ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

سی سالگی

1392/11/5 15:52
نویسنده : niloofar
961 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وارد سی سالگی شدم. یه مرحله جدید از زندگی. راستش همیشه از رسیدن به این عدد وحشت داشتم. احساس میکردم خیلی چیزها باید تو زندگیم تغییر کنه. ولی خوبه که تنها تغییر این سنم داشتن تو شد و این همون چیزیه که نمیذاره مثل سه چهار سال اخیر دچار افسردگی روز تولد بشم. دیگه وقتشه یه نگاهی به کتاب "زن سی ساله" بالزاک بندازم و کم کم ذهنم و با این سن وقف بدم. دلم نمیخواد اسیر این عدد شم.

این چند روز و خونه ی مامان گذروندم. خیلی روزهای خوبی بود. پنجشنبه یه تولد کوچیک دور هم گرفتیم و روز بعدش به همراه داییهام رفتیم پیک نیک. خیلی سر به سرم گذاشتن ولی واقعا خوش گذشت. خونواده ای که همیشه و تو هر مرحله ای کنارم بودن باعث شدن این چند روز بیشتر از داشتن تو خوشحال بشم.

دو هفته ی دیگه میرم برای غربالگری تا از سلامتیت مطمئن بشم. خیلی حرفها دارم که میخوام بگم ولی نمیتونم جملاتم و سرهم کنم. میذارمشون برای بعد. برای یه روز که بهتر بتونم تمرکز کنم.

 

این هم یه عکس از گردش دیروزمون:

گردش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

سحر
5 بهمن 92 16:26
نیلوجونم دلم برات تنگ شده بود عزیزم نگرانت بودم خوبه که اومدی عزیزم.... تولدت مبارک باشه مامان نیلونااااااااااااااااااااااااااااز جشن سه نفره خوب بود؟؟؟؟؟؟ عشقم ایشالا 120ساله بشی و سالم و سلامت در کنار خانوادت باشی گلکم ممنون بابت همه حرفای قشنگت
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییی سحر جون. اتفاقا شوشو تو تولدم نبودولی بازم خوش گذشت. مرسیییییییییی عزیزم.
مهري
5 بهمن 92 16:47
سلام تولدت مبارك عزيزم نگرانت شده بودم خدا رو شكر كه خوش بودي راستي نيلوفر جان يادته گفتم وقتي صداي قلب ني ني رو شنيدي برام دعا كن. قراره آخر ماه برم تو سيكل ميكرو نميدونم اين بار خدا برام چي خواسته
niloofar
پاسخ
موفق باشی مهری جون. فقط به قشنگی های این سیکل فکر کن. به نتیجه ش. مهم نیست آدم بعد از چند بار نتیجه بگیره. مهم اینه که میدونی بالاخره خدا بغلت میکنه. از صمیم قلب برات آرزوی موفقیت و سلامتی دارم
ناديا
5 بهمن 92 16:51
نيلوفر جون اومدي عزيزم مرسي که وبم سر زدي کجا بودي يهويي رفتيا ؟! تولدت مبارک خانوم خانوما ايشالله 120 سالگيتو کنار خونوادت و شوشويي جشن بگيري عکس چقدر خوشگل افتاده خيلي خلاقانه اين گلا تقديم تو بادبيا بغلت کنم
niloofar
پاسخ
مرسیییییییی خاله نادیای گل
پریسان
5 بهمن 92 17:44
تولدت مبارکککککککککککککککککککککک ایشالله صدوبیست ساله شی عزیزمممممم
niloofar
پاسخ
مرسی پریسا جون خیلی لطف داری
شیما
5 بهمن 92 18:48
نیلووووووووو جووووووووووون خوش اومدی دلمون برات تنگ شده بود تولدت هم مبارک باشه ایشالا جشن 130 سالگیت رو بگیری امسال متفاوت تره مبارکهههههههههههههههه وااااااااااااای نیلو از دست تو چه عکس جالبی
niloofar
پاسخ
مرسیییی شیمای عزیزمممممممممممم.
لیلا
5 بهمن 92 20:17
تولد نازنینت مباااااااااااااااااااااارک انشالله تولد 120 سالگیت و جشن سه نفری که از سال دیگه با حضور نینیت شروع میشه .... مبارک باشهههههههههههه همیشه خوش باشی
niloofar
پاسخ
مرسی لیلا طلا.
مانلی
6 بهمن 92 0:48
تولدت بازم مبارک در و دیوار اینجا خراب بود حس خوبی نداشتم.چه خوب که اومدی
niloofar
پاسخ
مرسییییییی عزیزم.
عطی
6 بهمن 92 0:54
سلام نیلوفر جونم خیلی دلم برات تنگ شده بود تولدت مبارک مامانی مهربون خوشحالم که خوبی و بهت خوش گذشته. عزیزم یه زحمتی برات دارم میشه یه کم از دکتر عارفی برام تعریف کنی? میخوام ببینم اگه دکتر خوبیه به جاریم معرفی کنم تهران زندگی میکنه الان 10 ساله میره واسه درمان نتیجه نگرفته اونا هم مثل ما هیج مشکلی ندارن. ببخش که زحمتی دادم.
niloofar
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم برات هرچی میدونم مینویسم گلم.
گیتی
6 بهمن 92 7:33
نیلو جونم بهت تبریک میگم انشالله تولد 120 سالگیتو همراه با نوه و نتیجه ها بگیری. امیدوارم بهترین روزهای زندگی در انتظارت باشه. راستی نیلو جونم دکتر به من آزمایش ژنتیک داده به نظرت باید غربالگیری هم انجام بدم.
niloofar
پاسخ
مرسی گیتی جان. آره آزمایش ژنتیک یه سری اختلالات ژنتیکی رو نشون میده. آزمایش غربالگری هم بعضی ناهنجاریهایی که ربطی به عوامل ژنتیکی نداره رو. انشااله که نینی سالمی داشته باشی و دوران بارداری قشنگی رو طی کنی
نجمه
6 بهمن 92 10:14
تولدت مبــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــ یه دنیا شادی همراهت باشه می گذره این سال هم بعد عادت میکنی به عدد 30 و می شمری تا برسی به 45 سالگی فک کنی ای بابا کاش رو 30 مونده بودم خخخ دنیاست دیگه ، اسم ما هم ادم همیشه یه حسرتی باید باشه سر سلامت ، نی نیت سلامت ، خوشی همراه همیشگی زندگیتون
niloofar
پاسخ
45؟؟؟؟ ای داد بر من. خخخخخخخخخخخخخ مرسی عزیزدلم
مامان محمدمهدي(ماماطهورا)
6 بهمن 92 10:22
سلام نيلوجونم چه خوب شد كه برگشتي دلتنگت بودم عزيزم تولدت مباركككككككككككككككككككككككك خوشحالم كه بهتون خوش گذشته انشالله هميشه شاد و سلامت باشي انشالله جواب غربالگري هم خوبه نگران هيچي نباش دوست دارممممممم
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییی طهورا جون.
عطی
6 بهمن 92 12:05
نیلوفرم مرسی که وقت گذاشتی برام و هرچی دونستی گفتی انشالله نتیجه بگیرن. قربونت برم مراقب خودت باش.
niloofar
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
ایدا
6 بهمن 92 13:52
نیلو جونم تولدت مبارک خانمییی نمی گم ایشااللله صد و بیست ساله بشی چون واقعا خودم دوست ندارم اینو از کسی بشنوم. ایشالله یه عمر با عزت سلامتی و خوشی در کنار عزیزانت روز تولدت رو جشن بگیری عزیزمد دیگه ما رو ول نکنی بری ها؟!! دلمون کلی تنگ شده بود برات
niloofar
پاسخ
مرسی آیدا جون. چشممممم.
شیما
6 بهمن 92 14:49
خخخخخخخخخ نیلوووووووووو حالا تو این عکس تو کدومی؟
niloofar
پاسخ
من اون گنده ای هستم که وسط وایستاده خخخخخخخخخخخخخخخخ نصف کادر و اشغال کردم
آغوشی برای گریه
6 بهمن 92 16:01
سلام مامان جونی!!!! تولدتون مبارک عزیزم .خوشحالم که خوشحالی ببخشید دس خالی اومدم این گلها رو بپذیذرید
niloofar
پاسخ
مرسیییی دوست عزیز
ناديا
6 بهمن 92 18:55
خصوصي
پرتو
6 بهمن 92 20:50
تولدت مبارک عزیزم ایشالا 1200000000 ساله شی دوستم خدا رو شکر که اومدی دوباره دلم تنگ شده بود برات . خوشحالم که بهت خوش گذشته مواظب خودت و کنجد کوچولو باش گلم
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییی پرتوی گلم.
سحر(بانو)
6 بهمن 92 23:29
سلام...منم سي سالگيم مصادف شد بااومدن فرزندي كه اينهمه مدت منتظرش بودم سي سالگيمو و سال نودودو رو دوسدارم زيااااااد تولدت مبارك نيلو جون
niloofar
پاسخ
چه تقارن قشنگی. مرسی سحر جون
نیلوفر جون
6 بهمن 92 23:36
عزیزم مبارکه
niloofar
پاسخ
ممنون گلمممم
نامه های مادرانه
7 بهمن 92 14:03
امیدوارم آغاز این دهه شروع بهترین و شیرین ترین روزهای زندگیت باشه در کنار عزیزترین هات. تولدت مبارک عزیزم.
niloofar
پاسخ
مرسی دوست عزیزم
رویا
7 بهمن 92 22:15
سلام خداروشکر که شادی و سرحال!
niloofar
پاسخ
ممنون رویا جان
مامان صدیقه
8 بهمن 92 7:49
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه.منم یه نی نی کوشمولو دارم توی دلمه , ولی از نی نی شما دو ماهی بزرگتره خوشحال میشم به وبم سربزنی.sedman01.niniweblog.com
محیا
8 بهمن 92 10:32
امسال زیباترین هدیه را از خود خود خدا گرفتی نیلوفر جان. گوارای وجودت شیرینی لحظه های ناب مادرانه. تولدت و تولد حس های تازه ی مادرانه ات مبارک عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسی محیا جان.
باران
8 بهمن 92 11:40
آخشششششششششششش خداروشکر وبت درست شد/سلام تولدت هزارتا مبارک وای نیلو منم از 30 سالگی میترسم برام دعاکن منم تو 30 سالگی جواب گرفته باشم و 19 آذر 93 مادر شده باشم/عکست خیلی جالبه/بلا خب خودت رو نشونمون بده نمیشه؟مواظب جیگر طلامون وخودت باش با تاخیر تولدت مبارککککککککک مامان نیلو
niloofar
پاسخ
مرسیییییییی باران جون. نه هیچ اتفاقی نیفتاد تو سی سالگی خخخخخخخ. نگران نباش. انشااله تا اونموقع یه نینی تپلیییییییی داری که باعث میشه حتی یادت بره چند سالته
زهرا
8 بهمن 92 15:46
سلام عزیزم خوبی شرمنده چند وقتی نبودم
niloofar
پاسخ
دشمنت شرمنده خواهر. منم یه هفته ای وبم خراب بود. خوبی؟؟؟
بهار د
8 بهمن 92 16:49
نیلو جونم تولدت مبارک خداروشکر امسال بهترین سال روز تولدت رو گرفتی ایشالله نیننی سالم بیاد بغلتون چند با راومدم دیدیم وبت بهم ریخته البته فهمیدم برا چی بود نتونستم بخونم و نظر بزارم دوستت دارم
niloofar
پاسخ
مرسی بهار جون مهربون.
ترانه
9 بهمن 92 1:38
نیلوفر جان مثل اینکه کامنتم نرسیده بهت. بازم میگم تولدت مبارک مامان نیلو. چه هدیه خوبی برای سی سالگیت گرفتی از خدا ببین چقدر دوست داره. امیدوارم به همه ارزوهای خوبت برسی در کنار نی نی خوشگلت.
niloofar
پاسخ
مرسیییییییی ترانه جون. خوبی خوودت؟؟؟؟
ایدا
9 بهمن 92 12:18
پریشب رفتم پیش کشاف. خلاصه یکم آزمایشامو زیر و رو کرد بعد معاینه ام کرد و بعد هم همونجا گفت سونو کنن. بعد که دید سونو رو گفت رحمم هنوز ملتهبه. بعد هم گفت احتمالا دو تا یا بیشتر از جنین هات گرفته بودن که بطور قطع یکی رو تو رحم داشتی ولی آمپوله باعث سقط شده اینو توضیح داده بودم بعد خودم می خوندم اعصابم بهم می ریخت پاکش کردم
niloofar
پاسخ
ای بابا. مثل زیفت اول من که میگفت گرفته ولی ضعیف بوده افتاده.
ایدا
9 بهمن 92 12:25
نیلویی کی میری برای آزمایش ها؟! حالت خوبه؟ همه چی مرتبه؟!
niloofar
پاسخ
خدارو شکر همه چی روبه راهه آیدا جون. آزمایشهام و دادم منتظر جوابشم
مهی
9 بهمن 92 12:30
سلاااااااااااااااااااااااااااااام تولدت مبارک عزیزم ان شاالله سال دگر بچه بغل
niloofar
پاسخ
مرسییییییی مهی جان. همچنین برای شما عزیزم
عذابم میده این جای خالیت
9 بهمن 92 22:50
اندکی آنطرف ترجایی ست.. که یک دوست درآنجا دارم.. هرکجا هست، به هر فکر،به هرحال و به هرکار،عزیز است،، خدایا.. توخود غرق سعادت دارش..!
niloofar
پاسخ
مرسی عطی جون
ساره
11 بهمن 92 0:52
ایشالا همیشه به گردش و تفریح... نی نی نازت که بیاد تفریحات بیشتر بهت میچسبه مهربون...
niloofar
پاسخ
حتما همینطوره
ثمره
12 بهمن 92 16:19
تــــــــــولـــــدت مبــــــــــارکــــــــــ عزیـــــزمـــــ
niloofar
پاسخ
مرسیییی ثمره ی گلم.
نرگس شیراز
12 بهمن 92 21:08
این روزا برام خیلی دعا کن
niloofar
پاسخ
چی شده نرگس جون؟ بوی دلتنگی میاد
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 بهمن 92 17:11
تولدت مبارک عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسییییی. ممنون عزیزم
سودابه
15 بهمن 92 15:02
تولدت مبارک عزیزم ..ایشالا سال دیگه با کوچولوی نازی که تو بغل داری تولد بگیری.اولین تولد مادرانگیت مبارک..راستی یلو 5 روز از من کوچیکتری..
niloofar
پاسخ
آره سودابه؟؟؟؟ پس تولد تو هم مبارک عزیزمممم
آیسان مامان ماهان
17 بهمن 92 8:56
نیلوفر جونم با تاخیر تولدت مبااااااااااااااااااااارک عزیز دللللللللللللللللللللللللم
niloofar
پاسخ
مرسی خاله آیسان
آیسان مامان ماهان
17 بهمن 92 8:57
چه عکس رومانتیک و زیباییییییییییی..سایه ها و خوشیهاتان مستداااااااااام
niloofar
پاسخ
ممنونم عزیزدلم
آیسان مامان ماهان
17 بهمن 92 8:58
نیلوفر جونو و نی نی کوچولووووووووووو
niloofar
پاسخ
ملسییییییییییییییییی
ازاده مامان آرتین
17 بهمن 92 12:58
عزیزم مبارک باشه-دلم واسه نوشته هات تنگ شده بود
niloofar
پاسخ
مرسی آزاده جون. خیلی لطف داری