنگ شده برات .خوبی؟همه چی مرتبه؟!!!
niloofar
پاسخ
آیدا جون فعلا همه چی رو به راهع به نظر میرسه. البته هنوز خودم هم نمیدونم چه خبره
نیلوفر جون
3 آذر 92 0:30
عزیزم هم ارزو میکنم و هم دعا که زودتر نتیجه بگیری عزیزم اوایل دل تنگی برای کسی که وجود نداره نمی فهمیدم ولی الان با تمام وجود دلتنگم پس درکت میکنم برات ارزوی موفقیت زودتر رو دارم امین
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. خیلی خوش اومدی