ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

جدول زیفت

1392/1/19 8:39
نویسنده : niloofar
15,449 بازدید
اشتراک گذاری

سری اول داروهایی رو که باید مصرف کنم در قالب یه جدول مرتب کردم. اگه دوستی پیش دکتر صاحب کشاف میره و همین داروها رو داره مصرف میکنه میتونه این فایل و که برنامه منظم شده استفاده از داروهای سری اوله رو پرینت بگیره.

من خودم هر شب که دارویی رو مصرف کردم تو خونه ی جلوی اون دارو علامت میزنم یادم نره. چشمک

 

 

دریافت فایل و آدرس دکتر صاحب کشاف

 

 لینک دانلود:

 http://uplod.ir/8j8srycet6mf/ZIFT.xlsx.htm

 

فایل تو محیط اکسل آماده شده


اینم از آدرس و شماره تلفن دکتر حمید صاحب کشاف (کلینیک نازایی نوید) برای دوست عزیزی که خواسته بود:

 

آدرس: شهرک غرب فاز 7 شرقی توحید 1 پلاک 113

 

تلفن: 4-88075462

 

88087520-21

 

زمان مراجعه برای نوبت اول: روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت 7.30 صبح

 

مدارک مورد نیاز: مدارک پزشکی زوجین، شناسنامه و کارت ملی زوجین، پول برای آزمایش

 

هزینه های روز اول رو به تفکیک نوشته بودم. میتونید تو این لینک پیدا کنید:

 

http://niloofarane.niniweblog.com/archive1391|10.php

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

بهاره د
18 فروردین 92 11:18
نیلوفر عزیز
همین که قاصدکی رو فوت کنی
تا عطر نفسهایت را با خود بیاورد .....برای دلم کافیست:


بهاره جوننننننن چه قشنگ بود. مرسی

شیما
18 فروردین 92 11:23
نیلو جون ایشالا که هر چه زودتر نی نی نازت بیاد تو دلت آمییییییییییییین


شیمای عزیزم مرسی مهربون. با بهترین آرزوها برای تو
هیجان
18 فروردین 92 13:59
عزیزم به امید نتایج خوب این دوره
به امید پیچیدن سر و صدای فرزندت توی خونه
به امید روزهای خوب مادر بودنت


مرسسسسسسسسییییییییییییییی عزیزممممممممممم
در آرزوي دو قلوووووو
20 فروردین 92 9:37
منم ميخوام اين سري كه پري اومد برم تو سيكل ميكرو

من با اجازه شما رو لينك كردم




خیلی خوشحالم کردی گلم. خوش اومدی
در آرزوي دو قلوووووو
27 فروردین 92 7:44
نيلو جون منم ميخوام برا داروهام جدول درست كنم


ميگما اون ستونهاي نشانگر تعداد روزهايي هسن كه دارو مصرف كردين؟؟؟؟؟؟


آره عزیزم. این ستون ها که شماره دارن روز پریود رو نشون میده که چه روزی چه دارویی باید بخوری
در آرزوي دو قلوووووو
27 فروردین 92 7:51
قول ميدم ديگه اخرين سوالم باشه

شووووووووورمنده


ميگما اين قرص سیپروترون کامپاند رو برا چي بهتون دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه زحمتي نيست تو وبلاگم جوابم رو بدين


عزیزم من این وبلاگ و زدم که دوستان جواب سوالاتشون و پیدا کنن. راحت باش. هر سوالی داری بپرس. جواب این سوال رو هم میذارم تو وبلاگت.
مریم.خلوت مادرانه
27 فروردین 92 11:26
سلام من آپم


الی
28 فروردین 92 8:40
سلام عزیزم

منم مریض کشاف هستم

هنوز نرسیدیم به زیفت
ولی مثل اینکه نزدیکیم

مرسی که تجربیاتت رو مینویسی


خواهش میکنم گلم. انشااله که هرچه زودتر نتیجه مثبت بگیری.
آزاده
20 مرداد 93 16:16
ممنون که تجربیاتت رو می نویسی، منم مریض دکتر کشاف هستم که اردیبهشت لاپاروسکوپی انجام دادم و سه بار هم بعدش آمپول زدم. دیروز دوباره که سونو دادم گفت که همه چی اوکیه و به من مت فورمین و لتروزل داد. می خواستم بدونم تو هم اینارو مصرف کردی یا نه؟ اگر آره در مورد زمان مصرف اونها راهنمایی ام می کنی لطفا؟
niloofar
پاسخ
سلام خانمی. من متفورمین مصرف کردم. بیشتر برای اینکه چون وزنم با هورمونها خیلی بالا میرفت متفورمین کمک میکرد وزنم و کنترل کنم. من بعد از لاپاراسکوپی بلافاصله وارد سیکل زیفت شدم. نمیخواستم درمان دارویی کنم چون میدونستم نتیجه ای نداره
m678m678
1 اردیبهشت 98 12:37
من سال 98مراجعه داشتم و خداروشکر که همون اول تکلیفم با این مرکز مشخص شد که اصلا انتخاب خوبی نمیتونه باشه. درخواست مشاور کردم، خانم شیرانی مشاور مرکز رو به ما معرفی کردن که به همه چی شبیه بود جز مشاور. ادب و نزاکت که ارزونیشون، اطلاعات ما هم که از ایشون بیشتر بود. در آخر هم که دیدن نمیتونن جوابگوی سوالات ما باشن گفتن اگه انتظار صبوری و گرفتن پاسخ همه سوالات خودتون رو دارین بهتر به مراکز دیگه ای مراجعه کنید که در این مرکز این امکان برای شما وجود نداره و دکتر هم وقت نداره که با شما بشینه و صحبت کنه و سوالاتتون رو جواب بده. اگه میخواین مدارک میدین و ایشون بررسی میکنن و دستیارهای ایشون تماس میگیرن و روش درمان و هزینه رو اعلام می کنن!!! آخه پیش خودتون چی فکر میکنین، که مراجعین به مرکز شما شعور ندارن، سواد ندارن، اطلاعات ندارن؟!!!
بد نیست به اون مشاور بگید دوتا مطلب بخونه که بتونه درست مردم رو راهنمایی کنه و اگه یکی اومد چهارتا سوال پرسید به جای اینکه نگاهش کنه بتونه جواب بده. آخه من موندم چه بررسی با مدارک پزشکی ما میکنین!!!! شما که فقط یه روش اونم IVF تو بیمارستان عرفان انجام میدین دیگه چه بررسی و روش پیشنهادی میخواین بدین؟!!! حتما یه سری دارو هم خودتون وارد کردین که برای هرکی به فراخور وضعیت مالیش تجویز میکنید که دست خالی از اونجا بیرون نره!!!
دوستان لطفا قبل از مراجعه به چنین مرکز افتضاحی یه خورده تامل کنید و یه چندتا مقاله و سایت رو مطالعه بفرمایید. امیدوارم که پای هیچکدام از شما عزیزان به چنین جاهایی باز نشه و پولی که قراره به جیب اینا بریزین خرج دل خوشی های خودتون و خانواده کنید.
niloofar
پاسخ
کاملا حق دارین. مشاورانی با مراجع صحبت میکنند که فقط یکسری جملات ازبر رو تکرار میکنند و همین...
جنین شناسی غیراصولی و روشی که تقریبا همه جا منسوخ شده و گونی گونی داروهایی که مراجع باید استفاده کنه و من بعد از 6 سال هنوز عوارض این داروها رو دارم.