ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

انتقال

1392/5/6 20:08
نویسنده : niloofar
726 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره وقتش شد. به امید خدا فردا صبح زود میرم برای انتقال. دفعه ی قبل نمیدونستم حموم کردن خوب نیست فردای عمل رفتم تو حموم و حسابی دوش گرفتم. از روز بعدش هم هر روز تو حمام بود. این دفعه باید بیشتر مراقب باشم. زیاد حموم نرم و از لپ تاپ و موبایل هم فاصله بگیرم که مبادا اشعه شون باعث آزار این جوجوها بشه. اینبار نه که بترسم، خیلی بیشتر نگرانم.

امروز مانلی و نجمه اومدن خونه م. خیلی خوش گذشت. دوستهای واقعا مهربون و خوبین. با اینکه دیگه پرده های دنیای مجازی رو از میون برداشتیم و همدیگه رو به راحتی می بینیم ولی هنوز هم خیلی راحت میشه باهاشون حرف زد. بعد از مدت ها فاصله گرفتن از دوستام و خونه نشینی امروز خیلییییی روز خوبی بود. ممنونم ازشون که تو این گرما این راه طولانی رو اومده بودن.

بعد از عمل احتمالا تا چند روزی نتونم بیام و سر بزنم. دوستهای خوبم تو این شبها دعا یادتون نره. نه فقط برای من، که برای همه دعا کنید. برای همونهایی که مشکلاتشون واقعا حاده خیلی دارن اذیت میشن شاید هم  دیگه صبرشون تموم شده. برای همه اونهایی که به جز خدا کسی رو ندارن مشکلاتشون رو باهاش درمیون بذارن. برای همه اونهایی که خیلی وقته منتظرن. برای همه اونهایی که به دعا محتاجن. برای همه.

آزمایش اولم میافته 25 مرداد. الهی به امید تو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (42)

عاطفه
6 مرداد 92 18:24
سلام نیلوفر جونم امیدت به خدا باشه...
اصلا استرس نداشته باش....
مدام آیةالکرس رو واسه نی نی هات بخون...
انشاالله با خبرهای خوب میایی....
بوسسسسس واسه تو همهدی نی نی هات


بووووووووووسسسسسسسس مرسی عاطفه جونم
نرگس شیراز
6 مرداد 92 19:14
عزیزمممممممممممممم

قربونت برمممممممممممم

ایشالله خیلی زود جواب میگیری من تمام این شبا دعات میکنم

خدا خودش نگه دارت باشه


مرسییییییی نرگس جون
مانلی
6 مرداد 92 20:04
گاهی وقتا یه آدمایی تو زندگیت پیدا میشن ،، مهم نیست چند وقته میشناسیشون . مهم نیست کلی فاصله بینتون هست . مهم اینه که انقدر بهشون احساس نزدیکی پیدا می کنی که انگار از اول باهات بودن.
نیلوی نازنینم، از صمیم قلب برات آرزو می کنم فردا نی نی 1 و نی نی 2 و نی نی 3 مهمون خونه دلت بشن تاااااااااا ابد.

دوست دارم
خیلی خوش گذشت عشقم


هزارتا بوووووووووووووسسسسسسسس برای تو مهربون. واقعا زیبایی مانلی. مرسی که اومدین

مانلی
6 مرداد 92 20:08
آینه آینه
زیبا خودتی



عطی
6 مرداد 92 21:22
غمگینی آدم هایی که دوستشان دارم غمگینم می کند...!

گاهی دلم میخواهد ؛ با انگشتانم ، گوشه لبشان را بالا ببرم

شاید خنده یادشان بیاید...!

زورم که به دنیا نمیرسد

اما دعایم به خدا میرسد....

برای بازگشت لبخند بر لب هایشان ، دعاشان میکنم...!

......................................
نیلوفر جونم انشالله به امید خدا میری و عملت با موفقیت انجام میشه و به زودی زود به امید خدا نی نی های نازت میان تو دلت محکم می چسبن.


انشالله به سلامتی بری و دست پر برگردی

مرسی عطی جون. انشااله
مامان ازاده
6 مرداد 92 21:27
عزیزم به خدا توکل کن-برو به سلامت
خدا پشت و پناهته
حتمن نتیجه میگیری-منتظرت هستیم


مرسی ازاده جون
پرتو
6 مرداد 92 22:53
عزیز دلم بالاخره روز موعود رسید انشاالله به حق این شبهای عزیز و به حرمت حضرت علی (ع) که خدا این بار حاجت روات میکنه عزیزم و نینی های گلت و برا همیشه بهت میبخشه فقط استرس و بزار پشت در خونتون و برا همیشه فراموشش کن منتظر خبرهای خوبتم عزیزم مواظب خودت باش


مرسی پرتو جونم. هم از دعات هم از این همه گل قشنگت عزیزم
محبوبه مامان ترنم
6 مرداد 92 23:43
به امید خدا.
منتظر خبرهای خوبت می مونیم.

ایشاالله که شب قدر سال دیگه بیایی بنویسی که من با این دوتا وروجک وقت ندارم دعا بخونم و شما به جای من دعا بخونید.
نیلوفر جونم از ته دلم آرزو می کنم که این بار نتیجه مثبت بگیری عزیز دلم.


ههههههههههههههههه مرسی محبوبه جونم.
مامان خانومی
7 مرداد 92 0:05
سلام
ابجی نازم خدا بزرگه
قربونت برم امیدت به ختپدا باشه
از خدامیخوام هر چی صلاحه بیاره برات


مرسی امینه جونم. انشااله
بهاره د
7 مرداد 92 1:01
وای نیلو جون خیلی خوشحالم
کنجدات میان تو دلت انشالله که همین بار مامان بشی گلم
از ته ته دلم برات ارزو میکنم دلت شاد بشه


بهاره د
7 مرداد 92 1:03
خیلی مواضب خودت باش نازنینم
خیلی دوست دارم عشقم
ایشالله کنجد های خالی محکم میچسبن به دل مامانشون بعد 9 ماه میان بغلتون عکسشون رو میزاری من با دیدنشون عشق میکنم به خدا
الهییییییییی


مرسی بهار جونم. عسیسمممم انشااله نی نی های سه قلوی خودت و ببینم دوست گلم.
سحر
7 مرداد 92 1:11
نیلو جونم دوست خوبم مطمئن باش جزء لیست دعاهای منی.. ایشالا سال بعد این موقع یه دوقلو ناااااااااز داری خیلی مراقب خودت باش آیت الکرسی هم یادت نره
25 مرداد منتظر خبرای خوبم


عزیزمممم واییییییییی سحر یعنی میشه؟؟ من عاشققققققق دوقلوام.
ماندانا
7 مرداد 92 1:19
نيلوفر جون همونطور كه قبلاً هم گفته بودم دلم خيلى روشنه . به خدا توكل كن عزيزم


مرسی عزیزم.
گيتي
7 مرداد 92 10:02
هیچ گاه دلت را به روزگار مسپار، که دریایی از نا امیدی است ،
دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید است....
دلت پرامید و روزهايت آرام ....
عزيزم ، انشالله به حرمت اين روزهاي عزيز خدا نيني هاي سالم و صالح و با وفا بهت بده و دامنت از داشتنشون سبز بشه.


مرسی گیتی جونم. انشاله راحت و بی دردسرش قسمت همه دوستهای گلم بشه
شیما
7 مرداد 92 12:08
نیلو جون احتمالا تا الان نی نی ها رو انتقال دادی ایشالا که تا ابد برات بمونن بی صبرانه منتظر 25م هستمممممممممممممم
خدا دوستای مهربونت رو هم برات حفظ کنه
ایشالا که هر کی نی نی میخواد خدا به زودی زود بهش بده آمیییییییییییین


آمییییییییییییییننننننننن خدا شما دوستهای گلم و حفظ کنه
در آرزوي دو قلوووووو
7 مرداد 92 13:51
خيلي اين روزها به يادتم

خدايا فقط خودتتتتتتتتتتتت


مینو جونم
زهرا-سانا
7 مرداد 92 14:03
الان انتقال دادی در پناه خدا عزیزمممممم


سانا جون آره سه روزه که انتقال دادم. ولی هنوز نمیدونم چند تا فریزی گذاشتن برام
سودابه
7 مرداد 92 14:06
ایشالا که ایندفعه همه چی خوب پیش میره توکلت به خدا باشه عزیز دلم..


انشااله.
لیلا
7 مرداد 92 16:22
وااااااااااای عزیز دلم نیلوفری الان که دارم برات پیام میزارم جوجوهات همون دلت هستن الهی که تا 9 ماه دیگه اونجا گرم و راحت بمونن . الهی آمیییییییییییییین . برات روزهای خوبی را آرزو دارم . الهی که به حق این شب های قدر جوابت + بشههههههههههه


مرسی لیلا جون. دعاتو دریغ نکن عزیز مهربون
ماماطهورا
7 مرداد 92 16:56
سلام نيلوفرجونم انشالله كه اين دفعه ني نيا ميان و ميچسبن به دل مهربونت عزيزم اگه لايق باشم منم امشب برات كلي دعا ميكنم


مرسی طهورا جون
آزاده
7 مرداد 92 20:21
سلام دوست خوبم
بالاخره من اومندمو اسباب کشی کردیم
تو این شبا حتما به یادتم و دعات میکنم
این شبها رو قدر بدون و از خدا هر چی میخوای بخواه


عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده بود. دیگه به اومدن دخمل نازت هم چیزی نمونده. مرسی که تا اومدی به من سر زدی
مامان خانومی
8 مرداد 92 12:31
سلام
برای دلی مینویسم
که هر روز برای دیدار تو قلبش میزنه
هر روز برای با تو بودن گریه کردنات و شیطنتات دلش تنگ میشه
هر روز با یاد تو به رختخواب میره
عزیزم دیشب شب قدر برات دعا کردم دوست داشتی بیا پست متفاوت گذاشتم
اخه من تازه بدنیا اومدم


مرسی امینه جون
عطی
8 مرداد 92 12:58
نیلوفر جونم برات دعا میکنم که این دفعه نتیجه میگیری گلم
فقط تو رو خدا استرس نداشته باش گلم.
منتطر خبرای خوبتم


مرسی عطی جون. راستش یه کوچولو استرس و دارم ولی بازهم سعی میکنم بهش فکر نکنم.
بهار د
8 مرداد 92 23:52
نیلو جون خوبی گلم
کنجد های خاله خوبن
خداروشکر که الان تو دلت هستن
انشالله تا نه ماه هم محکم مبچسبن بهت و بعد سالم میان بغلتون
خیلیییییییییییییییییییییییییی
توووووووووووووووووووووووووووو
فکرتمممممممممممممممممممممم
گللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
همیشههههههههههههههههههههههههه
بهارمممممممممممممممممممممممممممم



بهار جون خیلیییییییی ماهی عزیزم. مرسی
ستایش
9 مرداد 92 8:10
نیلوفرررررر جووووووووووونم

الهی که این دفعه نی نی هات برات بمونن عزیزم ، بخدا شب 21 ام همش به یادت بودم و اسمت رو میگفتم یعنی به ترتیب دعا میکردم اول تو بعد مانلی بعدشم من و نجمه خخخخخخخخخخخخخ چون شما دوتا یک مرحله از ما دوتا جلوترید


عشقممممممممم مرسیییییییییییی منم دیشب خیلیییییییی برات دعا کردم. مرسی ستایش جون
سودابه
9 مرداد 92 11:15
نیلو جون ایشالا که خوبی..منتظر خبرای خوشت هستیم خیلی مواظب خودت باش


عسیسمممممم از روی شکم روی دختر ماهتو ببوس
عطی
9 مرداد 92 17:06
نیلوفر جووووووووونم برات دعا میکنم گلم انشالله ایندفعه نتیجه میگیری گلم.


ممنونم گلم
ثمره
9 مرداد 92 17:27
سلام نیلوفر جونم
خوشحالم که یه قدم به مادرشدن نزدیک شدی...
انشالله نی نی های نازت محکم میچسبن به دلت...
منتظرخبرای خوبت هستم...
ببوووووووووووووووس


مرسی ثمره جون
ثمره
10 مرداد 92 16:09
خوبی نیلوفرجونم...


شکر خدا. خوبم ثمره جون. فقط نیاز به استراحت دارم.
محبوبه مامان ترنم
10 مرداد 92 17:00
سلام نیلوفر جان. الان نی نی ها توی دلت هستن.
ایشاالله که محکم بچسبن به دل گرم و مهربونت. منتظر خبرهای خوبت هستیم. ایشاالله که هم خودت خوب باشی و هم جای نی نی ها عالی باشه. مواظب خودتون باش.
راستی چندتا الان توی دلت هست؟


مرسی محبوبه جون. تعدادشون و هنوز نمیدونم گلم.
سروین
11 مرداد 92 13:48
از نظر مردم وقتی یه زنه حامله میبینن اون زن یه زنه خیلی چاق با یه شکم گنده و خیلی بد تیپه که با سرعت لاک پشت در حال راه رفتنه
اما از نظر خود زن اون خودش رو خوشبخترین زیباترین و در بهترین حالت میبینه و میدونه تمام اون مدت رو توی اسمانها قدم میذاره چون توی شکمش یه فرشته است که قراره بیاد تو بغلش

خدا رو قسم میدم به حرمت صاحب نامت که این روزهای شیرین رو تجربه کنی خدا رو قسم میدم به حرمت صاحب اسم همسرت هر دو تای شما رو خیلی خیلی زود خوشحال کنه خوشحالی ما هم که جای خودش
داره امینننننننننننننننننننننننننننن عزیزممممممممممممممممممم


مرسییییییییییی عشقممممممم
مامان دونه سیب
11 مرداد 92 14:17
نیلوفر جونم الهی که این سری دیگه میچسبن محکم به دلت

ای ناقلاها دیدار میذارین


هههههههه عشقم خیلی دوست داشتیم بقیه هم باشن. بچه ها فرصت اومدن نداشتن. بووووووووووسسسسسسس
بهاره د
11 مرداد 92 23:56
نیلو جونم سلام
دوست خوبم خوبی کنجد های خاله خوبن
برات خیلی دعا کردم ایشالله که اینبار مامانی گلم
با امید به خدا


مرسییییییییییییییی بهارررررررررررررر
گيتي
12 مرداد 92 10:02
نيلووووووووووجوني انشالله كه ايندفعه نيني هاي نازت محكم بهت چسبيده باشن.


وای گیتی انشااله.
سودابه
12 مرداد 92 11:53
نیلو من فکر میکنم بیشتر از تو منتظرم ..وای خدا جون یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عزیزم من اسباب کشی دارم فکر نکنم تا 2 هفته دیگ بیام نت اما مطمئن باش هم برات دعا میکنم هم منتظرم خبر خوبتو بشنوم..


هههههههههههه عزیزم. مرسی سودابه جون که به یادمی. اسباب کشی هم از الان خسته نباشی عزیزدلم
شیما
12 مرداد 92 13:02
نیلو جووووووووون خوبی نی نی های نازت خوبن ایشالااااااااااااااااااااکه تا ابد برات بمونن


انشااله شیما جون. دعا کن تورو خدا.
لیلا
12 مرداد 92 21:54
عزییییییییییییزم نیلوفر جووووونم ، ارزو دارم با جوا ب مثبت خدا جواب این همه دعاهای ما رو بده گلمممممممممممم

خیلی تو شبای قدر یادت کردم و از خدا خواستم نا امیدت نکنهههههههههه


مرسی عزیزم ممنونم ازت
نسترن
13 مرداد 92 11:59
سلام خانمی،از سرچ گوگل پیدات کردم،از وبلاگت خیلی استفاده کردم.منم کلینیک نوید میرم،دیروز لاپراسکوپی داشتم،روز قبلش توصیه ها و تجربه هاتو خوندم،وقتی رسیدم مو به مو اتفاق افتاد واسم،جالبه که بهت بگم منم وسط عمل نیمه هوشیار شدم،باز دوباره بیهوشم کردن،درمورد زیفت بیشتر توضیح بده.انشالاه نتیجه بگیری و نینی های سالمی خدا بهت ببخشه،از خودت هم خبر بده،من امروز ظهر میرم واسه چکاپ،


موفق باشی نسترن جان. بعد از لاپرا تا میتونی استراحت کن تا زخمهای رحمت زود خوب بشن. خیلی مواظب باش.
مهسا
14 مرداد 92 16:31
انشالله که به زودی با بهترین خبر بیای


مرسی گلم
آیسان مامان ماهان
15 مرداد 92 10:50
سلام نیلوفر جونم ایشالله ایندفعه بیشتر مراقب باش ،،حموم نرو نترس بعدا یه سری با بچه های مجازی بعده حاملگیت مییایم حسابی مجازا کیستون میکشیم


ههههههههههههههههههههههههههه خیلی باحالی
آیسان مامان ماهان
15 مرداد 92 10:53
خوش بحالت نیلوفری و دم دوستات مانلی جون و نجمه جون گرم که از مجازی به واقعی تبدیل شدن و با هم اخت شدین ..خدا روشکر دوستیتون پایدار


واقعا دوستهای خوبین آیسان جون. البته شما هم دوست گلی هستی.
عطی
15 مرداد 92 11:43
عزیزم برات دعا میکنم تا نی نی های نازت که الان تو دلتن محکم بچسبن و تا 9 ماه دیگه صیحیح و سالم بیان تو آغوش قشنگت عزیزم.


مرسی عطی جونم. انشااله