ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

یه نامه برای شما

1392/9/28 20:00
نویسنده : niloofar
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته های کوچیک برفی دعوتم و برای همراهی تو ضیافت زندگی قبول کردن تا امسال گرمترین زمستون عمرم و بگذرونم. همین که احساس میکنم یه وجودی در بطن من داره شکل میگیره، دلم میلرزه و هزار تا پروونه ی کوچیک و تو قلبم به پرواز درمیاره. دلم که تیر میکشه بی اختیار دستم میره روی شکمم تا قربون صدقه ی سلولهایی برم که دارن همه تلاششون و میکنن که با من بمونن. سلولهایی که قراره بمونن تا مرد و زن کوچیک زندگی مون باشن.

دارم مادرانه هامو پرو بال میدم. شدم شهرزاد قصه گو که قراره هزار و یک شب قصه داشته باشه  تا چشمای نازنین فرشته ها مو به سرزمین خواب ببره. قصه هایی که دوساله چشمهای نگران یک مرد و به آرامش برده.

کلاف های کاموا رو برمیدارم و سر کلاف و گره میزنم به سه شنبه ی مبارک بعدی. با همه زورم سوم دی رو میکشم نزدیکتر. روزی که قراره قلبهای کوچیکی وجودشون و اثبات کنن. با هر گره هزار و یه قصه می بافم و هزار و یه  خیال به سرم میزنه. خیال دیدنتون. فکر بودنتون...

چقدر دوست داشتم دوتا پسر و یه دختر داشته باشم تا نازک خاتونم یکی یه دونه باشه. دوتا برادر داشته باشه عین کوه پشتش باشن. اینم خواهر نازدونه شون باشه. خواهر دلسوزشون باشه. بزرگ که شدن هزار و یک راز مگو رو فقط به خواهرشون بگن.

چقدر دوست دارم بدونم چندتاتون حریف زندگی شدید و موندید. چندتاتون بند زندگیتون و به دل من گره زدید که از من خون بگیرید. نمیدونید این روزها چقدر حواسم به خودمه. یعنی حواسم به شماست. که مبادا پام بلغزه و زمین به شما سیلی بزنه. مبادا سردتون بشه.  همون سه روز سرما برای یک عمرتون کافیه. از این به بعد یه خونه ی گرم دارید با دوتا قلب بزرگ که فرش زیرپاتونه.

دل بابا غنج میزنه که زودتر بریم سونوگرافی و دنیا رو خبردار کنه. نکنه شیطون گولتون بزنه و نخواین رخ نشون بدین. نکنه صدای قلبتون و از گوش مامان و بابا دریغ کنید.اینجا خیلیا منتظرتونن.

نیلوفر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

لیلا
28 آذر 92 19:46
عزیییییییییییییییییز دلم انشالله همشون موندن گلمممممممم .... خدا برات حفظشون کنه و دلتون رو حسابی شاااااااااااد
niloofar
پاسخ
مرسییییییی عزیزم. انشااله
غزاله
28 آذر 92 22:37
عزیزم اینجا قلبی هست که برای تپیدن قلب زندگی در وجودت لبریز شوقه و زبان دل به دعاست.منتظریم شادیهاتو جاودانه ببینیم.
niloofar
پاسخ
مرسی غزاله گلم
سحر
28 آذر 92 22:51
ای جووووووووووووونم چقد قشنگ نوشتی ایشالا که همشون باهاتونن تا آخر آخرش
niloofar
پاسخ
انشاالهههههههههه
آمی
29 آذر 92 0:38
ای جانمممممممممممممممم ایشالا سه قلو باشن حتی تصورش هم لذت بخشه
niloofar
پاسخ
دقیقاااااا. یعنی بهش فکر هم که میکنم دلم پروونه ای میشه
شیما
29 آذر 92 0:44
نیلو جون ایشالا که سفت و محکم هر سه تاشون به دلت چسبیدن ایشالا که قلب نازنینشون رو ببینی
niloofar
پاسخ
ممنونم شیما جون. انشااله همینطور بوده باشه. هر سه تاشون و میخوااااااااممممممم
مهري
29 آذر 92 9:23
اي جان قربون جوجه هات برم خدايا مقدر كن قلب هاي كوچيكشون مملو از عشق و محبت بتپند آمين يا ارحم الراحمين
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییی مهری جون. انشااله. خدای مهربون برای همه بهترین ها رو رقم بزنه انشااله
mahe mehr
29 آذر 92 10:28
نیلویممممم انشااله که هرچی از خدا میخوای بهت هدیه کرده باشه وقتی صدای قلب کوچولهات رو شنیدی برامون دعا کن دوستم دعا کن که اسکیموهای منم اینبار به دلم بچسبن من نیمه ی دی ماه احتمالا انتقالمه دوستت دارم به امید خبرای خوب
niloofar
پاسخ
موفق باشی مهری جونم. این بار دیگه نینی ها راه برگشت ندارن. قراره بمونن پیش مامان مهری گلشون. انشاالههههههه. دعاهای من همیشه پشت سرته
مامان عروسک
29 آذر 92 10:34
نیلوفر جونم انشالله همشون تو خونه ی گرم دلت نشستن تا بری و صدای قلبشونو بشنوی که واسه شادیتون میتپه. انشالله 9 ماه دیگه میان تو آغوش قشنگ مادرانه ات. مادرانه هات مستدام.
niloofar
پاسخ
مرسی گلم. انشااله
زهرا سانا
29 آذر 92 10:37
مامان شاعر خیلی خوووب نوشنی خودت فکر می کنی چند قلو داری ؟مواظب خودت باش انشاله سوم میایی و خبرای خوب را تند تند برامون میگی
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. نمیدونم سانا. راستش یه حس هایی دارم اما نمیخوام خیلی روش حساب کنم. توکل بر خدا
بهار د
29 آذر 92 12:28
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست پیشاپیش یلدا مبارک!
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییی یلدای شما هم مبارک عزیزم
سحر
29 آذر 92 13:26
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .
niloofar
پاسخ
ممنونم سحر جون. یلدای شما هم مبارک
آبجی زهرا
29 آذر 92 13:56
ایشالا به زودی صدای تالاپ تولوپ قلب نینیهات تموم وجود مامان و باباشونو لبریز شادی میکنه
niloofar
پاسخ
انشااله.
سروین
29 آذر 92 15:58
من از خوشحالی فقط میتونم گریه کنم و شکرگزار خدا باشم
niloofar
پاسخ
عشقممممممممممممممممممممممممممممم. خیلییییییییییی ازت ممنونم خیلییییییییییییییییییییییییییییی.
نرگس شیراز
29 آذر 92 16:52
نیلو مامانیزودتر از هفته 8 نریا من هفته 7 بارداریم رفتم قلب تشکیل نشده بود یه هفته فقط اشک ریختم تا هفته 8 که رفتم گفتن بلـــــــــــه یه وروجک دارم
niloofar
پاسخ
نرگس جونم دکتر گفته برای کنترل ساک برم. اگه تشکیل نشده بود باید داروها رو قطع کنم آخه
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
29 آذر 92 17:43
عزيزدلمممممممممممممممم همه ي اين مادرانه هاگواراي وجودت كه لايقش هستي انشالله همونطور كه دوست داري 2تاگل پسرو1گل به سرخدابهتون هديه كرده نگران هم نباش 3دي باشكوهترين و طنين اندازترين صداي عالم و ميشنويد انشالله
niloofar
پاسخ
انشااله طهورای گلم. مرسییییی مهربون
پرتو
29 آذر 92 17:49
نیلوفرم چقدر زیبا و آرامش بخش نوشتی دوست خوبم انشاالله قلبشون تا 1200000 سال براتون میزنه و امیدوارم همون طور که میخوای باشن جنسیتشون و میگم یلداتونم مبارککککککککککککککککک گلم
niloofar
پاسخ
مرسی پرتوی گلم. انشاالهههههه
mahe mehr
29 آذر 92 22:36
ممنونممممممم دوست عزیزمممممممممممممم انشاله خدا دعای شما دوستای عزیزم رو درحقم مستجاب میکنه انشااله نی نی ها 9 ماه اروم رو برات به ارمغان میارن 9 ماه لذت بخش
niloofar
پاسخ
ممنونم مهری جونم. موفق باشی خاله ی مهربون. این دفعه سه تا نینی منتظرتنا
زهرا
29 آذر 92 23:28
خدا نگهدارتون باشه الهی
niloofar
پاسخ
انشااله. مرسی زهرا جون.
یه دوست
30 آذر 92 1:35
ازخوشحالی گریه کردم،من باغمت گریه کردم وباخوشحالیت خوشحال شدم، منم منتظرم منتظرسلامتی بعدنی نی،
niloofar
پاسخ
موفق باشی دوست عزیزم. منت گذاشتی
مينوووووووو
30 آذر 92 7:37
جيگــــــــــــــــــــــرشونوووووووووووو بخورم مننننننننننننننننننننن
niloofar
پاسخ
ملسی خاله مینووووووووووو. خیلیییییییییی عزیزی
گیتی
30 آذر 92 7:55
ای جوووووووووووووووونم عزیزم انشالله قلب کوچولوشون براتون سالیان سال با عشق بتپه و روز 3 دی بهترین روز زندگیت باشه.
niloofar
پاسخ
ای جاااااااااانم مرسی خاله گیتی.
مهناز
30 آذر 92 8:39
نيلو نيلو!‌ من كه فكر ميكنم 2 تاش الان دارن رشد ميكنن.. يكي پسر و يكي دختر (آخه بتات بيشتر به 2 قلو ميخوره) اما ايشالا كه هموني ميشه كه خودت ميخوايي
niloofar
پاسخ
انشااله مهناز جونم. انشاالهههههه
ایدا
30 آذر 92 8:57
عزیز دلمییی.همیشه با نوشته هات منو مست می کنی نیلو جونم یه حسسسس خیلی خیلی قویی بهم میگه که دو تا نی نی عسل سفت سفت دلت رو چسبیدن. دلم میخواد بگم 3 تا ولی حسمم میگه دو تا. معمولا هم اشتباه نمی کنه. ولی جنسیتشون رو نمی دونمخدا جون زود سوم دی بشههه
niloofar
پاسخ
آیدا شاید هنوز داغم این حرف و میزنم ولی برای هر سه تاشون هم هزارتا مادرانه دارم. آماده ام. باز هم توکل به خدا. هرچی خودش صلاح بدونه.
مامان نغمه
30 آذر 92 10:10
از روزایی که خودم دنبال بارداری بودم همراهت هستم عزیزم، تا این روزا که وقتی خوندمت اشکم بند نیومد... خدا رو هزاران بار شکر... توی همۀ لحظه هام بهت فکر می کردم... و عاقبت صبوری در درگاه خدا همینه... خیلی خوشحالم گلم و بی نهایت بهت تبریک میگم...
niloofar
پاسخ
ممنونم دوست گلم. خیلی لطف داری. اگه خدا گوشه چشمی به من داشت از دعاهای شما دوستهای عزیزم بود.
باران
30 آذر 92 11:22
عزیزم تپش قلب همه ما دارند فریاد میزنن واسه تپیدن قلب بچه های نیلوفری تا سراز آب بیرون بیارن وبا دیدن آفتاب عشق مادری شکوفا بشن/دائم الوضوباش خانمم/تسکین اضطرابت فقط ذکرخداست/
niloofar
پاسخ
چقدر قشنگ نوشتی باران جون. مرسی عزیزم.
مهري
30 آذر 92 13:13
نيلو جونم انشااله که هرچی از خدا میخوای بهت هدیه کرده باشه وقتی صدای قلب کوچولوهات رو شنیدی براي منم دعا کن دوستم با اون دل پاكت مادرانه دعا کن که فرشته هاي منم اینبار به دلم بچسبن من بهمن احتمالا انتقالمه
niloofar
پاسخ
موفق باشی مهری جونم. انشااله به امید خدا نینی های نازنینت بچسبن به دلت و برات بمونن مامان مهری
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
30 آذر 92 18:54
شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است یلدا مبارک
niloofar
پاسخ
یلدات مبارک طهوراجان
گيتی
1 دی 92 7:13
نیلو جونم دیروز آز دادم آزم مثبت بود.
niloofar
پاسخ
مبارکههههههه عزیزممممممم. خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتت. گیتی جون نمیدونم چی بگم. خیلیییی خوشحالم. خیلیییییییی
الی
1 دی 92 7:32
niloofar
پاسخ
باران
1 دی 92 14:19
محفل آریائی تان طلائی ، دلهایتان دریائی ، شادیهایتان یلدائی مبارک باد این شب اهورائی . . . ★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• امسال بهترین شب یلدای عمرت بود مبارکت باشه انشاالله سال دیگه همین موقعه از سر وکولت بالا میرن فکرشو بکن دهنشون ولباساشون اناری بشه وتوهم به ظاهر حرص بخوری ولی تو دلت قنج بره/انشااللههههههههههههه
niloofar
پاسخ
چه آرزوی قشنگی باران جونمممممممممم انشااله
ادی
1 دی 92 17:03
ایشالله میری و صدای قلب نازنینشون رو میشنوی. منم مطمئنم دو قلوداری عزیزم. خدا براتون حفظشون کنه
niloofar
پاسخ
خیلی لطف داری ادی جونم. انشاالهههههه
رویا
1 دی 92 20:00
سلام التماس دعا
niloofar
پاسخ
محتاجیم به دعا گلم.
yalda
1 دی 92 22:07
عزیزم چقدر قشنگ بود نوشته هات از ته دلم خوشحالم و برای سلامتی خودت و کوچولوهات کلی دعا کردم . گلم مطمءن باش بارداری خیلی قشنگی پیش روت هست .از لحظه لحظه اش استفاده کن و همیشه خوشحال باش. سال بعد داری بغل می کنی و بوس می کنی. خیلی خوشحالم دوست گلم. می بوسمت
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییی یلدا جون. لطف داری عزیزم.
مهدیه
2 دی 92 14:46
سلام دوست عزیز.وب قشنگی داری.همیشه بهت سر میزنم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.یه جورایی باهاتون همدرد بودم.با اجازه لینکت کردم.لینکم کن
niloofar
پاسخ
خیلی خوش اومدی مهدیه جان.
مانلی
2 دی 92 16:34
تا فردا چقد دیگه مونده نیلووووووووووووووووووووو من هنوز واسه تو و نجمه پروانه ایم
niloofar
پاسخ
عشقمممممممممممممم مرسییییییییییییییییییییییییییی. میدونی که چقدر عزیزی مانلییییییییییییی
مامان عروسک
2 دی 92 20:22
.نیلوفر جونم منتظر برای خوبتم. انشاالله فردا همه چی خوبه.برات دعا میکنم.
niloofar
پاسخ
انشااله مامان گل عروسک
آیدا
2 دی 92 21:33
خانمی این یک داستان واقعی بود
niloofar
پاسخ
داستان خودت بود مگه نه.
آیدا
3 دی 92 2:21
خانمی بیصبرانه منتظرم فردا بشه زودی بیا و برامون بگو باشه؟!!!!!
گیتی
3 دی 92 10:22
نیلو جونم کجایییییییییی؟
niloofar
پاسخ
گیتی جون بی صبرانه منتظرم وبلاگت و بسازی و دائما از حال و روزت خبر بگیرم عزیزم
لیلا
3 دی 92 11:39
نیلوی عزییییییییییییییییییییزم امیدوارم امروز یکی از بهترین روزهای عمرت باشهههههههههههههه قربوووونت برم تندی بیا خبر سونوت و چندین قلب تپندت رو بدههههههههههه الهیییییییییییییی
niloofar
پاسخ
مرسی لیلا جان
گلنار
3 دی 92 20:20
مبارک باشه نیلو جون. فقط یه انتقاد کوچولو نوشته ی خیلی قشنگت زیادی شبیه نوشته های محیا منتظر بود. همون تعبیرها و همون مثالها: فرشته های برفی، هزار و یک شب و شهرزاد قصه گو... کاشکی حال و هوای خود خودتو می نوشتی.کلمات خودت وحس و حال خودت.در هر حال با خوندنش گریه کردم یه عالمه
niloofar
پاسخ
گلنار جان من خیلی وقت نیست که محیا جون و میشناسم.اگه نوشته های قبلی رو هم میخوندی میدی که خیلی هاش بخاطر حس مشترکه. یه وقتهایی واقعا جز یه واژه مشترک چیز دیگه ای برای بیان یه حس یا یه کلمه پیدا نمیکنی. ولی بازم بیشتر دقت میکنم شبیه استعاره های کسی نباشه که کسی هم شاکی نشه.راستی این بخش شهرزاد و این حرفها رو واقعا نخونده بودم. شاید هم خوندم و متوجهش نبودم.
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 11:16
ای جااااااااااان دلم چه نامه زیبایی برا جوجوهات نوشتی فدات بشم نیلو جونم نمیدونی چقد برات خوشحالم
niloofar
پاسخ
خیلی گلی آیسان جون
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 11:17
ایشالله همنطوری که خودت میخوای دوتا پسر قوی و کاکل بسر و یه دخمر ناز خاتون مییان پیشت
niloofar
پاسخ
آمییییییییییییین
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 11:20
کوچولوهای نیلو جونم مام مث دوست خوبمون نیلوفر جونم بیقرار اومدنتونیمممممممممممممممم....زود بیاین و سالم بیاین،دست همم بگیرین و زیادم باشین ویه چن جینی باشین و بیاین پیش مامان و بابای مهربون و نااااااااااااااااااااز
niloofar
پاسخ
ای جونمممممم. دلم آب شد
ساره
7 دی 92 19:49
خدایا شکرت که نیلوفر جان خوشحاله... خدایا خوشحالیش مستدام باشه... نیلو جان سلام خوبی؟ نمیدونم چرا با خوندن پستای جدیدت اشکم در میاد... فک کنم از خوشحالیه
niloofar
پاسخ
ای جان. خیلی لطف داری ساره جون
سحر
7 فروردین 93 16:57
سلام نیلوفرجان. من خیلی برات خوشحالم . فکر کنم حدود ابان ماه نوشته هاتو خوندم چون اونموقع لاپراسکپی کرده بودم. الان که دوباره ا ومدم دیدم مامان شدی خیلی خوشحال شدم. میشه برای منم دعا کنی؟ امیدوارم همه همیشه شاد باشن
niloofar
پاسخ
حتما سحر جون. مرسی بابت تبریکت. انشااله به زودی شما هم این حس قشنگ و تجربه کنی گلم