ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

تجربه تلخ یک همکار

1392/7/8 15:43
نویسنده : niloofar
904 بازدید
اشتراک گذاری

گفته بودم که همکارم نینی شو از دست داده بود. اینطور که میگفت در شروع بارداری آزمایش خونش مثبت شده بود ولی هرچی بی بی چک میزده منفی میشده.

پهلوی چپش هم دائما درد میکرده ولی دکترش به این نشونه ها توجهی نمیکنه. وقتی اکو میکردن صدای قلب بچه شنیده میشده و دکتر با اعتنا به همین میگفته مشکلی نیست. تا اینکه توی دوماهگی میره برای سونوگرافی و میگن داخل رحمت خالیه و باید خیلی اورژانسی سقط کنی چون بچه خارج از رحم تشکیل شده و خطرناکه.

این بنده خدا هم میره بیمارستان شریعتی و بماند چقدر از رفتار پرسنل اونجا شاکی بوده، دکتر موقع عمل فقط بخاطر اینکه ایشون 35 سالشه فرض و بر این میذاره که یه بچه داره و زحمت خالی کردن لوله رو به خودش نمیده و کلا لوله فالوپ چپ رو قطع میکنه دور میندازه. برای یه جنین دوماهه که شاید دوسانت باشه هم کلا سزارینش میکنن. یعنی به همون اندازه شکاف و بخیه ی روی شکم.

بعد که همکارم متوجه میشه و اعتراض میکنه دکتر بهش میگه جنین بزرگ بوده اگه فقط تخلیه میکردم هم فایده ای نداشت. لوله ت از بین رفته بوده.

خلاصه اینکه آدم خیلی باید حواسش باشه. به هر نشونه ای توجه کنید تا اگر خدای نکرده دچار بارداری خارج رحمی شدید تا دیر نشده متوجه بشید.

من نمیدونم اگه قراره این رفتارها و تو بیمارستانهای دولتی ببینیم و اینطوری به جای درمان یه درد دیگه بهمون اضافه کنن چه کاریه هرماه این همه حق بیمه از حقوقمون کم میشه؟؟؟


 اینم چند تا عکس از گلهای حیاط دانشگاه

 

 

گل

 

گل

 

گل

 

گل

 

گل

 

گل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

ترانه
8 مهر 92 14:52
چقدر کار دکتر غیر انسانی بوده .



خیلیییییی.
باران
8 مهر 92 16:13
ترس برم داشت
نرگس شیراز
8 مهر 92 19:36
ما تو چجور مملکتی زندگی میکنیم

اصلا وجدان حرفه ای بین دکترا وجود داره

وقتی مدرکا پولی بشه دکترامون هم باید اینطوری بشن
سینا مریض شد بردمش دکتر فهمیدم دکتره یه خورده چرت میگه داروهایی که داد بهش ندادم بردمش پیش یه دکتر دیگه داروها رو که دید شاخ دراورد
گفت ندی اینا رو بهش
گفتم دکتر نترس ندادم

خوب کردی. تشخیص اشتباه مخصوصا روی بچه ها یه مواقعی متاسفانه آسیبهای بدون بازگشتی به جا میذاره.

سحر
9 مهر 92 0:17
واي خداي من خارج رحم خطرناكه خطر مرگ داره چون جنين پاره ميكنه لوله رحميرو
عاطفه
9 مهر 92 11:25
سلام نیلو جونم.خوبی؟عزیزم من هر روز بهت سر میزنم.ولی چیز خاصی اتفاق نیوفتاده که بیام اپ کنم.
بابت همکارت هم واقعا ادم متاسف میشه.منم دقیقا یه بار سمت چپ خارج رحم حامله شدم.انقدر پیگیری کردم و تمام دکترای شهرمون رفتم تا علتو فهمیدن.اولش رفتم یه بیمارستان خصوصی.از درد سمت چپ داشتم میمردم به خونریزی هم افتاده بودم ولی بتام بالا بود.خانم دکتره که اومد گفت بذار معاینت کنم گفتم خانم خونریزی دارم گفت پس اذیتت نمیکنم وقتی شرح حالمو گفتم گفت تو بارداری.گفتم تو رحم هیچی دیده نمیشده گفت هنوز زود بوده.تازه اون بیمارستان خصوصی بود.هر دفعه هم که سونو میشدم و تو لوله جنین دیده میشد دکتر سونو میگفت سریع برو بیمارستان باید عمل شی و لولت برداشته میشه.نمیدونی چه استرسی بهم وارد میکرد و چقدر گریه میکردم.تا اینکه یه دکتر که دوست بابام بود منو نجات داد.گفت چون هنوز بچه نداری عملت نمیکنم.هر نیم ساعت فشارمو میگرفت و مراقب بود تا بتام اومد پایین و تموم شد.یعنی منم اگه خودمو سپرده بودم به این دکترا یا بچه بزرگ میشد و لولم میترکید و بعدشم مرگ.یا عمل میشدم و لولمو برمیداشتن .

خیلی شانس آوردی عاطفه جون. آدم یه چیزهایی میشنوه که راستش دیگه از دکتر رفتن میترسه. همیشه یه دلهره ای با آدم هست که نکنه تشخیص این دکتر درست نباشه
سحر
9 مهر 92 14:55
نيلوفرجون من راجع ب خارج رحمي خيلي خوندم..دكترش تقصيري نداشته جنين نسبت به خارج رحمي بزرگ بوده..اگه همون اوايل تشخيص داده ميشد بادارو دفع ميشد ولي دير تشخيص دادن..ك دراين مورد دكتر سهل انگاري كرده ولي برداشتن لوله و سزارين كاريه كه اكثر دكترها مجبورن تواين سن جنين بكنن..خداروشكر بازم دوماهگي رفته سونو وگرنه خيلي خطرناك ميشد لوله پاره ميشه خونريزي داخلي و خداي نكرده مرگ داره..اولين نشونه بارداري خارج رحم اينه كه بيبي چكها منفي ميشن ولي آز مثبته علايم بارداريم دارن..دردهاي يكطرفه توي بارداري هميشه زنگ خطره و من متاسفانه مدتيه دارمشون..و دكترجايگزين دكتر خودم اعتنايي نكرد و منتظرم دوروز ديگه دكتر خودمو ببينم

انشااله که به خیر بگذره عزیزم. آره خوب دکتر خودش خیلی بیشتر مقصره. اون باید به علائمی که بوده توجه میکرده

باران
9 مهر 92 15:10
سلام عزیزم بیا به وبلاگم ویک مطلب خیلی خیلی مفید رو بخون مطمعنم به دردت میخوره


ماریا
10 مهر 92 13:55
سلام نیلوفر جون یه جایی از وبلاگت در مورد دکتر عظیمی نوشته بوده خواستم بدونم دکتر طب سنتی هستش؟مجوز هم داره؟آدرس یا شماره تلفنشو میخوام.ممنون از لطفت


بله ماریا جان. من که دیدم به دیوارش زده بود. دکتر نیست. دوره طب سنتی رو گذرونده. آدرسش قم. خ شریعتی/ پشت بیمارستان شریعتی..عطاری ابن سینا
این جا رو بخونی بد نیست.http://qom.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=5213

شماره شو پاک کردم. ولی میگردم پیدا میکنم میفرستم برات.
ثمره
10 مهر 92 21:02
آخی عزییییییزم خیلی نارحت شدم
عطی
11 مهر 92 1:20
ای خدااااااااااااااااااااااااااا.
خیلی متاسفم واسه دوستت.
خیلی ناراحت شدم.


آیسان مامان ماهان
13 مهر 92 10:45
اووووووووووووووووووووووووووووووه بابت همکارتون خیلی ناراحت شدم،طفلی ،خدا کمکش کنه


آره بنده خدا.از ماه دیگه دوباره وارد اقدام میشه.انشااله موفق باشه
آیسان مامان ماهان
13 مهر 92 10:46
چه گلای زیبایی بودن ،کلی لذت بردم دستت درد نکنه نیلو جونم،اینم برا شما


میسیییییییییی آیسانی جون
ادی
14 مهر 92 20:00
منم سابقه خارج رحمی دارم. برای منم لوله تخلیه شد. کاری هم نمیشد کرد. فکر کنم مشکل همکار شما هم مثل من بوده. وقتی تو لوله رشد میکنه اگه نفهمی میزنه و لوله رو پاره میکنه که دیگه کاری نمشه کرد. چیزی که برای من و خیلی های دیگه رخ داد


آیسان مامان ماهان
15 مهر 92 11:16
این گلام تقدیم خود عزیزت که فکر حذف وبو از سرت به در کنی،


آیسان جون من نبودم عزیزم. یکی از دوستان وبلاگش و حذف کرد. من همچنان هستم عزیزم
آیسان مامان ماهان
15 مهر 92 11:19
اگه درد و دل نباشه که آدم دلش زیر بار یه دنیا غم میپوکهبیخیال قضاوت بعضیاااااااا،بزار هر کی هر جور دوست داره باشه....شما اونی باش که دلت راضیت میکنه


sena
16 مهر 92 7:15
بسیار از ترانه وبتون خوشم اومده اپم و منتظر حضور تون