ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

بعد از عمل

1391/10/23 12:55
نویسنده : niloofar
734 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یه کم حالم بهتر بود. خیالم راحت شد که دیگه دارم خوب میشم اما بعدش دوباره شروع شد. موقع عمل فکر کنم کسی که لوله تنفسی مینداخته وارد نبوده. آخه از روی زبونم تا ته گلوم زخم شده. انقدر این چند روز سرفه کردم که بخیه هام کشیده می شد و دلم درد میگرفت.

دیروزم که یه کمی سر پا موندم و زیاد نشستم دوباره به خونریزی افتادم. دوباره رفتم تو استراحت مطلق تا زخمام بسته بشه.

 

اگه یه موقع مجبور شدید لاپراسکوپی کنید بعدش خیلی استراحت کنید. مخصوصا اگر مثل مال من از رحمتون نمونه پاتولوژی هم گرفته باشن. به خاطر این تیکه برداری معمولا یک هفته تا ده روز خونریزی خواهید داشت.

 

از همه بدتر اینه که شکمم خیلی ورم کرده. مثل خانمایی که تازه زایمان کرده ان. موقع عمل یه گازی زیر پوست شکمم تزریق کرده بودن که محوطه شکمم باز باشه. روز عمل گفته بودن نشسته استراحت کنم که این گاز جذب و خارج بشه. واسه همین دوروز اول شکمم خیلی سفت و بزرگ بود. الانم که کاملا ورم داره. امیدوارم زودتر این ورم بخوابه که بتونم شکممو جمع کنم. یا لااقل بتونم با خیال راحت دو ساعت بشینم.

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

انتظار
24 دی 91 10:24
سلام دوستم انشاالله که زودتر خوب بشی خیلی مراقب خودت باش دعا میکنم که دیگه بعد از این همه سختی وکه تحمل کردی انشاالله به زودی نینیت بیاد تو دلت گلم آمین


مرسی عزیزم. ممنون از دعای قشنگت
هیجان
25 دی 91 12:01
عزیزم خدا پاداش این همه صبر و تحملت رو بدههههههههه



مرسی دوست عزیزمممممممممم. خدا نینی خوشگلتو برات حفظ کنه انشااله.