ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

ورود به ماه ششم

1393/1/24 14:39
نویسنده : niloofar
829 بازدید
اشتراک گذاری

فردا ماه پنجمت تمومه میشه و با پشت سرگذاشتن 21 هفته و 4 روز وارد ششمین ماه جنینیت میشی. خوشحالم که تا اینجا رو به سلامت اومدی قهرمان کوچولوی من.

با شنیدن خبر مامان شدن شیما و باران این روزها شکر خدا حالم خیلی بهتره. دارم کم کم با خودم کنار میام. مخصوصا که داریم به اردیبهشت نزدیک میشیم. علاوه بر چیزهای خوبی که تو این ماه بهونه ی جشن و شادیمون میشه دوتا عروسی هم درپیش داریم. راستش خیلی اهل مراسمهایی مثل عقد و عروسی نیستم. از این همه شلوغی خوشم نمیاد ولی خوب بخاطر نسبت نزدیکشون باید حتما تو مراسمها باشم. هنوز هم هیچ لباسی نخریدم و آماده نشدم.

آخر این ماه هم تولد مامانه. قلب

امیدوارم این روزها به خوبی سپری بشه. هرچی شادتر باشم روی روحیه ی تو هم تاثیر بهتری میذاره. دوست دارم دخترکم

پسندها (1)

نظرات (23)

ایدا
24 فروردین 93 15:29
خدا رو شکر که بهتری!! حالا صبر کن اردیبهشت که بیاد بهتر هم میشی!! اردیبهشت واقعا ماه زیبایی و انرژی های مثبت تو هوا موج می زنه!!! تولد مامانی تون هم مبارک مامان نیلوفر
niloofar
پاسخ
ممنونم آیدای گل. آره اردیبهشت محشرههههههههه
شیما
24 فروردین 93 17:17
ممنون نیلویی ایشالا کم کم حال روحیت خیلی بهتر میشهههه حیف نیست دوران بارداریت داره میگذره ازش لذت ببر
niloofar
پاسخ
میدونم شیما جون ولی این مدت دست خودم نبود.
ناديا
24 فروردین 93 19:50
هميشه به شادي و خوشي دوست گلم ايشالله تا اخر بارداريت بسلامتي طي بشه تولد مامان گلتو هم پيشاپيش تبريک ميگم
niloofar
پاسخ
مرسی نادیای عزیز
باران
25 فروردین 93 12:08
گاهی همه چیز مال تو هست ولی یه نقطه ی نا چیز تو زندگیت آزارت میده گاهی خیلی زیادی ولی تنهایی گاهی هستی ولی نیستی گاهی ... کافیه بخندی تا مجبور نشی به همه توضیح بدی چرا داغونی نیلو برات روزهای قشنگی رو آرزو میکنم/توهم همراه دخترت برای من و وجودی که بهم وجود داد و حالا اون هست که من هستم دعا کن/میبوسمت
niloofar
پاسخ
خدا برات حفظش کنه باران جون. بوووووووووووسسسسسس
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:53
ارغوان جووووووووووووووووووونی،فرشته کوچولو فعلا این اسمو ازت میدونم گلم21 هفته و امروز پنجمین روز وجودیتت مبااااااااااااااااااارک،قهرمان مامان نیلووووووووو
niloofar
پاسخ
مرسییییییییی عزیزدلمممممم. بوووووووس خاله ی مهربون
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:59
نیلووووووووووو خانمی لوس نشیاااااااااااا،کسلم و حوصله ندارم و این حرفا رو نداریماااااااا ...دو تا عروسیم میری و خودتو و دخملیم حسابی رقص و شادی میکنین خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بگو خب بشنوم خخخخخخخخخخخ
niloofar
پاسخ
خوووووووووووووووووب. خوبه آیسانی؟؟؟
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 12:59
خدا رو شکر که دو تا از دوستاتم مادر میشن،تبریییییییییییییییک از ته دل
آیسان مامان ماهان
25 فروردین 93 13:01
niloofar
پاسخ
نیلوفر جون
25 فروردین 93 13:43
ایشا.. به خوشی منم خیلی حس خوبی نسبت به ماه اردیبهش دارم این ماه خیلی دوستدارم خودمم تو این ماه دنیا امدم فکر میکنم ماه زیبای رو پیش رو داریم
niloofar
پاسخ
انشااله که همینطور باشه نیلوفر جون. تولدت هم پیشاپیش مبارک
ثمره
25 فروردین 93 15:34
اولا:پیشاپیش تولدتون تبریک میگم. دوما:ورودتون به ماه ششم تبریک میگم. سوما:مواظب نی نی باش،زیادم تو جشنا غرندههمیشه به شادی وجشن چهارما:فعلا که عرضی ندارم
niloofar
پاسخ
پنجما: خیلییییییییییییی عزیزی ثمره جون
سروين
25 فروردین 93 18:23
به سلامتي به ماه ششم رسيدي با همه ي سختي هاش وقتي يكم به عقب تر برميگردي ميبيني چقدر زود دارن ميگذرن هر چند واسه من و مامان هر روز تو مثل يه ماه ميگذره اخه نميدوني دل ما چه جوري تاپ تاپ ميكنه اون فرشته كوچولو رو ببينيم قربونش برم
niloofar
پاسخ
قربونت برم اگه شما کنارم نبودین که اصلا به اینجا نمیرسیدم
زهرا
25 فروردین 93 19:32
سلام نیلوفر جان من یکی از خوانندگان وبت هستم ازاینکه می بینم بعد از سختی های زیاد و البته پشتکار تحسین برانگیزت خدا بهت یه فرشته آسمونی داده که الان تو ماه 6 هستی خیلی خوشحالم . منم اردیبهشت رو خیلی دوست دارم دلم می خواد تو این ماه قشنگ مامان بشم برام دعا کن .
niloofar
پاسخ
مرسی زهرا جون لطف داری. خوشحالم که میای و نوشته هام و میخونی
مامان صدیقه
26 فروردین 93 7:38
به سلامتی عزیزم حالا تا چشم روهم بذاری میبنی تو 9 ماهگی هستی.باور کنتولدت هم مبارک باشه.مواظب ارغوان کوچولو باش
niloofar
پاسخ
آره مامان صدیقه. واقعا زمان خیلیییییییی زود میگذره.
پرتو
26 فروردین 93 17:56
به سلامتی عزیز دلم انشاالله تا پایان بارداری و هم راحت بگذرونی آمین عروسی خوبه ادم و شاد میکنه ، امیدوارم بهت خوش بگذره گلم ، تولد مادر گلت هم مبارکککککککککککککک انشاالله سایشون سالیان سال بالای سرتون باشه الهی آمین
niloofar
پاسخ
مرسی پرتو جون. خدا مادر گل شما رو هم برات حفظ کنه
بهار د
28 فروردین 93 15:18
ارزش قطره های باران را گلهای تشنه میدانند و قدر دوستان خوب را دلهای تنگ
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییی بهار عزیزم.
فاطمه السادات
28 فروردین 93 21:27
خانومی برا خودتون و نی نی آرزوی سلامتی دارم. من مشکل ناباروری ندارم ولی همسر منم مثل همسر شما دارای مشکل هستن و مجبوریم میکرو کنیم.ممنون میشم راجع به اخلاق دکتر عارفی ،امکانات و رفتار کادر بیمارستان بهمن و عوارض دارو های میکرو برام بنویسید. خواهش میکنم کمکم کنید.
niloofar
پاسخ
سلام فاطمه خانوم. من که از رفتار دکتر و پرسنل این بیمارستان راضیم. هرچند تو هر مراجعه چند ساعتی معطلی هست که بخاطر شهرت دکتر عارفی و کثرت مریضهاشه. فقط شاید تو جلسه ی اول رفتار دکتر آدم و متعجب کنه ولی بعد از دو سه جلسه مراجعه برخورد خیلی دوستانه و خوبی داره. امیدوارم به زودی نتیجه مثبت بگیرید.
سحر
29 فروردین 93 23:23
سلام نیلوجونم خوبی؟ فدات شم من بی وفا نیستم شرایط اینطوری شده. خوبی خودت؟ نی نی خوشگل خاله خوبه؟ چرا عزیزم اتفاقا تهران برامون راحتتره ولی شنیدم یزد هزینه اش کمتره و همچنین روال کار هم سریعتر... آخه 2ماه بیشتر وقت ندارم از خرداد تا اوایل مرداد
sodabe
29 فروردین 93 23:42
Khoda joon b hame mamanaye montazer yeki az oon fereshte hato bede...niloo joon dige nesfe raho omadi chesh roo ham bezari dokhmali to baghalete ...
niloofar
پاسخ
آره سودابه جون. به حمدالله نصف راه طی شده. دیگه چیزی نمونده. فکرشم دلم و آب میکنه
ساره
30 فروردین 93 10:16
سلام مامان ارغوان عزیز... روز زن رو خدمتت تبریک میگم مهربون... امسال روز زن برا شما قشنگه چون خدا هدیه مادر بودن رو هم بهتون ارزونی داشته... قدر این لحظات ناب رو بدون... و به وجود دخترک نازت بناز... دوستت دارم...
niloofar
پاسخ
مرسییییییی ساره جون. خیلی لطف داری عزیزم. روز تو هم مبارک. انشااله سال بعد تو هم این روز و با دخترت جشن بگیری
لیلا
30 فروردین 93 10:46
جیگرممممممممممممم انشالله که یکی از بهترین ماه های عمرت باشه ....تولدتم با حضور گل دخترت بیش از پیش مبااااارک باشه گلممممممممم راستی روز مادر رو هم از صمیم قلبم بهت تبریک میگم نیلو جون
niloofar
پاسخ
مرسیییییی لیلای گلم. انشااله سال بعد نینی خوشگلت سالم و خندون تو بغلت باشه تا تقویم و همه چی رو از یادت ببره.
ازاده مامان آرتین
31 فروردین 93 15:45
به به 6 ماهگیت مبارک نیلو جان-خدا رو شکر عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسی آزاده گلم
مامان محیاآرام جانم
4 اردیبهشت 93 12:10
هورااااااااااااااااااااااااا
niloofar
پاسخ
مامی سارا
9 اردیبهشت 93 9:54
مهربانی ات را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده
niloofar
پاسخ
چه قشنگ بود سارا جان. مرسی