ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

اولین سونوگرافی

1392/10/3 17:48
نویسنده : niloofar
933 بازدید
اشتراک گذاری

دروغ چرا. از ته دل امیدوار بودم که امروز برم و قلب دوتا نی نی رو ببینم. فکر این که بعد از دوسه سال دوباره بخوام برای بچه دوم اقدام کنم خیلی برام سنگین بود. راستش بعد از رد شدن از این مرحله دیگه نمیخوام به پشت سرم نگاه کنم. حتی تصورش هم از این لحظه به بعد سخته. 

دوست داشتم نینی هام دوتا باشن تا باهم بزرگ بشن. بچه م خواهر یا برادر داشته باشه. خودش طعم خواهر یا برادر بودن و بچشه تا تنها نباشه. دوست داشتم این راه و برای آخرین باررفته باشم.

ساعت 8 صبح وقت داشتم. تا دکتر بیاد و برم داخل نزدیک یازده شده بود. چند روزی بود زیر دلم خیلی درد میگرفت. مخصوصا سمت راستم. همین سمت راست یه ساک خوب بود که قلبش هم تشکیل شده. خدا رو صدهزار مرتبه شکر. همین که جای همین یه دونه هم خوبه خودش خیلی مهمه. همین برام کافیه. همین هزار سجده ی شکر داره. با اینکه نی نی م تک فرزند میشه و تنها.

 مامای خانم دکتر سن نینی رو 5 هفته و 5 روز اعلام کرد.

خدایااااااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

نی نی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

پرتو
3 دی 92 12:40
خدا رو شکر که قلبشم تشکیل شده ، اشکالی نداره نیلوفرم بعد از به دنیا اومدن این فرشته یکی دو سال بعد دومی و میاری ، انشاالله برای دومی دیگه نیازی نباشه این راه و بری و خدا طبیعی بهت ببخشه الی آمین
niloofar
پاسخ
مرسی پرتو جان. انشااله
❤خونه نمدی❤
3 دی 92 12:44
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
آیدا
3 دی 92 13:09
خدا رو شکر که قلبش هم تشکیل شده. خدا رو چه دیدی. شاید دو قلو های همسان شدن و توی یه ساک دو تا نینی اومدام ام ام.... دعوام نکنی ها!!! هنوزم فکر می کنم دو قلو داری. به هر حال ایشالله که بارداری راحتی رو طی کنی. لیاقت بهترین ها رو داری عزیزم. مواظب خودت و نی نی نازت باش. کوچولو مامانی رو سفت بچسب
niloofar
پاسخ
مرسییییییییی ایدا جون. همین که این یه دونه جاش خوبه خدارو شکر. دیگه چی میتونم از خدا بخوام جز سلامتیش؟
مامان نغمه
3 دی 92 13:18
خدا رو شکر گلم... الهي که هميشه سلامت باشه... منم اولين سونو که رفتم ني ني 5 هفته و 5 روزش بود )
niloofar
پاسخ
مرسی نغمه جون.
نرگس شیراز
3 دی 92 13:40
خدا رو شکر پس تو هم زیباترین صدای دنیا(صدای قلب نینیت) رو شنیدی
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییییییییی
ایدا
3 دی 92 13:59
الهی که همیشه سلامت باشین هر دو تون. ما هم در کنار شما با هر تپش قلبمون آرزو می کنیم برای راحتی و سلامتی هر دو تون.
niloofar
پاسخ
مرسی خاله آیدا
باران
3 دی 92 14:22
آره عزیزم شکر خدا چند قلویی یه خورده هم خطرناکه/انشاالله این میاد وباپاقدمش بازم به راحتی حامله میشی خدا هر کاری ازش برمیاد عزیز دلم خدا حفظش کنه خیلی خیلی براش صدقه بده دعاکن نذر کن مواظب خودتم باش گلم/
niloofar
پاسخ
الان دلم پروونه ایه باران. انشااله قسمت همه دوستام. خیلی خوشحالم
مهدیه
3 دی 92 14:39
سلام دوست عزیز.وب قشنگی داری.همیشه بهت سر میزنم.ممنون که بهم سر زدی.یه جورایی باهاتون همدرد بودم.با اجازه لینکت کردم.لینکم کن
آرام
3 دی 92 15:04
خداروشکر عزیزممممم..انشالا که تا آخر بارداریت همه چیز خوب پیش بره گلم...دیگه چه کنیم بچه های ما یکی یک دونن..انشالا خدا خودش حفظشن کنه
niloofar
پاسخ
خدا حفظشون کنه. همین یکی یه دونه سالم وصالح باشه انشااله.
مانلی
3 دی 92 15:59
قلبش مبارکککککککککککککک عشقم ایشالا دو سه سال دیگه طبیعی براش یه خواهر یا برادر میاری و حالشو می برید ای جااااااااااانم به نی نی نازت
niloofar
پاسخ
مرسی خاله مانلییییییی. دیگه نینی شما و خاله نجمه باید خواهر و برادراش بشه دیگه
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
3 دی 92 16:00
عزيزم خداروشكركه قلبش هم تشكيل شده انشالله سالم و سلامت بياد بغلت قربونت برم خداروچي ديدي از كجاميدوني تك فرزند ميشه بقيش هم خدا بهتون هديه ميكنه من مطمئنم حالا مواظب اين 1دونه فرشته باش تا خوب بزرگ بشه و رشد كنه اينم براي فرشته كوچولو ي ناز و خوشگل فداش بشم
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممممممم مرسی خاله طهوراااااااااااااااا
ازاده مامان آرتین
3 دی 92 16:03
خدایا هزار بار شکرت
niloofar
پاسخ
واقعا خدارو شکر
ادی
3 دی 92 16:11
خدا رو شکر نیلو جونم. ایشالله که صد سال قلبش عین ساعت بزنه. منم دوست داشتم نی نی های منم دو تا باشن ولی یه دونه بود. سن بارداری ما عین همه. ولی من شنبه که رفته بودم فقط جسم زرد داشت و گفت 15 روز دیگه برم برای قلب. همین که قلبش رو دیدی عزیزم خدا رو شکر.
niloofar
پاسخ
عزیزم انشااله 15 روز دیگه قلبش و هم می بینی و خیالت راحت میشه
هستی
3 دی 92 18:19
تبریک میگم عزیز دلم . منم همش خدا خدا می کردم سه تا باشن دو تا پسر و یه دختر . اما خدارو شکر خداروشکر خدارو شکر. الهی همین یه دونه رو خدا برات حفظ کنه و خیلی زود بیاد تو بغلت. عزیزم همه ی بچه ها عزیزن اما فقط ماها می دونیم بعد از این همه انتظار شنیدن صدای قلب یه جنین سالم که داره تو وجودمون رشد می کنه نهایت زیبایی های دنیاست. عزیزم از فرشته ای که تو گوهر وجودت داری به خوبی مراقبت کن. اینم چند تا ماچ از ته دل از طرف خاله هستی
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییی خاله هستی مهربون. واقعا همینطوره. از لحظه ای که وجودش و حتی حدس میزنی عاشقش میشی. خدا اسن احساس قشنگ و نصیب همه بکنه انشااله.
سحر
3 دی 92 19:08
ای جونم ایشالا سالم و سلامت باشه و قدمش پر از برکت یکی از برکت هاش هم یه خواهر یا برادر برا خودش به طور طبیعی باشه. خدارو شکر که جاش خوبه ایشالا خدا برات حفظش کنه.... از این لحظات لذت ببر و برای ما هم دعا کن عزیزدلم... خیلی خیلی مراقب خودت و نی نی باش خانومی
niloofar
پاسخ
مرسی خاله سحر. انشااله
fariba
3 دی 92 19:39
خداروشکر مامی لولوفررررررررررررررررررررررررررولی نامرد خانوم شیرینی ندادی توهاااااااااا بذار نینی بدنیا بیاد اگه بهش نگفتم چه مامانی داره صبر کن اشکت در میاریم بال سارینا و نینی آبروت پیشش میبرممممممممتا بفهمه چه مامی لولوفری هستی ولی حتما واسش یه گوسفندقربانی کنید لولو جووووووووون.خدا جمع 2و5هفته و 5روزتون همیشه کنار هم نگه داره
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییییی فریبا جونممممم. روی ماه سارینا رو هم ببوس. عزیزم شیرینی که قابلی نداره شما جون بخواه.
بهاره د
3 دی 92 19:42
اخی عزیزم نیلو جونم خیلی خوشحال شدم گلم ایشالله قلب نازنینت صد و بیست سال برات بزنه خیلی شادم برات خیلی غصمه نیلو خیلی خسته شدم از حرف مردم دیگه تحمل ندارم هنوز پلشو نداریم شوهرم میگه نمیتونیم کلی قرض و وام گرفتم فعلا نمیشه راستش خودمم حسش نیست خیلی این روزا بی حوصله شدم برام با نینی تو دلت خیلی دعا کن حداقل اگه نمیده یه جور که خودش راحتم کنه
niloofar
پاسخ
بهاره جونم چرا نده. حتما حتما میده. فقط خواهش میکنم انقدر ذهنت و درگیر نکن. بالاخره درست میشه. به خدا درست میشه
غزاله
3 دی 92 21:24
عزیزم خدارو شکر که همه چی خوب بوده.ایشالا این نی نیمون به سلامتی به دنیا بیاد و بعد دومی هم به موقعش میاد....
niloofar
پاسخ
انشااله خاله غزاله
رویا
3 دی 92 21:59
شکر
niloofar
پاسخ
زهرا
3 دی 92 23:53
قربونت برم عزیزم مبارک باشه الهی بسلامتی همه ی حرفایی رو که زدی از صمیم قلب قبول دارم(نگاه کردن و یا تصور راههای رفته سختههههه و آرزوی داشتن دو تا نی نی) بهر حال خدایاااا شکررر
niloofar
پاسخ
واقعا خدارو شکر زهرا جون. انشااله این حس قشنگ نصیب همه دوستام بشه. این که آدم اینطوری عاشق چند تا سلول میشه
عاطفه
4 دی 92 0:37
سلام نیلو جونم.خوشحالم که قلبشو دیدی.من شنبه دکترم گفت برو سونو تا ببینم خارج رحم نباشه.اخه سابقشو داشتم.رفتم خدارو شکر داخل بود ولی فعلا فقط ساک رو دید و گفت 2 هفته دیگه واسه قلب برم.دعا کن این مرحله رو هم پشت سر بذارم و قلبش رو هم ببینم.اخه میدونی که یه بار سابقه تشکیل نشدن قلب رو دارم
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممم مبارکههههههه. انشااله که به امید خدا قلبش و هم می بینی و خیالت راحت میشه. وای نمیدونی چقدر خوشحال شدم عاطفه
محیا منتظر
4 دی 92 0:49
فاالله خیرا حافظا و هو ارحم الراحمین در پناه خدا باشین هر دوتون...چشم ما روشن بانو جان. در ضمن بی خیال حرف بقیه، من اصلا کاری به کار این حرفها ندارم... گوارای وجودت طعم بی نظیر مادری
niloofar
پاسخ
مرسی محیا جان. منتظر شیرین ترین اخبار تو نوشته های دلچسبت همستم
گیتی
4 دی 92 9:43
مبارک عزیزم انشالله سالم و قدمش خیر باشه برات .
niloofar
پاسخ
مرسی گیتی جان. انشااله
محبوبه مامان ترنم
4 دی 92 10:26
تبریک از ته قلبم. خدا را شکر
niloofar
پاسخ
مرسی محبوبه جون.
مامان عروسک
4 دی 92 11:27
خداروشکر عزیزم که صدای قلبشو شنیدی و انشالله با قدم خیری که داره دفعه دیگه طبیعی براش یه خواهر یا برادر میاری عزیزم. قربونت برم خیلی مراقب خودت و نی نی باش. ببخش عزیزم که دیر اومدم دیروز خونه نبودم تا بیام پیشت. دوستون دارم.
niloofar
پاسخ
عزیزمممممممممممم خاله ی مهربون مرسی. نینی هزارتا بوس برات میفرسته. تازه قراره دست نینی تورو هم بگیره زودی بکشوندش این ور مرز
لیلا
4 دی 92 12:11
ای جااااااااااااااااااااااااانم هزاران بار شکرررررررررررررررر انشالله 120 سال بتپه برات ..... خوشحالم کردی با این جوجوی نازنین . یکی موفقیتش بیشتره .... صلاح در این بوده .... شکر خدا
niloofar
پاسخ
خدارو شکر. این قلب هم نوای قلب منه.
الی
4 دی 92 12:29
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شکر صد هزار بار
niloofar
پاسخ
واقعا خدارو شکر. نمیدونی از دیروز تا الان چقدر بیشتر دوسش دارم الی
شیما
4 دی 92 16:11
خدا رو شکر مبارکت باشه نیلو جون ایشالا سالم و سلامت بغلش کنی
niloofar
پاسخ
مرسی عشقمممممم انشااله
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 11:23
آخخخخخخخخخخخخخخی ای جونم پس تک فرزند شددددددددد
niloofar
پاسخ
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 11:25
آفرین نینی جوووووونمباریکلاه قهرمان که از همه قیتری و میخوای فعلا تک باشی و محبت بابا و مامان نیلو مختص خود خودت بشهههههههههه
niloofar
پاسخ
آره قربونش برم میخواد یکی یه دونه باشه
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 11:25
5 هفته و 5 رزگیت مبااااااااااااااااااااارک عززززززززیز دل،دردنهههههههههههههه
niloofar
پاسخ
مرسیییییی خاله آیسان. امروز هفته ششمم تموم شد رفتم تو هفته هفتم. دیگه بزرگ شدم خاله آیسان
ساره
7 دی 92 19:52
خدا رو شکر عزیزم&ایشالا قلبش برا همیشه تو زندگیت تپنده باشه و شادیت رو همیشگی کنه
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییییی عزیزم
mahe mehr
9 دی 92 10:13
نیلویمممممممممممممممم مبارکه عزیز دلمممممممممممممم انشااله به سلامتی و دل خوش ببخشید من زودتر نتونستم بیام یه کم سرم شلوغ بود البته هیچ توجیهی نداره جز تنبلی من دوستت دارم انشااله بیای اعلام کنی که 5هفته و 5 روز دیگه تاریخ زایمانه و شمارش معکوست شروع بشه دوستم
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییی عزیزممممممممممم. منم منتظر خبرهای خوب توام.
mahe mehr
9 دی 92 10:14
niloofar
پاسخ
در چه حالی مهری جون؟؟؟