ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

فتبارک الله احسن الخالقین

1392/9/21 11:08
نویسنده : niloofar
14,000 بازدید
اشتراک گذاری

غروب سه شنبه. سه شنبه هایی که نمیدونم چرا ولی همیشه برای من عزیز بوده. رفته بودم آمپول پروژسترونم رو بزنم که یه دفعه به سرم زد یه بی بی چک بگیرم برای فردا صبح که میشد روز چهاردهم انتقالم. روز یازدهم تست کرده بودم و منفی جوابی بود که گرفته بودم. یک ساعتی حالم گرفته بود. عصبانی بودم اما از دست خودم. بعدش دیگه آروم شدم. از ته دل گفتم خدایا شکرت. چه بدی چه ندی خودت عزیزی.

رسیدم خونه دلم طاقت نیاورد. یه چیزی هلم میداد سمت کیفم. بسته ی بیبی چک و باز کردم و رفتم دستشویی. همین که با قطره چکون چند قطره روش ریختم خط C خیلی سریع بنفش شد و مثل یه توفان موجهای نگرانی رو تو قلبم به تلاطم درآورد. با خودم گفتم این یعنی قطعا منفیه. میخواستم بی بی چک و بندازم تو دستشویی که یه لحظه احساس کردم خط T داره صدام میزنه. یه آن احساس کردم یه هاله ای دیده میشه. با دقت بیشتری نگاه کردم. گفتم حتما اشتباه میکنم. ولی این هاله داشت با طمانینه پررنگ تر میشد. عجله ای برای آروم کردن این امواج نداشت اما داشت وعده یه زندگی جدید و بهم میداد. داشت همه دنیامو رنگ میزد. ضربان قلبم داشت میرفت بالا. دستام داشت به لرزش میافتاد.

با دستهای لرزون اومدم بیرون و بی بی چک و گذاشتم روی میز. هی داشت پررنگ تر میشد و دل من بیشتر و بیشتر به تاپ تاپ میافتاد. دیگه نه لکه بزرگ خونی که بعد از تزریق پروژسترون روی لباس زیرم نشسته بود برام مهم بود نه دردی که داشت. تو یه لحظه پروژسترون برام عزیز شد. هپارین شد دوست خوب من. دور نافم دیگه نه درد میکرد نه کبودیاش به چشم میاومد.

گیج شده بودم. همینطور تو خونه میچرخیدم بدون اینکه بدونم دنبال چی میگردم. میاومدم و یه نگاه دیگه به بی بی چکم مینداختم. این دوخط نباید اشتباه باشه. نمیتوووونه اشتباه باشه. خدا میدونه چند تا اسم تو همین یه لحظه از جلوی چشام رد شد. واییییی خدایا. یعنی درسته؟؟؟!!! یعنی ممکنه؟؟؟!!!! یعنی من خاطی رو هم بغل کرده بودی؟؟؟!!!

بی بی چک

 

قبل از همه زنگ زدم به مامان. بیشتر از همه حق اون بود که بدونه. با همون متانت همیشگیش گفت خیلی بهش فکر نکن تا پنج شنبه که آزمایش بدی. اما مگه میشد. تو یه لحظه همه زندگیم رنگ عوض کرده بود. همه چی قشنگ شده بود. دیگه این شکم برآمده و این وزن بالا قشنگترین چیزی بود که کسی میتونست داشته باشه. لباس بارداری از این لحظه به بعد زیباترین لباس دنیا بود.

از این لحظه همه فکرها هجوم آوردن به سمتم: گفتم نکنه ظرف نمونه م مناسب نبوده، ولی خوب HCG فقط و فقط هورمون مقدس مادریه و ربطی به جنس ظرف نداره. بعدشم من که این آمپول رو حتی قبل از انتقال هم تزریق نکرده بودم. گفتم نکنه مثبت کاذبه. ولی خوب نمونه صبح هم نبود که بگم ادرار زیادی غلیظ بوده...

یه دوش گرفتم و وایسادم برای دو رکعت نماز شکر. قنوت همیشه زیبا بوده ولی امشب "سمع الله لمن حمده" قشنگترین ذکری بود که میشد گفت. خدایا شکرت که سامعی. خدایااااا شکرت. خدایا شکرت که صدامو شنیدی. خدایا عاشقتم که صداهامون و شنیدی. چه ذکری در خور حمد و ستایش بزرگیه تواه جز الحمدلله ولا اله الاالله و الله اکبر.


خدایا اگه این دم رو به من عطا کردی این همه آدم لایقتر و سزاوارتر، و کجا گرم تر و امن تر از آغوش تو. همه اسامی از ذهنم رد میشد. بدون اینکه حتی به جواب خودم مطمئن باشم شروع کردم به دعا برای اینکه همه دوستام این لحظه رو تجربه کنن. این شادی رو داشته باشن.

خدایا چه حسی زیباتر از اینکه الان شک ندارم هنوز دوسم داری. خدایا این بار یه مرحله بالاترم بردی. دستم و محکم بگیر تا سقوط نکنم. همه چیز به خواست تواه و ما جز سر تسلیم نداریم.

 

امروز صبح رفتم ازمایش دادم. هنوز برگه ش به دستم نرسیده. شوهرم زنگ زد. جواب آزمایش 734/6

خدایاااااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتتتتت

آزمایش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (83)

پرتو
21 آذر 92 10:35
خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت هوراااااااااااااااااااااااااااا الهی شکرررررررررررررررررررر عزیزم خیلی برات خوشحال شدم همین طور که دارم مینویسم گریم گرفته خیلی برات خوشحال شدم یکی از آرزوهام مادر شدن تو بود خدایا شکرت دیدی پاداش صبرتو گرفتی عزیزم وای نمیدونم چی بگم فقط از ته دلم خوشحالم برات انشاالله بارداری راحتی داشته باشی دوستم
niloofar
پاسخ
مرسی عشقم. انشااله قسمت همه دوستهای عزیزمممممممممممممم خدایا شکرت
عاطفه
21 آذر 92 10:37
مبارککککککککککککککککککههههههههههههه. مامان نیلوفر گلممممممممممممم. خیلی خوشحال شدم.بازم تبریککککککککککککککک. ایشالا همه چی به خوبی پیش بره و 9 ماه دیگه ........... وای گریه ام گرفت.نمیدونی چقدر خوشحال شدم. خدایا شکرت
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییییییییی مرسییییییییییییییییییییییییییییییی
مانلی
21 آذر 92 10:47
مادرانه ت مبارک عشق لحظه لحظه ش مبارکت باشه .. لذت ببر چون ذره ذره وجودت لیاقتش رو داره . عاشقتم دوست مهربونم . مادر خوش قلب
niloofar
پاسخ
وای عزیزم نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم این همه وقت کنارم بودیییییییییی
عاطفه
21 آذر 92 11:15
نیلو برو تو وبم کنار اسمتو ببین
زهرا سانا
21 آذر 92 11:41
سلام نیلو جان چی بگم غیر ازاینکه خدارا شکرررررررررررررررررر خدایا ممنونم الحمدالله نیلو جان تقریبا نود درصد مطمئن بودم مامانی چون لک بینی نداشتی مثل قبل راستی درد چی دفعه قبل یادمه می گفتی درد پریود داشتی این دفعه چی تبریک می گم مخصوصا برای همسر مهربونت خیلی خوشحالم بیا و از حالش برامون تعریف کن گلم دعا برای همه یادت نره
niloofar
پاسخ
عزیزدلممممممممممم مرسی. درد پریودی رو هنوزم دارم ولی نه مثل سری قبل . وای سانااااااااااااااا
رز69
21 آذر 92 11:42
خدایا شکرت نیلو همین که از خواب بیدار شدم حتی قبل از اینکه دست و صورتمو بشورم اومدم بهت سر بزنم خیلی خوشحالم خیلی خیلی زیاد امروز چه روز خوبی میشه .تو این موقعیت هیچ خبری بهتر از این واسم نمیشد ..وای باورم نمیشه فقط مبتونم بگم اشکام داره میریزه.خدایا تو چقدر مهربونی
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییییی عزیزدلم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی
شیما
21 آذر 92 11:42
نیلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو خدا رو شکررررررررررررررررررررر خیلییییییییییییی خوشحالمممممممممممممممممم خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت به خدا از خوشحالی گریم گرفته خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییییی شیما جونم. انشااله قسمت خودت عشقممممممممممم
زهرا سانا
21 آذر 92 11:45
یه ایو ل مخصوصم برای خانم دکتر عارفی بعداز خدا اونهم واسطه بوده برای نی نی نیلو جون این روزا خیلی تعریف ازش می شنوم شاید منم یه سر بروم پیشش وقت دهیش چه طوریه چند بار رفتی سونو هروقت حوصله داشتی خسته نبودی تعداد سونوهاتو بگو چون من شهرستانیم ببینم می ارزه بیام یانه من خودت میدونی می روم کشاف چون فقط دوبار سونو می کنه ولی دارو خیلی زیاد می ده خیلییییییییییییییییییییییی
niloofar
پاسخ
آره سانا جون. من پیش عارفی سه چهار باری سونو شدم.ولی دارو فقط گونال میزدم و سینا فکت. پیش دکتر کشاف که میرفتم خیلییییییییییی دارو بهم میداد
الی
21 آذر 92 11:45
این هفته رو هر روز دارم بهت سر میزنم برا فهمیدن این خبر قشنگ گریه ام گرفته خدا رو شکر خدا رو شکر ایشالا به سلامتی تا اخرش بری خدا رو شکر
niloofar
پاسخ
مرسی الی جونم. انشااله قسمت همه دوستهای گلم
الی
21 آذر 92 11:46
یه کلوپ جدید زدم برا دکتر کشاف دارم یکی یکی دعوت میکنم بچه ها رو اونجا تو هم بیا و باهامون باش هرچند که دکتر عارفی بوده ولی خب دوست ما که هستی بیا اونجا من برم خبر رو اونجا بدم راستی اگه تو نستی شیلر و اوا رو دعوت کن پیداشون نکردم
niloofar
پاسخ
باشه الی جونم. حتماااااااا
بهار د
21 آذر 92 11:48
وای نیلو خیلی خوشحالم و یه ریز دارم اشک میریزم خدا جون شکرت خیلی عاشقتم خدا نزاشتی دوستم ناراحت بشه خدایا خدایا ممنون ازلبخندت دلمو شاد کردی نمیتونم بنویسم نیلو همش گریه میکنم فدات بشم شکر شکر شکر این چند روز همش به تو فکر کردم و وقتی برف میبارید همش از خدا برات لبخندشو خواستم معجزشو نشون داد شکرت خدا
niloofar
پاسخ
مرسی عشقم. مرسیییییییییی بهاره جون. انشااله به زودی خدادل خودت و شاد کنه که اینقدرررررررر عزیزی
mahe mehr
21 آذر 92 11:50
نیلووووووووووووووووووو جونم مبارکه عزیزممممممم خیلی خوشحالم تنم یخ کرده خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خیلی برات دعا کردم خدا رو شکر دوستت دارم عزیزم 9ماه اروم رو پشت سر بزاری عشقم
niloofar
پاسخ
مرسی مهری جونمممممممم
صبا
21 آذر 92 11:52
خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم از خوشحالی متن نصف فرستادم الهی این نه ماه برات به خوبی خوشی تموم بشه و یک نی نی سالم و خشگل تپل و مپل بیاد تو بغلت عزیزم (شاید هم دو تا یا سه تا ) ولی خداییش به دردش می ارزید ها اینم چند تا ماچ آبدار از مامان جدید
niloofar
پاسخ
مرسی صبا جونم. آره به خدا. به همه اذیتهاش میارزید. خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ثمره
21 آذر 92 12:06
وااااااااااااي نيلوجونم نميدونم جطوري تبريك بكم…خدااااااااااايا خييييييييلي دوستت دارم خدايا شكرت خوشحالي دوستم ديدم…خداياشكرت جواب تمام سختي هاشودادي…خداياشكرخداياشكرخداياشكر وقتي نوشته هاتو ميخوندم اشك توجشمام جمع شد بغض كلوموكرفت خيلي خوشحالم نيلوفرجونم خيييييييييلي …خوشحالم كه خوشحالي…ازخوشحاليم نميدوني جي دارم تايب ميكنم…ايشالله نه ماه بارداري شيرين مثل عسل سبري كني…نميدونم جرا ولي ته قلبم بهم ميكفت نيلومامان ميشه
niloofar
پاسخ
ثمره این گریه ی خوشحالیه ها. عزیزدلم مرسییییییییی انشااله به زودی مادرشدن خودت و جشن بگیرم مهربون
تبسم
21 آذر 92 12:24
نیلوییییییییییییییییی هنوززززززز باورم نمیشه.....خدایااااااااااااااااا شکرت..........بار الهاها شکرت که خدا دلتو شاد کرد.........ذوق مرگ شدم .........خدایا صدها هزار مرتبه شکرت که نتیجه گرفتی ..........واسه منم دعا کن
niloofar
پاسخ
تبسم از روزی که بی بی مثبت شده همش میگم خدایا تو که در حق من لطف کردی به دوستام هم نگاه کن. انشااله به زودی نوبت خودت عزیزم
عسلی
21 آذر 92 12:40
مبااااارک
niloofar
پاسخ
مرسییییییی
مهسا
21 آذر 92 12:48
خدایااااااااااااا شکرت خیییییییییییییلی خوشحالم شدم لبخند از رو لبام نمیره انشالله از این به بعد منتظر عاشقانه های مادرانه ات هستیم
niloofar
پاسخ
از الان یه دنیا مادرانه دارم براشون
سپیده
21 آذر 92 13:17
نیلو جون یه عالمه مبارک باشه ......خیلی خیلی خوشحالم واست ......دیگه از الان شدی مامان نیلو ..........من هر روز میومدم و منتظر این خبر بودم
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزدلمممممم انشااله به زودی نوبت خودت سپیده جون
ادی
21 آذر 92 13:24
مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههه. منم مثبت شدمممممممممممممممممممممممممممممممممم. با همممممممممممممممممممممم بچه هامون هم سن همن دقیقاااااااااااااااا
niloofar
پاسخ
مبارکهههههههههههههههههههههه عزیزمممممممممممممم تبریک میگمممممممممممم خدارو شکرررررررررررررررررررر
غزاله
21 آذر 92 13:48
دیدی که روزهای خوب تو از سمت خیابان پاییز اواخر کوچه اذر رسید.... نیلوفر عزیزم از ته قلبم برات خوشحالم و الان فقط اشک خوشحالیه که رو گونه هام سر میخوره.بالاخره لایق اسم مقدس مادر شدی و امروز شروع روزهایی با طعم شیرینه و اومد اون معجزه بزرگ خدا و تو رو پیامبر کرد.التماس دعا نیلوفرم....
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییییی غزاله جونممممممممممم. خیلی لطف داری عزیزم
سحر
21 آذر 92 14:04
خداااااااااااااااااااااااایاااااااااااااااااااااااااا شکرت خدااااااااااااااااااااااااااااا خیلی خوبی خیلی. مبارکه نیلو جونم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مبارکه از صمیم قلبم برات خوشحالم
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییی عزیزمممممممممممممم انشااله به زودی روزی خودت گلممممم
مهري
21 آذر 92 14:16
مباركه عزيزم چند ماهي ميشه پروسه درمانت رو دنبال ميكنم واست دعا كردم بازم دعات ميكنم مادر خانمي خواهش ميكنم تو دعاهاي مادرانه ات من و همه منتظراي ني ني رو فراموش نكن راستي فكر كنم جوجه هات دو قلو باشن
niloofar
پاسخ
انشااله. مرسی مهری جون. من همیشه قبل از خودم برای همه دوستام و همه منتظرا دعا میکنم. انشااله که همه به نتیجه برسن اونم بهترین نتیجه
لیلا
21 آذر 92 15:38
نیلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووفر مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارکهههههههههههههههههههههه عزیز دلممممممممم الهی خدا برات حفظشون کنهههههه فرشته هات روووووو . خیلی خوشحااااااااااااااااااااااااااالم خیلییییییییییییییییییییییییییییی الهی روزی شیما کنه که این خبر رو داده . نینیامون با همن . منم بیبیام مثبت شده . ازمایشممشکوک هست شنبه دوباره میدممممممممممممممم . مباااااارکه مادر شدنمون .
niloofar
پاسخ
مبارکههههههه لیلا جونم انشااله آزمایش بعدیت یه مثبت محکم باشه. شیمای گلم هم بیه زودی مامان شه
ازاده مامان آرتین
21 آذر 92 16:03
خدا رو هزار مرتبه شکر عزیزم-خیلی خوشحال شدم-مبارکهههه-اشک تو چشمام جمع شد نیلوفر جان-ایشالا خدا پشت و پناه خودت و نی نی باشه
niloofar
پاسخ
مرسی آزاده جونم انشااله. خدا آرتین جون و برات حفظ کنه عزیزم
رضوان
21 آذر 92 17:36
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مامانی مهربون مادر شدنتونو با تمام وجودم از صمیم قلب تبریک میگم راستش شیما جون ی پست اختصاصی واسه شما گذاشته بود منم از روی کنجکاوی اومدم وبتون الان بغض تموم وجودمو گرفته فقط میتونم بگم خیییییییییییلی خوشحالم ک ب ارزوتون رسیدین پیش منم بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
niloofar
پاسخ
مرسییییی خیلی لطف دارید.حتما بهتون سر میزنم
مامان خانومی
21 آذر 92 18:35
سلام خدایا شکرت عزیزدلم نینی هاش اومدن برات ذعا میکنم تا اخر بارداریت راحت و سالم بدنیا بیاشون دلم لرزید به قد اینکه خودم حامله شدم شکر خدایا یکی دیگه از لیستمون رفت و قاطی مادرا شد نمیدونم ولی دلم میخواد از شادی تو داد بزنم اشکم بند نمیاد
niloofar
پاسخ
مرسی امینه جونممممم. انشااله به زودی زود قسمت خودت و آقا مهدی
نرگس شیراز
21 آذر 92 18:44
مبارکه مبارکه مبارکه فرشته کوچولو اومدنت تو این دنیا مبارکه الان این عکسا تمام احساسات منهههههه
niloofar
پاسخ
خیلی ماهی گلمممم
نرگس شیراز
21 آذر 92 18:51
نیلو از خوشحالی هی تو خونه دور خودم میچرخیدم و با خودم حرف میزدم یه بار هم از خوشحالی داشتم بالا و پایین میپریدم پام پیچ خورد کلی درد گرفت ولی درد خوشحالی شوهرم بهم میگه چته میگم فکر کن خواهرم حامله شده چشمهاش گرد شده بود میگه فاطمه(خواهر بزرگم) حـــــــــــــــــامـــــــــــله شده خندم گرفته بود ولی فکر کنم انقدر که زود بتات اومده بالا باید به جای نی نی بگیم قدم نینیهات مبارک فکرشو بکن نیلو جون ما با چند تا وروجک
niloofar
پاسخ
عزیزمممممممممممممم ای جاننن مرسی نرگس جونم. خیلیییییییییی لطف داری عزیزدل
سحررررر
21 آذر 92 19:21
الهییییییی شکررررررررررررررررررر خیلی قشنگ نوشتییییییییی عزیزمممممممممممممممممم خیلی خوشحال شدمممممممممممممممممممممممممم ایشالا بارداری خوش وراحتی داشته باشیییییییی
niloofar
پاسخ
مرسی سحر جون. انشااله.
fariba
21 آذر 92 19:58
سلام نیلو از ته دل برات خوشحالم نیلوی من بالاخره شدی مامان لولوفر اشکام داره خودبخود میریزه خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتالبته گریه خوشحالیه مبارک باشه
niloofar
پاسخ
ای جونممممممممم گریه نکن فریبا جون. تازه شدم مامان لولوفر
fariba
21 آذر 92 20:01
دیگه وقتشه اسم وبلاگت عوض کنی بذار مادرانه ی نیلوفری
niloofar
پاسخ
اصلا به این فکر نکرده بودم. راست میگی
fariba
21 آذر 92 20:02
هنوز باورم نمیشههههههههههههههههههوای نیلو اگه اینجا بودی کلی تو بغلت گریه میکردم نیلوفر دلم از خوشحالی پر شده نیلوفر.شیرینی یادت نره زودباشششششششششششششش
niloofar
پاسخ
عزیزدلم. مرسی فریبا
ماندانا
21 آذر 92 20:53
سلام عزيزم الهى هزار بار شكرت مباركت باشه نازنين
niloofar
پاسخ
مرسییییییی ماندانا خانوم. میدونم چند ماهیه که این صفحه رو میخونی. ممنون بابت همراهیت.
مانا
21 آذر 92 21:42
Hوای نیلووووو از صمیم قلبم تبریک میگم بهت خیلی خوشحال شدم ایشالله صدای قلب یا قلبهای نازشون را بشنوی میدونی که منم انتقال دادم واسم دعا کن اینبار جواب مثبت بگیرم
niloofar
پاسخ
مانا جون از صمیم قلب از خدا میخوام تو این روزهای عزیز دل تو دوست گلم و هم شاد کنه و بهترین ها رو برات رقم زده باشه. دست حق نگهدارت باشه مانای عزیز
آرام
21 آذر 92 22:45
مبارک باشه منتظر اشم قشنگت توی وبلاگ مامانها هستم خانومی
niloofar
پاسخ
وای آرام نمیدونی چقدر دلم آب میشد منم تو این لیست باشم. آدم اسم هر کسی رو تو این لیست میبینه که اضافه شده بیشتر روحیه میگیره. خدارو شکرررررر
ســــــــــــــــحر
22 آذر 92 0:48
سلام عزیزم خدارو شکر..بهت تبریک میگم نیلوفرجون پیشم بیا وبرام دعا کن خیلی من یاد 1هفته دیگه برم ازمایش
niloofar
پاسخ
مرسی سحر جون. انشااله به زودی شما هم از این انتظار بیای بیرون. حتما حتما میام سر میزنم گلم.
ترانه
22 آذر 92 0:51
نیلوفر جون از صمیم قلبم برات خوشحالم .مبارکت باشه عزیزم. اشکم بند نمیادخدایا شکررررررررررت . چقدر این خونه برات خوش یمن بوده که تا رفتین نتیجه تمام این سختیا رو بهت داد. خیلی خوشحالم برات ،خیلی. با اینکه از وبم خداحافظی کردم ولی مرتب اومدم بهت سر زدم چون منتظر خبر خوش بودم. قدر لحظه های شیرین مادریت رو بدون. خیلی دوستت دارم.
niloofar
پاسخ
ممنونم ترانه جون. منمم هر روز به وبت سر میزنم شاید زودی تصمیمت عوض شه و برگردی. انشااله نوبت خودت گلکم
آمی
22 آذر 92 0:56
سلام نیلو جون . من شک نداشتم که اینبار جواب صبرتو میگیری بی نهایت برات خوشحالم چند روزه به عشق شنیدن این خبر هر روز اومدم و کلوبو چک کردم. مگه میشد دختر مهربونی مثل تو مادر نشه؟ به خدا نه. دوست دارم ایشالا همیشه دل خودت و همسرت شاد باشه . منم دعا کن مامان نیلو جوووووووووووونم . بوووووووووووووووووووووووووووووس
niloofar
پاسخ
عزیزممممم خوبی از خودته آمی جون. شما همیشه به من لطف داری. دعاگوی دل پاکتم
نیلوفر جون
22 آذر 92 1:13
خدایا شکرت من میدونستم من میدونستم مثبت میشه تو پیغامم بهت گفت بود عزیزم اخ جون نی نیهامون باهم بزرگ میشن تغییریبا یک زمان دنیا میان خدایا شکرت شکر عزیزم ببخش دید امدم اخه دیروز کمرم خیلی درد میکرد اصلا پای کامپوتر نشستم زیاد بازم هزاربار تبریک بوس برای شما نی نی قشنگتون بوسسسسسسسسسس
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییییی گلم. آره دیگه نینی هامون همبازی میشن. باهم دیگه چند روز بیشتر فاصله ندارن
مریم.خلوت مادرانه
22 آذر 92 8:35
سلامممممممممممم وااااااااای نیلوفرممممممم باوووووورم نمیشه یعنی مامان شدی؟ بخدا داره اشکم در میاد نمیدونم چطوری بهت تبریک بگم خیلی خوشحالم خدایا شکرت شکرت شکرت
niloofar
پاسخ
مرسی دوست گلم. انشااله به زودی روزی خودت خانوم خانوما
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
22 آذر 92 11:25
سلام عزيزدلم مبارككككككككككككككككككككككككه نميدوني نيلوفرجونم مشهد همش به فكرت بودم و ازآقا ميخواستم كه خوشحالت كنه الان هم كه رسيدم اول اومدم ببينم چه خبره كه خدارو هزاران بار شكر كه جواب آزمايشت +++++++++++++ انشالله 9ماه بارداري راحتي داشته باشي عزيزم ازاين روزات تمام استفاده رو بكن كه باهمه ي سختيهايي كه داره شيرين تراز عسله خداروشكرميكنم كه يكي از دوستام هم به آرزوش رسيد گلم مواظب خودت و ني ني باش
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییییی مامان طهورااااااااااااا. خودم هم باید برم پابوس آقا. الان تازه حس دوستامو وقتی مامان میشدن درک میکنم
نویسنده منم یه هدیه میخام از خدا
22 آذر 92 13:37
سلام ابجیه خوشگلم.وقتی خبربارداریتو خوندم همینطور اشک بود که از چشام میومد.دعاکن زهرای مام مادر شه.ایشالا که به سلامتی فارق شین.خیلی مراقب خودتون باشین.استراحت مطلق داشته باشیا.ببخشین میشه بگین شما ای وی اف کرده بودین یازیفت؟هزینشم بگین. اخه برا ابجیه من گفته 7ملیون و 500هزار تومن میشه ای وی افش
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. من پیش کشاف زیفت کرده بودم. چون هر سری لاپاراسکوپی میکنه هزینه ش خیلی بالاتره.
عشق مامان و بابا منتظرتیم
22 آذر 92 13:46
سلام نیلوفر جون من تازه با وبلاگت آشنا شدم مادر شدنت مبارک، ایشالا که این 9 ماه رو به خوبی و بدون هیچ مشکلی سپری کنی یه سوال داشتم، مشکل شما از شوهرت بود یا از خودت؟ اینم آدرس وبلاگم www.love.niniweblog.com
niloofar
پاسخ
مرسی گلم. خیلی خوش اومدی.
رضا
22 آذر 92 13:54
خواهرم سه شنبه ذکر شریفش یا ارحم الراحمین هستش. یه جورایی رحمت خدا این روز موج میزنه.سه شنبه ها همیشه روزای آروم و مهربونی هستن مث رحمت خدا.بهتون تبریک میگم برا من و خانمی هم دعا کنید.دوازده سال تنهایی کشیدیم.یا ارحم الراحمین.
niloofar
پاسخ
انشااله به زودی در یکی از همین سه شنبه ها بارون رحمت خدا هم رو سرتون بباره و خونه تون و با صدای بچه هاتون گرم کنه.
ساره
22 آذر 92 14:39
سلام نیلوفر جان از صمیم قلب تبریک میگم بهت... خبر بارداریت رو ترانه بهم داد اشکم جاری شد از خوشحالی... امروز یه حس خوب داشتن نسبت به زندگی با شنیدن این خبر خوب... قبلا کامنت گذاشتم واست که منم 12 ساله در انتظار مادر شدنم که فقط تایید کرده بودی جوابم نداده بودی بهر حال همین که شما به آرزوت رسیدی مایه خوشحالی ماست و خدا رو هزار بار سپاس میگم... دوستت دارم و انشاا... یه بارداری خوب و سالم پیش روی شما باشه عزیزم.
niloofar
پاسخ
ببخشید ساره جان. مرسی از کامنت قشنگت. انشااله به زودی زود شما هم این شادی بزرگ و تجربه کنی
ساره
22 آذر 92 14:52
خدا جونم ممنون از اینکه به دوست خوبم نیلوفر عزیز لطف کردی و یه نی نی خوشگل گذاشتی تو دلش... خدا مهربون به شکرانه این خبر خوب یه زیارت عاشورا تو این ماه صفر میخونم واسه سلامتی خودش و نی نیش . الهی شکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررت.
niloofar
پاسخ
مرسی ساره جون
سلما
22 آذر 92 18:32
هورررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارکه مبارکه خیلی برات خوشحال شدم ایشاالله بعد از 9 ماه به سلامتی بیاد بغلت . گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد با آرزوی فرادهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باش واسه ما مامانای منتظر هم دعا کن
niloofar
پاسخ
مرسی سلما جان. محتاجیم به دعا دوست عزیزم. انشااله به زودی همه دوستهای منتظرم بهترین ها رو هدیه بگیرن.
فاطمه
22 آذر 92 20:22
بدترین قسمت زندگی انتظار کشیدن است و بهترین قسمت زندگی داشتن چیزی است که ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد سلام عزیزم از ته ته دلم مادر شدنت رو تبریک میگم انشالله خدا برات حفظ کنه و به وقتش بغل بگیری و اینکه نوشته هات منم امیدوارتر کرد به آینده برای منم دعا کن...ممنون
niloofar
پاسخ
انشااله به زودی نتیجه صبر و تلاشت و ببینی فاطمه جون. خدا هنوز هم انقددددددررررر بزرگه که هیچ مشکلی نمیتونه در مقابل اراده خدا بایسته.
ماندانا
23 آذر 92 17:24
سلام عزيزم آره مدتيه هر از چند گاهى بهت سر مى زنم و هر بار منتظر خبر هاى خوب خوب بودم تا بلاخره اون روز رسيد بازم تبريك
niloofar
پاسخ
رویا
23 آذر 92 18:21
سلام نیلوفر چرا خبرم نکردی! دیدی گفتم خدایا صدهزار مرتبه شکر خدایایایایایایاایایایایا نیلوفرجونم از عمق وجودم برات خوشحالم انشاالله دوران بارداری سالم و خوشی داشته باشی برم پست نیلوفر مامان شده رو نمایش بدم!
niloofar
پاسخ
عزیزمممممممممم مرسسسسیییییییی مهربون
مامان عروسک
23 آذر 92 18:55
خدااااااااااااااااااااایااااااااااااااا شکرررررررررررررررررررررت. خدااااااااااااااااااااااااااایا ممنونم ازت. ممنون بابت این حس زیبا. نیلوفر جونم خیلی برات خوشحالم فقط اشک شوقه که داره از چشام میاد. از شدت شادی دستام می لرزه و نمیدونم چی بگن جز اینکه مبارکه عزیزم. تبریک تبریک هزاران بار تبریک و خدایا شکرت هزاران بار شکر.
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییی عزیزدلم. انشااله به حق سه ساله امام حسین (ع) به زودی همه دوستام از انتظار بیان بیرون و صاحب اولاد سالم و صالح بشن.
آرام
23 آذر 92 19:08
خدایااااااا شکرتتتتت...عزیزم خیلی خیلی خیلی برات خوشحالم...انشالا بارداری خوبی در پیش داشته باشی...
niloofar
پاسخ
مرسی آرام جان. واقعا خدارو شکر
آیدا
23 آذر 92 20:57
نیلو جونم برات پست گذاشته بودم ولی انگاری نرسیده.وای عزیزم اگه بدونی ۵ شنبه که خبرو خوندم چقدر خوشحال بودم.اصلا یه حالی بودم.اون خصوصی رو که دادی همش فکرم پیشت بود برات کلی حدیث کسا خوندم و همش دلشتم فکر می کردم که علائمی رو که داری بپرسم شاد بشه حدسایی زد.خیلی دلن روشن بود که اینبار دیگه آخرین بارههه.اگه بدونی چقدر برات اشک خوشحالی ریختم.توی بیمارستان بودم.همینطوری داشتم اشک می ریختم.خیلی برات خوشحالم.مبارکت باشهههههگمیخوام برات یه پیش بینی هم بکنم.منتظر خبر دو قلویی باش بتات میخوره به چند قلوییی خیلی خیلی مبارکه
niloofar
پاسخ
مرسی آیدای عزیزم. انشااله این سری قسمت خودت بشه عزیزدلم. مرسی از ابراز محبتت شرمنده م کردی
فاطمه
23 آذر 92 21:50
lسلام مرسی عزیزم انشالله همیشه خوش خبر باشی منم این ماه یا ماه دیگه انتقال دارم و شدیدا محتاج دعام ممنون...التماس دعا
niloofar
پاسخ
موفق باشی فاطمه جون. فقط اولین شرط دوری از استرسه. به نتیجه فکر نکن. انشااله که موفق باشی خانمی
زهرا سانا
23 آذر 92 22:45
سلام نیلو جون خوبی رفتی دکتر ازمایش دوم دادی یا لازم نیست من فک کنم دوقلوئه نی نی ها به سلامتی بیا بتعریف عشق کنیم
niloofar
پاسخ
رفتم سانا جون. میام تعریف میکنم
آزاده
23 آذر 92 23:05
حس قشنگ مادرانه مبارکت باشه لذت ببر و به خودت ببال خدایا شکرت ممنونم که دوستمو خوشحال کردی دعا میمنم واسه همه دوستای دیگه هم که منتظر مادر شدن هستن تو هم دعا کن بازم خدارو شکر میکنم شکرت ای خدا
niloofar
پاسخ
واقعا خدارو شکر. ممنونم آزاده جون
ثمره
23 آذر 92 23:08
niloofar
پاسخ
مرسی خاله ثمره
آزاده
23 آذر 92 23:09
بازم اومدم بگم خیلی خوشحالم وااااااااااااای خدایا شکرت
niloofar
پاسخ
ای جونم. مرسیییییی
mahe mehr
24 آذر 92 1:28
نیلویم خداروشکر که هستی و مثل همیشه انرژِی + میدی امیدوارم که خدا نی نی یا نی نی ها رو برات حفظ کنه و 9 ماه اروم و بی استرس رو بگذرونی تو دعاهای شبونه ات اگه یادت موند اسمم رو ببرو ممنون خیلی دوستت دارم این گل رو فعلا ازم قبول کن به مناسبت تبریک
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممممممم. مهری جون این و از صمیم قلب میگم به خدا. خودم هیچ همیشه به مامان اینام میگم دعات کنن. انشااله که موفق باشی
ساره
24 آذر 92 7:06
سلام مامی نیلو خوبی؟ صبحت بخیر و شادی... مواظب خودت و نی نی نازت باش و حسابی به خودت برس... شاد شاد باشی گلکم...
niloofar
پاسخ
مرسی ساره جون. ممنون که این مدت همراهم بودی.
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:56
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای نیلوفر جووووووووووووونم خیییییییییییییییییییییلی بدی که این خبر به این مهمی رو به من ندااااااااااااااااااااااااادی
niloofar
پاسخ
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:57
نیلوفر جونم به خدا الان همه بدنم مور مور شده،یه حاللللللللللللللللللیم،،همش اشک شوق مییاد جلو چشامخدا رو هزااااااااااااااااران هزاااااااااار بار شکر عزیز دلمتصور نمیکنی چقد خوشحال شدم
niloofar
پاسخ
ای جانم. عزیزم خدا پسرت و برات نگه داره
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:58
ای خدا من اونقدر جوگیر شدم یادم رفته تبریک بگم،عزیز دلم مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکککککککککککککککککککککککککککککککه
niloofar
پاسخ
مرسیییییی ممنونم آیسان
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 8:59
سر صبحی چقد حالم خوب شدهیه شیرینی اساسی افتادیما نیلو جونم
niloofar
پاسخ
شماکه ماشاله همه جا میگردی. یه سر هم بیا تهران در خدمت باشیم. شیرینی هم به روی چشم همشهری.
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 9:01
آفرین نیلو جون برا نماز شکرت،
niloofar
پاسخ
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 9:02
خدایا شکرت که دل دوستمونو اینقدر شااااااااااااااااااااد کردی،شکررررررررررررررررررررررررررررر
niloofar
پاسخ
سارا مامان اهورا
24 آذر 92 9:19
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم نمیدونی چقدر خوشحال شدم برات خدا رو صد هزار مرتبه شکر انشاالله که به سلامت فارغ بشی و کلی با نی نی نازت حال کنی خیلی بهت تبریک میگم عزززززززززززیزم
niloofar
پاسخ
مرسی سارا جون. خیلییییییییییی ممنون.
نجمه
24 آذر 92 9:52
لحظه لحظه گرمای مادر شدنت بیشتر و بیشتر بشه ، هیچی برای گفتن نیست جز الهی الحمداله ، خدایا به خاطر همه این لحظه ها قشنگ تو رو شکر ، الهی الهی الهی الحمداله
niloofar
پاسخ
نجمه عشقمممممممممم. واقعا نمیدونم چطوری از تو و مریم تشکر کنم. عاشقتونم.
سودابه
24 آذر 92 12:06
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مبارکه عزیزم..دیدی دیر و زود داشت..دیدی خدا لطفشو بهت نشون داد..
niloofar
پاسخ
واقعا هم همینطور شد سودابه جون. خدایا ممنونم ازت
رها
24 آذر 92 12:07
سلام نیلو جون تبریک عزیزم خیلی روحیه گرفتم من هم این لحظات و احساس کردم می دونم که چه لذتی داره انشااله به سلامتی 9 ماه و سپری می کنی حالا تو مادر شدی و دعای مادرها زودتر مستجاب میشه برای ما هم دعا کن عزیزم خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوشحــــــــــــــــــــــــــــــــــالم
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییی. انشااله روزی همه دوستهای گلم.
رها
24 آذر 92 12:09
عزیزم حتماً اگر وقت کردی بیا از تجربیات خودت برامون بنویس
niloofar
پاسخ
حتما عزیزم.
مهناز
24 آذر 92 12:28
يعني تگه بدوني چقدر خوشحال شدم!!!! ايشالا نوبت همه‌ي به ها همه باهممم به زودي مانلي، نجمه، نگار و ....
niloofar
پاسخ
انشااله انشااله. خدایاااااااااااااااا عاشقتم. دوستام و ببین خدا جونم.
مينوووووو
24 آذر 92 13:52
خدا جونم شكرت اين شبها كه سوره نور ميخوندممممممممممم همش اسم تو مي اومد جلو چشام نميدونم چي شد يه شب كه داشتم با خواهرم درد و دل ميكردم در مورد بچه يه دفعه اسم تو اومد تو ذهنم و اشكم ريخت و از آبجيم خواستم برات دعا كنه اين روزا خيلي به فكرت بودم نت نداشتم از تبسم جون پرسيدم اون بهم گفت مثبت شده اول همه به شوهرم خبر دادم كه نيلو جونم هم مامان شد خدا رو هزاران مرتبه شكر ايشالله همينجوري از تعداد بچه هاي منتظر كم بشه
niloofar
پاسخ
مرسی مینوی گلم. انشااله به زودی نوبت خودت. راستی عاطفه و لیلا هم مامان شدن. می بینی چه روزهای خوبیه. انشااله اسم بعدی تو باشی عزیزم.
باران
24 آذر 92 16:04
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نیلو جونم عزیزم قربونت برم مبارکت باشه نت مشکل داشت کاش زودتر میفهمیدم خدایا هزارمرتبه شکرت همین امروز صبح دعات کردمممممممممممممممم خدایا عاشقتم خدا میدون اشک مجالم نمیده الان یه پست مخصوص میزارم برات عزیزدلم رمز پست قبلیم هم:تقدیر
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممممممممم مرسیییییی. انشااله قسمت خودت دوست جونم.
ثمره
24 آذر 92 16:17
niloofar
پاسخ
مرسی ثمره مهربونم.
دومین فرشته زندگیم
24 آذر 92 17:07
مبارک باشه عزیزم به جمع مامانای باردار خوش اومدی ،ایشالا دوران بارداری خوبی داشته باشی .
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییی
آبجی زهرا
24 آذر 92 18:02
مبارکه دعا کن که یه روز منم این حس قشنگتو تجربه کنم
niloofar
پاسخ
موفق باشی زهرا جون. خدا خیلییییییییی بزرگ و مهربونه. خیلییییییییی
زهرا
24 آذر 92 23:38
این پستتون عالی بود اشکام در اومد مبارک باشه خدا براتون حفظشون کنه.
niloofar
پاسخ
ممنونم. انشااله
باران
25 آذر 92 10:32
مامانی دیدی من اومدم دیدی بالاخره اومدم شکــــــــــــــــــــــــــــرخدااااااااااااااااااااااا
niloofar
پاسخ
خدایا شکرت.
مامان دونه سیب
27 آذر 92 19:47
فقط می تونم بگم خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتت نیلوفر عزیزم مبارک باشه الهی که تا آخر 9 ماه به سلامتی پیش بری فدات شم
niloofar
پاسخ
مرسیییییییی عزیزم. انشااله که زایمان راحتی داشته باشی دوست جونم
آلاله
15 دی 92 4:54
نيلوووووووخيلييييييييييييي قشنگ مينويسيييييييييي خدا ني ني تو برات حفظ كنه انشالله!
niloofar
پاسخ
مرسییییییی خاله آلاله. بووووس برای لینا کوچولو
تنها
28 دی 92 19:21
سلام جواب ازمایشو اشتباه نوشتین!!743 هستش نه 734
niloofar
پاسخ
آره میدونم. نمیدونم چرا بعدا هرکاری کردم ویرایش نشد
♥...گل پسر...♥
29 دی 92 10:26
سلام....واقعا نمی تونم بگم درک می کنم....چون که من... ولی خوب خدمتتون عارضم که اگه درک نمی کنم ولی خوب متوجه میشم...چون خواهر خودم هم پزشکه... همه اینا بکنار...مهم این ادبیات زیبای شماست که قطعا اگه عشقی درکار نباشه،غیر ممکنه کسی بتونه به این زیبایی بنویسه... ایشالا خبر به دنیا اومدنشو بشنوم
niloofar
پاسخ
ممنون دوست عزیز. لطف دارید