ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

سونوی ان تی و هزار و یک شکران

1392/11/19 17:51
نویسنده : niloofar
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

صبح زود از خواب بیدار شدم و دیگه خوابم نبرد. همش منتظر بودم که ساعت 7 بشه و آماده بشم. با همسرم راه افتادیم سمت مرکز سونوگرافی نسل امید. هزار و یک فکر به سر هر کدوممون میزد. بعد از یه انتظار کوتاه رفتم برای آزمایش خون و بعدش هم مشاوره ژنتیک.

یه سری سوال روتین که زن و شوهر فامیل هستید یا نه؟ سابقه بیماری تو اقوام دارید یا نه و.... بعد از مشاوره هم نوبت رسید به سونوگرافی ان تی. از دکتر خواستم بذاره شوهرم هم بیاد داخل که نینی رو ببینه. عزیزممممم کم موندده بود گریه ش بگیره. خیلی احساساتی شده بود. دکتر چند دقیقه ای نینی رو وارسی کرد و نینی نازنینم هم کاملا با دکتر هماهنگی کرد و هر طرفی خواستن چرخید که کاملا خودش و نشون بده.

خدارو شکر. اینطوری که خانم دکتر میگفت خیلی اندازه هاش نسبت به سنش خوب و سالم بود. تازه خانم دکتر گفت نینی خوبی هم هست. بعد از این سونو هم رفتم برای ارزیابی نهایی و تعیین جنسیت که معلوم شد فرشته کوچولوی ما یه خانم متشخص و نانازه که الهییییییی من قربونش برم. ارغوان خانوم خوشگل ما که به قول همسری من ناقلا شدم و همجنس خودم و خواستم که بیاد. فقط یه مشکل کوچیک بود. اونم نشونه های خونریزی داخلی خودم که دکتر میگفت جدیدا پیش اومده و احتمالا منجر به استراحت مطلق بشه. البته خودم فکر میکنم این خونریزی بخاطر هپارین پیش اومده.

با خانم دارابی صحبت کردم که امروز بعد از کلاس برم پیش دکتر عارفی و این مسله رو باهاش درمیون بذارم ولی گفت اول نتیجه سونو رو بیار بعد. سه شنبه هم تعطیله و تا اونموقع باید با خانم اسدی هماهنگ کنم. جا داره اول از دکتر عارفی بعد از خانم اسدی تشکر کنم که اینقدر با دقت کار انجام میده و بعد از هر تماس با خانم اسدی انقدر خیالم راحته که انگار خود دکتر عارفی و دیدم.

دعا کنید این خونریزی چیز مهمی نباشه.

خدایااااااااا خیلییییییییییییییییی خیلییییییییییییی خوشحالم. ممنونم ازت.

 

 

پ.ن: فعلا اسم دختر خانوم ما ارغوان تا اسم شایسته تری براش پیدا کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

مامان دونه سیب
19 بهمن 92 19:28
ای جون دلممممممممممممممممممممممممممممممم الهی فدای دخملت بشم خودمممممممممممممم وای باورت نمیشه به خدا دلم می گفت دخملههههههههه جیگرشو بخوله خاله ش
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممممممممم مرسیییییییییی خاله جوننننننننننننننننن
shiirin
19 بهمن 92 20:35
الهییییییییییییییی مبارک باشههههههههههههههههههه خیلی خوشحالم چه روز خوبی بود امروزززززززز خدایا شکرت بوس نیلو خیلی خیلی مبارکه انشااله خوشبخت و شاد و سلامت باشید کناز همدیگههههه
niloofar
پاسخ
مرسی شیرینرو هم برات ح جون انشااله. خدا نینیهای نازت و برات نگه داره گلم
رویا
19 بهمن 92 20:52
سلام نیلوفرجون مبارکه!الهی شکر شکرخدا خدا خوشگل خانومت رو حفظ کنه و روزای خوشی رو داشته باشین! خدایا دل تموم دوستام رو که در انتظار مادر شدن هستن رو شاد کن به حق حسین شهید!
niloofar
پاسخ
الهی آمیننن. این روزها همش دعا کردم که دوستهای منتظرم هم این حس قشنگ و تجربه کنن
فاطمه مامان آنیتا
19 بهمن 92 21:33
سلام نیلوفر جون خوبی ارغوان جونم خوبه مبارکه عزیزم خیلی خیلی خوشحالم که هم خودت هم نی نی کوچولوت خوبه ایشالله که هیچی نیست نگران نباش انشاالله که همیشه سلامت باشین از این به بعد میگیم بوسسسسسسسسس برای ارغوان جون ومامان گلش
niloofar
پاسخ
مرسی فاطمه جون. زنده باشی عزیزم
ناديا
19 بهمن 92 22:33
پرچم دختراااااااااااااااااااااا بالاس خداروشکر که ني ني سالمه عزيزم نگراني به خودت راه نده و کمي استراحت خوبت ميکنه فقط چيز سنگين نخور ديگه همين من اخه مامان نيستم راهنماييت کنم تا همينجا بلدم
niloofar
پاسخ
عزیزمممممممممم. مرسی نادیا جون از راهنماییت
سحر(بانو)
19 بهمن 92 23:43
واااااااااي عززززززيزم موش من دخمل شد نفسي دخملا مقاومن غصه هيچي رو نخور..حتما استراحت كامل داشته باش بچتم تپلي ميشه..ارغوان موشي رو از طرف من ببويس..دخمل همدم مادره و غصه خوار پدر..مباركتون باشه..نتيجه دكترتو بهم بگوحتما..ميدونم كه چيزي نيس
niloofar
پاسخ
اره واقعا سحر جون برای همین عاشق دخترم. خدارو شکر نتیجه ی غربالگری خیلی خوب بود. نینی سالم سالمه
مانلی
20 بهمن 92 0:37
ارغوان خانوم گل به سر ناناز مبارکهههههه عشقممممممممم نمی دونی چقدر برات خوشحالم . من هنوز ذوق زده م باورت میشه ؟ خخخخخ ایشالا که خونریزی هم هیچ مشکل خاصی نباشه و به سلامت بقیه این دوران رو هم طی کنی
niloofar
پاسخ
انشاالههههههههههه. مرسی دوست جونمممممممممم
اب نبات
20 بهمن 92 1:14
مبارک وجودت باشد این دخملی نازززززززززززززززززز
niloofar
پاسخ
مرسیییییییی
ترانه
20 بهمن 92 1:34
سلام مامان ارغوان.مبارک باشه . خدا جون خودت هوای این مامان و نی نیش رو داشته باش کلی هوادار دارن.مرسی.
niloofar
پاسخ
مرسی ترانه جون. لطف داری عزیزم
شیما
20 بهمن 92 6:52
عزیزمممممممممم مبارک باشههههههههههههههه خدا رو شکر که همه چی خوب بود برا خونریزی هم نگران نباش ایشالا که چیزی نیست به خودت یه مدت استراحت بده ارغوان هم خیلییییییییی قشنگه ایشالا سالم و سلامت بیاد بغلت
niloofar
پاسخ
مرسی شیما جون. انشااله دو هفته ی دیگه این ماچ و بوسه ها رو تو وبلاگت خودت پس بدم مامان خانوم
نجمه
20 بهمن 92 11:09
مبــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــ چشمت به دخترت روشن باشه ، برات خوشحالم خیلییییییییی زیاد مواظب خودت باش ، جنگولک بازیم در نیار ، منظورم اینکه انسان باش
niloofar
پاسخ
دقیقا منظورت و فهمیدم خخخخخخخخخ مرسی عزیزم
fariba
20 بهمن 92 11:55
وای نیلو جون مبارک باشه آخ جون دخملیهمبازی ساریناهم جورشد ولی به ضررت شد نیلو فردا این دخملی جلوت چنان بابا بابایی بکنه که از ته بسوزیولی شوخی کردم بچه سالم باشه دختر و چسر فدای سرش
niloofar
پاسخ
آره فریبا جون همینطوری میشه. اینطوری که باباش قربون صدقه ش میره فردا هم این دخمله میچسبه به باباش و خودش و لوس میکنه
مامان صدیقه
20 بهمن 92 13:09
مبارک عزززززززیزم ایشالا قدمش خیر باشه
niloofar
پاسخ
مرسی خانمی. لطف داری
ایدا
20 بهمن 92 13:39
خیلی برات خوشحالمممممم خیلی... خاله فدای ارغوان خوشگلش بشه!! کلی برات اشک شوق ریختم نیلوفر ایشالله اون مشکل هم رفع میشه و نگرانیت بر طرف میشهه!! یه عالمه خوشحال شدم از خوندن این پست. کلی گریه کردم از خوشحالی
niloofar
پاسخ
عزیزمممممممممممممم مرسی ایدای گلم.
باران
20 بهمن 92 13:47
عزیز دلم مبارکهههههههههههه انشاالله که مشکلی نیست و ناز خانمت به سلامتی بپره بغلت عزیزم هر اسمی که واسه ناز خانمت بزاری خشگله این همه انتظار وسختی کشیدی انشاالله نتیجش دیدن خنده ی دختر خشگلت باشه وهمه خستگیت ونگرانیت تموم بشه بوس از ارغوان ومامانیششششششششششششملسی خاله باران
مریم.خلوت مادرانه
20 بهمن 92 13:49
سلامممممم نیلوفر جونم خوبیگلم ببخش دیر میام پیشت نی نی وبلاگا برای من باز نمیشه آخه با گوشی ام الانم به زور باز شد،به به به سلامتی پس نی نی پرنسس خاتمه عزیزم چه اسم قشنگیی ام داره مبارکه گلم ،خدا رو شکر همه چی خوبه
niloofar
پاسخ
ممنون عزیززززممممممممم انشااله به زودی قسمت خودت
فاطمه مامان آنیتا
20 بهمن 92 15:24
سلام نیلوفر جون خوبی عزیزم نی نی کوچولوت خوبه ؟ کجایی عزیزم نگرانت شدم زود بیا یه خبری چیزی از خودت بهمون بده
niloofar
پاسخ
مرسی گلم. نینی خوب خوبه خدارو شکر.
مامان خانومی
20 بهمن 92 17:08
سلام عزیزم جواب سونوتو برام بفرست کاملا تشریحش کنم هماتوم سابت چنده؟
niloofar
پاسخ
باشه گلم سر فرصت می نویسم برات میفرستم
عاطفه
20 بهمن 92 17:34
منم رفتم ان تی ولیییییییییییییییییییییییییی بیا پیشم اپم.اگه اطلاعاتی داری بهم بگو
niloofar
پاسخ
حتما عاطفه جان
ناديا
20 بهمن 92 21:09
خصوصي
مامی سارا
20 بهمن 92 23:17
نیلوفر جون نی نی دخملی میارک باشه عزیزم نگران نباش دعا میکنم که چیز مهمی نباشه منو در جریان بزار خیلی مراقب خودتون باش
niloofar
پاسخ
چشم مامی سارای گل. ممنون
زهرا
20 بهمن 92 23:48
خداروشکر که نی نی سالمه عززم بابت مشخص شدن جنسیت نی نی تبریک انشاالله مشکلی نیست ناراحت نباش عزیزم.
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزممممم.
غزاله
21 بهمن 92 1:25
عزیزم وای باورم نمیشه انقدر زمان زود بگذره و دیگه وقت رونمایی اولیه از نی نیمون رسیده باشه.خدا دختر کوچولوت بهت بخشه و ایشالا صحیح و سالم بغلش میگیری.نیلوفر جون ارغوان اسم خیلی قشنگیه.اتفاقا منم با اقای همسر در مورد این اسم خیلی قبل ترها صحبت کرده بودیم.ایشالا که مسله خونریزی چیز مهمی نباشه ولی شما هم لطفا مراقبت بیشتری کن.
niloofar
پاسخ
چشمممممم خاله غزاله جون. انشااله نینی ناز خودت
نغمه سرا
21 بهمن 92 2:39
سلام نیلوفر جان؛ 3شب که به وبلاگ شما سر میزنم چون هم دردیم با نوشته هات هم گریه کردم هم خندیدم چون مثل خودم بودی با این تفاوت که من ازشما 10سال بیشتر خندیدم و گریه کردم به چیزهایی که تو دلمه دوست دارم از دنیای مجازی خارج شیم وتلفنی تماس داشته باشیم من هم پیش دکتر کشاف رفتم 10 سال پیش دقیقا اسفند ماه بود میبوسم برای خودت و نینی عزیزت دعا میکنم هرشب انشالله خدا واست نگهدارش باشه
niloofar
پاسخ
دوست عزیز منم خیلی خوشحال میشم باهاتون آشنا بشم. ولی آدرس وبلاگتون اشتباهه.
ساره
21 بهمن 92 7:16
به به مبارکه مامی نیلوفر عزیزم.... حدس میزدم نی نی نازت دختر باشه... حس ساره هیچ وقت بهش دروغ نمیگه... مبارکه گلم! ارغوان خانم خوش به حالت با این مامان مهربون که تو داری نوگل میهمان ما...
niloofar
پاسخ
مرسی ساره جون لطف داری
پریسان
21 بهمن 92 9:57
وای عزیزممممممممممممممم مبارکه مبارکه دخمل دار شدی ایشالله که زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه و خانومی بشه واسه خودش ایشالله نامدار باشه و باعث افتخارتون باشه ارغوان خانوم بهترین هارو براتون ارزو دارم دوست خوبم
niloofar
پاسخ
مرسییییییییی خاله پریسااااااااااااننننننننننننن انشااله نینی خودت
مامان محمدمهدي
21 بهمن 92 10:15
سلام خانومي خداروشكر كه ني ني حالش خوبه عزيززززززززززززززززززززززززم مباركت باشه فرشتهاي از جنس خودت درموردخونريزي هم نگران نباش فقط بايد استراحت مطلق باشي تا خوب شه
niloofar
پاسخ
مرسی طهورا جون. انشااله که زودی خوب میشه. گل پسرت چطوره؟؟؟؟
مهناز
21 بهمن 92 13:23
آخي نازي... اسمش رو هر چي كه بذاري عزيزم، دعا ميكنم خوش‌نام باشه براتون...
niloofar
پاسخ
مرسی مهناز جون. نینی خودت هم مبارک عزیزممممممممممممممم
سودابه
21 بهمن 92 14:17
وای نیلو خیلی خوشحال شدم که خدا بهت دخملی داد..ایشالله صحیح و سالم میاد تو بغلت..برات دعا میکنیم که چیزی نباشه این خونریزی..
niloofar
پاسخ
انشااله. ممنون سودابه جون. دختر خیلییییییییییییی خوبه
صبا
21 بهمن 92 16:11
سلام عزیز دلم پس شما هم مثل ما دختر دار شدی گلم بهت تبریک میگم من از قدیم میگفتن دختر برکت خونه است باور نمیکردم تا اینکه خدا به خودم دختر داد خدا رو شکر میکنم بخاطر بهترین بزرگترین نعمتش دختر واقعا برکت خونه است من اگه هزار تاش هم داشته باشم بازم کمه ان شالله به سلامتی و خوشی بیاد اغوان ناز و گوچولمون برای خونریزی هم نگران نباش منم خونریزی داشتم ماه سه و چهار فقط یک چند روزی استراحت کردم به حرف دکترم گوش دادم چند تا آمپول نوش جان کردم عزیزم مراقب خودت و ارغوان گلم باش
niloofar
پاسخ
مرسی صبای گلم. آره واقعا. نمیدونی چقدررررررر از دختر شدنش خوشحالیم.ولی خونریزیم داخلیه صبا. همین یه کوچکولو نگرانمون کرده که انشااله چیز مهمی نیست
مهري
21 بهمن 92 16:22
خدايا شكرت سلام عزيزم مامان ارغوان دعا يادت نره منم از 29 بهمن ميرم تو سيكل ميكرو دو هفته اي. احتمالا اواسط اسفند انتقالم باشه
niloofar
پاسخ
به سلامتییییی مهری جان. انشااله همین سیکلت نتیجه بخش باشه و نینی های تپل و سالم قسمتت بشه دوستم.
پرتو
21 بهمن 92 17:15
ای جونم یه دخمل نازززززززززززز ، خدا براتون حفظش کنه عزیزم ، نگران خونریزی نباش عزیزم انشاالله که چیزی نیست خدا خودش نگهدار این فرشته کوچولو هست ، اسم فعلیشم قشنگه دوستم
niloofar
پاسخ
ممنون پرتو جون. انشااله
بهار د
22 بهمن 92 0:17
وای وای عزیزممممممممم گل دختره پس جیگره خاله ماچچچچچچ چقد خوشحالم براتون ایشالله سالم بیاد بغلتون
niloofar
پاسخ
مرسییییی خاله بهار. اره یه دخمل مماخ کوشکولو
عذابم میده این جای خالیت
22 بهمن 92 0:41
ای جوووووووووووووونم فدای دخملی و مامانش چه اسم نازی انشالله خونریزیتم مشکل خاصی نیست بوووووووووسسسسس
niloofar
پاسخ
انشااله عطی جونم. مرسی
فاخته
22 بهمن 92 12:42
سلام انشالله که خیر...توکل کن و بسپار به خدا مثل همیشه....شاد باشی
niloofar
پاسخ
مرسی فاخته جان
نیلوفر جون
22 بهمن 92 13:28
وای عزیزم خیلی مبارک خیلی خیلی مواظب خودتو نی نی ت باش عزیزم و استراحتتو بیشتر کن تا خیال خودت راحت تر بشه
niloofar
پاسخ
]چشم نیلو جان. بووووسسسس
سروین
22 بهمن 92 18:30
اینقدهخوشحالم که حد نداره دلم میخواد محکم بغلت کنم اما میذارمش واسه بعد به دنیا اومدن ارغوان جون خدا خودش نگهدارتون باشه
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییی خاله ی نازنین. عشقمممم
آیسان مامان ماهان
23 بهمن 92 10:43
آخیییییییییییییییییییییی فدای ناز نازی خانوم بشم منننننننننننننننن پ نینیمون یه دخمره نازه
niloofar
پاسخ
خدا نکنه خاله ی مهربوننننن
آیسان مامان ماهان
23 بهمن 92 10:45
نیلوفر جونیم چشمتون روشن عزیز ددلم،، از الان دارم تصورش میکنم ددخمری رو که چقد خوشگل رو موهاش روبان بستی و دامن کوچولو تنش کردی..آخییییییییییییییییی
niloofar
پاسخ
خودمم بهش فکر میکنم قند تو دلم آب میشه ای جووووونممممممممممم
آیسان مامان ماهان
23 بهمن 92 10:45
به به به چه اسم نازی،،ارغوان جوووووووووووووون
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییییییییی
آیسان مامان ماهان
23 بهمن 92 10:49
دلواپس نباش خانومی،،ایشالله که چیز خاصی نیس،،دلشوره نگیر که برا ارغوان جونم خوب نیست
niloofar
پاسخ
چشممم خاله آیسان
سمیه
23 بهمن 92 17:40
عزیزم خدا را شکر بهت تبریک میگم.
niloofar
پاسخ
مرسی خانوم خانوما
مامان خانومی
23 بهمن 92 18:21
سلام خوبی عزیزم نه بابا عزیزم مامان نشدم انشاا... به همین زودیا عزیزم
niloofar
پاسخ
انشااله.
ثمره
23 بهمن 92 21:35
ای جااااااااااااااااااااانم به قربانت مبارک باشه نیلوجونم،خیییییییییلی خوشحالم
niloofar
پاسخ
مرسیییییی ثمره ی عزیزم
سمیه
23 بهمن 92 21:49
نیلوفر جون دخمل تو 2ماه از نینی من بزرگتره.بیا اطلاعات خوبی که داریم در اختیار همدیگه بذاریم.
niloofar
پاسخ
حتما. خوشحال میشم
عاطفه
24 بهمن 92 8:40
سلام نیلوفر جونمممممممممممممممممم خدایا شکرت...مبارک باشه گل دختریتون انشاالله خدا براتون حفظش کنه گلم نگران این خونریزی نباش من وقتی محمدرضا رو باردار بودم یکسره خونریزی داشتم از طرف من دستتو بذار رو شیکمت و نااااااااااااااازش کن عروسه گلمو
niloofar
پاسخ
مرسیییییییی عزیزمممممم
ازاده مامان آرتین
24 بهمن 92 19:00
ای جانم-الهی خاله فدای این دخمل بشه-ایشالا که هیچ مشکلی واست پیش نمیاد عزیزم-نگران نباش
niloofar
پاسخ
خدا نکنه خاله آزاده ی دوست داشتنی.
ایدا
27 بهمن 92 14:12
نیلوفر جون اون آهنگ قبلی رو باید از مامان می پرسیدم معنیش رو!! شما خودت به این زبان آشنایی؟!! یا فقط از ریتمش لذت می بری؟!! یادمه یکبار از رشته دانشگاهییت نوشته بودی و این که چند واحد داستان نویسی یا چیز شبیه این داشتی؟!! رشته ات چیه؟ یعنی الان دارم می میرم از فضولی ها؟!!! آخه آهنگ هایی که انتخاب می کنی همش تو یه سبک هست و اولین کسی هستی که نه انگلیسی و نه فارسی انتخاب می کنی؟!! معنی این شعر ها رو می دونی؟!!
niloofar
پاسخ
آره ایدا جون. برات مینویسم چی خوندم.