ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

مامان قندی

1393/2/16 16:03
نویسنده : niloofar
869 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین باری بود که اولین نفر تو صف ویزیت بودم. هفته ی پیش آزمایش سخت گلوکز و با 4 مرحله آزمایش خون دادم و امروز باید نتیجه آزمایش و میبردم برای دکتر. کارم خیلی طول نکشید. ولی به دلیل قند بالایی که گرفتم معرفی شدم به دکتر غدد.  آزمایشهای این دفعه بالا پایین زیاد داشت. قند بالا و از طرف دیگه کم خونی شدید بارداری به رغم خوردن روزی دوتا فیفول. البته مهم نیست. با رژیم غذایی و دارو درست میشه میدونم. قراره همه سعیم و بکنم که ارغوان به بهترین شکل بزرگ شه.

امروز چیزی که خیلی خوشحالم کرد دیدن یه دوست عزیز وبلاگی بود. یه نویسنده ی با احساس. یه دوستی که دورادور و ندیده باهاش حس قرابت خاصی داشتم. یکساعتی نشستیم و حرف زدیم.  چشماش خیلی حساس تر از قلمش بود. از صمیم قلب دعا کردم این خستگی تو نگاهش هرچه زودتر جاشو به نشاط و سرخوشی بده.

این دوسه روزه بازم حرف زیاد دارم برای زدن ولی باید اول جمله هام و مرتب کنم. همین که ذهنم آزاد بشه مینویسم.

پسندها (5)

نظرات (25)

ایدا
16 اردیبهشت 93 16:37
گمونم اون دوست وبلاگیت خیلی شدید کم خوابی داشته و چشماش هم چون روشنه بدون ریمل مثل ماهی مرده میمونه دو تا تشکر بهت بدهکارم!! بقیه اش رو با عارفی حساب کن اول اینکه عارفی رو به من معرفی کردی و دوم اینکه اونجا بودی و کلی با خودت و ارغوان خانوم گپ زدم!! هم انرژی گرفتم هم گذر زمان رو اصلا متوجه نشدم... از صمیم قلب آرزو می کنم که این چند ماه هم به خیر و خوشی و بدون استرس سپری شه و ایندفعه که دارم میرم تو اتاق عمل همزمان ارغوان خوشگله هم چشماش رو ببه دنیا باز کنه..خیلی هیجان انگیز بود دیدن یه دوست عزیز که نادیده از جان به من نزدیکتر بود.ممنون بابت امروز
niloofar
پاسخ
عزیزم اتفاقا دیدن تو برای من خیلی دل انگیز بود. خیلیییییییییییی هم ناز بودی. بدون ریمل هم قشنگی. عزیزم بی صبرانه منتظرم از روزهای خوبت و موفقیتات برام بنویسی
ایدا
16 اردیبهشت 93 16:44
مامان قندی دوست داشتنی
niloofar
پاسخ
فاطمه السادات
16 اردیبهشت 93 20:33
انشاالله بر طرف میشه...
niloofar
پاسخ
مرسی گلم
زهرا سانا
16 اردیبهشت 93 21:40
نیلو جان ...انشاله هفته های باقیمونده هم به سلامت طی بشه ویار به شیرین داشتی؟/ یا سابقه دیابت تو خانواده ؟ فک کنم کمی رزیم بگیری میاد پایین فک نکنم زیاد بالا باشه برای منم دعا کن سه شنبه هفته قبل رفتم پیش عارفی آز CD ها ا نوشت فقط رفتم ارمین کاش این هفته رفته بودم می دیدیم همدیگرو
niloofar
پاسخ
جدی؟؟؟ آره کاش میدیدمت. سابقه دیابت داریم ولی خودم تمایلی به چیز شیرین نداشتم و ندارم. ولی خوب پیش اومده دیگه. انشااله که چیز مهمی نیست
مامان صدیقه
17 اردیبهشت 93 8:45
عزیزم منم آز که دادم تو هفت ماهگی گفتن قندت بالاست خیلی ناراحت بودم دوباره تست دادم تا آزمایشگاه اشتباه کرده
niloofar
پاسخ
صدیقه جون باید برم پیش دکتر غدد برای آز مجدد و کنترلش
امیررضا
17 اردیبهشت 93 16:46
شاد کن جان من ، که غمگین است رحم کن بر دلم ، که مسکین است روز اول که دیدمش گفتم آنکه روزم سیه کند این است روی بنمای ، تا نظاره کنم کارزوی من از جهان این است دل بیچاره را به وصل دمی شادمان کن ، که بی‌تو غمگین است بی‌رخت دین من همه کفر است با رخت کفر من همه دین است گه گهی یاد کن به دشنامم سخن تلخ از تو شیرین است دل به تو دادم و ندانستم که تو را کبر و ناز چندین است بنوازی و پس بیزاری آخر ای دوست این چه آیین است ؟ کینه بگذار و دلنوازی کن که عراقی نه در خور کین است
غزاله
17 اردیبهشت 93 21:49
عزیزم ایشالا که این قندت موقتی باشه.به نظرم این شیرینی وجود ارغوانه
زهرا سانا
17 اردیبهشت 93 22:19
راست میگه مامان صدیقه دوباره تکرار کن...مادر من تمام حاملگیهاش دیابت داشته البته اونموقع ها زیاد اهمیت نمی دادند فقط رزیم همه ما بچه هاش موقع دنیا اومدن بالای 4 کیلو وزن داشتیم به علت قند مامان
ترانه
17 اردیبهشت 93 22:23
برای خیلیا پیش میاد مواظب باش تا تنظیم بشه. پس نگران نباش نیلو جان.
مامان ناديا
18 اردیبهشت 93 14:26
ایشالله رف میشه عزیزم واقعا ریلکس بودنت به من هم قوت قلب میده و همش به خودم میگم مثل نیلوفر باش
بابا و مامان
18 اردیبهشت 93 17:32
عزیزم قند بارداری قابل کنترله و بعد از بارداری هم که رفع میشه امیدوارم بخیر و سلامتی باشه
نیلوفر جون
18 اردیبهشت 93 22:43
عزیزم ایشا. زود مشکل دوستت بر طرف بشه و نی نی خودتم خوب رشد کنه قوی بشه
ساره
19 اردیبهشت 93 9:54
سلام مامی نیلوفر مهربون خوبی؟ ایشالا که خودت و دخمل نازت همیشه سالم باشید...
باران
20 اردیبهشت 93 9:43
انشاالله چیز خاصی نباشه و مامان نیلواذیت نشه
ترانه
20 اردیبهشت 93 22:54
بهتر نشدی نیلوفر جان؟قندت پایین نیومده؟
باران
21 اردیبهشت 93 10:12
سلام نیلو جونم یه سوال غربالگری اول قیمتش چقدره؟چقدر جوابش طول میکشه؟و شما کجا انجام دادی؟فدات شم ببخش اینقدر سوال پیچت کردم
niloofar
پاسخ
سلام باران جون. من غربالگری اول و تو مرکز نسل امید انجام دادم قیمتش شد 297500 تومن
معصومه
21 اردیبهشت 93 12:57
عزیزم فکر میکنم 24 اردیبهشت وارد هفت ماه میشید....منم احتمالا 25 اردیبهشت وارد هفت ماه بشم.جالبه برامممممم که باهمیم و جالبتر که نی نی جفتمون هم دخمله نازه....
مامان نــــاديــــا
21 اردیبهشت 93 21:14
نيلوفر جون سلام عزيزم خوبي؟ ارغوان جيگر خوبه؟ يه سوال دارم دوستم اين ازمايش گلوکز که رفتي براي همس يا نه؟!راستي ازمايش غربالگري چه جور ازمايشيه از طريق خون يا چيز ديگه شرمنده کلي سوال کردم
niloofar
پاسخ
سلام نادی جون. آره گلوکز و تو ماه ششم همه باید انجام بدن. ازمایش غربالگری اول (ان تی) هم آزمایش خونه هم سونوگرافی. غربالگری آنومالی فقط سونوگرافیه.
مامانی ماهان جون
22 اردیبهشت 93 13:42
ععععععععععععع چرا عاخه؟؟؟؟؟
مامانی ماهان جون
22 اردیبهشت 93 13:43
ایشالله زود زود زود خوب خوب خوب میشی گلم
زهرا
24 اردیبهشت 93 12:09
مامان قندی گل نیستی؟؟ انشاالله که چیزی نیست
الی
25 اردیبهشت 93 0:25
سلام . یه راهنمایی میخواستم ،البته اگه لطف کنید. من یه بار پیش کشاف زیفت کردم و جواب منفی شد میخوام برم پیش دکتر عارفی.مطب برم یا بیمارستان ؟؟؟؟؟؟ از اهواز مزاحم میشم . میتونم تلفنی با شما صحبت کنم ؟ خیلی سئوال دارم.
niloofar
پاسخ
سلام الی جون. ببخشید دیر جواب میدم. به نظرم بری بیمارستان خیلی بهتره. هم سریعتر میتونی وقت بگیری هم هر فوریتی پیش بیاد پرونده ت تو خود بیمارستان هست
عطی
25 اردیبهشت 93 18:16
نیلوفرم جونم انشالله زودی رفع بشه و هفته های باقی مونده به سلامتی طی بشه مراقب خودت و ارغوان جونم باش
niloofar
پاسخ
مرسی عطی جون
آمی
26 اردیبهشت 93 23:46
سلام نیلو جون.نمیتونم بگم چه قدر خوشحالم که باز اومدم تو وبلاگت و خبرای خوش شتیدم.، ایشالا این سه ماهم به خوبی پشت سر بذاری،نیلو چرا نمی تونم برم تو کلوب منتظرا.؟ دلم واسه بچه ها یه ذره شده
niloofar
پاسخ
سلام آمی جونم. بذار ببینم چطوری میشه لینکش و برات فرستاد.
ترانه
27 اردیبهشت 93 14:26
سلام نیلوفر جان خوبی؟ کاش یه خبری بهمون میدادی از وضعیتت ،قندت تنظیم شد؟ مواظب خودت باش مامان ازغوان.
niloofar
پاسخ
مرسی گلم. الان خدارو شکر خیلی بهترم