ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

قشنگترین فاصله

1393/2/12 12:24
نویسنده : niloofar
630 بازدید
اشتراک گذاری

شش ماهه شبا من یه سر تخت آروم میگیرم و بابات یه سر دیگه ی تخت.شش ماهه که خیلی از عادتهای قشنگمون و ترک کردیم که تو راحت باشی. شش ماهه هرشب یه متکای بزرگ میشه دیوار بین ما که مبادا چرخشی یا ضربه ای به تن نازکت فشار بیاره و این متکا به زودی قراره جاشو بده به دست و پاهای کوچیکی که دوست داره وسط مامان و بابا بخوابه. قراره نصفه شبا با گریه و بیقراری خودش و لوس کنه تا مامان و بکشونه اتاق خودش و مطمئن باشه مامان بالای سرش نشسته بعد بخوابه. قراره وقتی سوار ماشین میشیم ازوسط دوتا صندلی سرش و بیاره جلو و بین دوتامون قرار بگیره. قراره هر وقت من سرم و رو بازوی باباش گذاشتم حسودی کنه و اونم بیاد تا برای خودش جا باز کنه و کم کم همه بغل باباش و برای خودش در احتیار بگیره. شش ماهه که بین ما فاصله انداختی، دقیقا از روزی که با 8 سلول شروع به زندگی کردی. سه روز پیش سومین سالگرد آشنایی من و بابایی بود. و تو فاصله ی قشنگ زندگی ما، باعث شدی تبریک این روز و به فرداش موکول کنیم.

دهم اردیبهشت وقتی تو23 هفته و 5 روزت بود رفتم برای آزمایشهای تیروئید و گلوکز. 4 مرحله نمونه خون گرفتن و یه نمونه هم ادرار برای چک کردن دفع پروتئین. هر دومون خیلی خسته شدیم. هم من که بعد از  نشستن های طولانی کمر درد میگیرم هم تو که عادت داری نهایتا 7 صبح صبحونه بخوری. بعداز ظهر رفتیم خونه ی مامانی و دیروز اولین خریدات و انجام دادیم. در ضمن این هفته اولین ترک های بارداریم خودشون و نشون دادن. اصلا ناراحت نشدم. اینا نشونه ی بزرگ شدن دخترمه. دختری که شده یه بهونه ی قشنگ برای فراموشی خیلی از ناخوشی هاست.

پسندها (3)

نظرات (24)

غزاله
12 اردیبهشت 93 12:39
عزیزم این از خودگذشتگیا همه باعث میشه که برای پدر و مادر شدن اماده بشین.همه کارهایی که قبلا برای دل خودتون انجام میدادین کم کم فراموش میشه و مسیر خواستتون میشه دختر نازنینت.مراقب خودتون باشین.
niloofar
پاسخ
غزاله جون باورت میشه نیومده مسیر خیلی از چیزها رو تغییر داده؟
نیلوفر جون
12 اردیبهشت 93 13:51
عزیزم اتمام ماه 6 شروع سه ماه اخر تبریک میگم مواظب ترکها هم باش شکمتو باروغن زیتون چرب کن که کمتر ترک بخوری مواظب باش
niloofar
پاسخ
گلم روغن زیتون افاقه نکرد. یکی از دوستان کرم موستلا رو پیشنهاد کرد. اون و میگیرم انشااله ترکها بیشتر نشه. ولی فدای سرش.
فاطمه السادات
12 اردیبهشت 93 20:53
برا هر سه تون آرزوی سلامتی دارم...
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم
نانا
12 اردیبهشت 93 22:58
انشاله که به زودی نی نی صحیح و سالم بیاد تو بغلتون و زندگیتون همیشه پر از شادی باشه. عزیزم قبلا هم در مورد شیاف سایکلوژیست ازتون پرسیده بودم ،مریض دکتر عارفی هستم.،ببخشید دوباره میپرسم ،شما هنوز هم دارید استفاده میکنید روزی چندتا؟ من الان 17 هفته هستم و روزی دوتا استفاده میکنم.همش استرس دارم نکنه ضرر داشته باشه.
niloofar
پاسخ
سلام نانا جان. عزیزم من هفته 25 هستم وهنوز دارم روزی دوتا شیاف استفاده میکنم. دکتر عارفی معمولا شیاف و دیر قطع میکنه. نگران نباش
ازاده مامان آرتین
12 اردیبهشت 93 23:41
ایشالا که تموم آزمایشات صحیح و سالم باشه نیلو جان-منم روزی دو بار شکممو با روغن زیتون میمالیدم و ترکم نزد البته اگرم میزد فدای سر پسرم-نگران نباش گلم تنتون سالم باشه ایشالا
niloofar
پاسخ
مرسی آزاده جون. از این به بعد بیشتر چرب میکنم که بدتر نشه
مانلی
13 اردیبهشت 93 1:05
هزار تا قلب برای دوست داشتن ترین جدا کننده دنیا خوشحالم که حال دلتون خوبه و لبتون خندون
niloofar
پاسخ
مرسی عسیسم
بهار د
13 اردیبهشت 93 1:22
الهییی عزیزممممم ایشالله سالم بپره بغلتون دخملی راستی اسم چی میخواین بزارین نیلو جونم
niloofar
پاسخ
مرسی بهار جون. به احتمال خیلیییی زیاد اسمش میشه ارغوان
نانا
13 اردیبهشت 93 8:16
ممنون عزیزم ، منو از نگرانی درآوردی براتون آرزوی موفقیت دارم .
niloofar
پاسخ
زنده باشی نانا جون. خدا نینی نازت و برات حفظ کنه
پرتو
13 اردیبهشت 93 10:32
عزیزم سالگردتون مبارککککککککککک انشاالله همیشه کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنین دیگه چیزی تا اومدن این فرشته نمونده امیدوارم همیشه در پناه حق هر سه تون سالم و شاد زندگی کنین دوستم آمین
niloofar
پاسخ
خیلی لطف داری پرتو جون
باران
13 اردیبهشت 93 11:18
حسهای قشنگت گوارا نیلوجون
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزکم
mozhgan
13 اردیبهشت 93 11:56
نذر کردم تا بیایی هر چه دارم مال تو چشم های خسته و پر انتظارم مال تو یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو آرزویم هیچ ، قلب بی قرارم مال تو . . . . تقدیم به مامان منتظر
niloofar
پاسخ
مرسی مژگان جون
آیدا
13 اردیبهشت 93 12:37
هم سالگردتون هم سه ماه آخرتون هم شیرین ترین فاصله اندازتون مبارکتون باشه و حالششش رو ببرید
niloofar
پاسخ
ممنونم آیدا جون
مامان ناديا
13 اردیبهشت 93 12:47
واقعا چه فاصله ي قشنگي سالگرد اشناييتون مبارک عزيزم و هم اولين ها (خريد گل دختري ، و نمايان شدن ترکهاي بارداري)ايشالله تا اخرش بخوبي و سلامتي پيش بره
niloofar
پاسخ
ملسیییییییییی مامان کوشکولو. به یمن نینی همیشه سلامت باشید
مامان صدیقه
13 اردیبهشت 93 13:40
عزیزم من و شوهرم هم دقیقاً همین فاصله بینمون به وجود اومده ولی خیلی شیرینه و انتظارش لذت بخشه
niloofar
پاسخ
فاصله ی قشنگتون ابدی باشه گلم
نازنین
13 اردیبهشت 93 14:05
عزیز دم بهونه قشنگن به سلامتتت وای نیلو هر روز این بهونه رنگگ و روش پررننگ تر و دلچسب تر میشه اصلن ادم جون می گیره و یه وقتا یادش می ره یه وشه هایی از زندگی داره اشکش رو در میاره خدا رو شکر که این بهونه قشنگ و با ارزش رو داریمممم بهونت پایدار باشه عزیز دل مننننن
niloofar
پاسخ
مرسی نازنین عزیزم. خدا رو شکر بخاطراین فرشته ها
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 اردیبهشت 93 18:44
الاهی بمیره هر کسی که خواهان بدی برا کسیه واگذارشون کن به خدا عزیزم
niloofar
پاسخ
آمین
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 اردیبهشت 93 18:45
عزیزم یادم رفت خصوصیش کنم تایید نکن
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 اردیبهشت 93 7:55
گیتی
14 اردیبهشت 93 12:12
عزیزم انشالله که این عادتهای خوب همیشه و همیشه پایدار باشه.بهت تبریک میگم بابت همه چیزهای خوبی که داری ازش لذت میبری .
niloofar
پاسخ
مرسی گیتی گلم.
Sahar
15 اردیبهشت 93 12:39
مبارك باشه سالگرد آشناييتون منم تركهاي بارداريمو دوسداشتم.چاق شدنمو دوسداشتم.حتي پروژسترونهاي دردناكو..الانم كه به دختركم نگاه ميكنم به مضلوميتش و راه سختي كه اومده اشك ميريزم
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممم. آره به خدا سحر. به داشتن همچین فرشته ای میارزه
ایدا
15 اردیبهشت 93 13:31
نیلو جان سلام دکتر عارفی دفعه اول که رفتی خبلی طول کشید ویزیتش؟!! من گفتم وقت اول وقت رو بده ساعت 9 وقت داده بهم می خوام ببینم چقدر معطلی داره؟ باید مرخصی بگیرم آخه
niloofar
پاسخ
سلام عزیزم. آره تو روی 3-4 ساعت معطلی حساب کن. البته خیلی هم مشخص نمیکنه. یه وقتا می بینی سر یکساعت کارت انجام شد. یه موقع 4 ساعتی معطلی داری
ساره
15 اردیبهشت 93 15:24
وای خدا چقد با خوندن مطالب زیبای آبجی نیلوفرم سر شوق میام... باور کن حس میکنم خودم دارم با جنینم حرف میزنم... خدا برا هم نگهتون داره گلکم...
niloofar
پاسخ
مرسییییی عزیزدلم. انشااله به زودی نینی خودت گلم
sodabe
16 اردیبهشت 93 0:05
Mamane mehraboon che zood dare migzare..sale dige in moghe bayad sheytanateye dokhmali ro benvisi albate age vaght koni..kharidaye dokhtaremion ham mobarakesh bashe.
niloofar
پاسخ
ملسییییی خاله سودابه. آره چشم به هم میزنی میگذره
مامان عاطفه و بابا رضا
17 اردیبهشت 93 12:21
خیلی با احساااااااااااااااااااااس نوشتی
niloofar
پاسخ
الان تو و مامانهایی که نینی بغلشونه بهتر درک میکنن. مگه نه