ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

گزارشی از بودنت

1392/11/27 19:07
نویسنده : niloofar
1,342 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه ساعت ده صبح وقت دکتر داشتم. انقدر تعداد مراجعین زیاد بود که تمام صندلی ها پر بود و تعداد زیادی هم سر پا ایستاده بودن. مجبور شدم ساعتها منتظر بشینم. تو این فاصله با دوتا از دوستهای نینی سایتی اشنا شدم که دایما به تاپیک بیماران دکتر عارفی سر میزنن.

ساعت یک هم مریم و ساعت حدودا سه بود که نجمه اومد. هیچ انتظار نداشتم ببینمشون ولی دلم براشون تنگ شده بود. اومدن دخترا باعث شد دیگه کمتر حواسم به ساعت باشه. ساعت سه و نیم و گذشته بود که رفتم داخل مطب. دکتر عارفی هم مثل همیشه خوش برخورد و با روی باز همه آزمایشها رو بررسی کرد و خدا رو شکر گفت که هیچ مشکل خاصی وجود نداره. فقط سه تا آمپول داد که برای محکم شدن جای فسقلی بزنم. خانم تفضلی هم شک داشت صدای قلب نینی با این میکروفون ساده شنیده بشه که خدارو شکر هرچند ضعیف شنیده شد و خودش اعلام کرد که حالش خوبه.

تا داروها رو بگیرم و برگردم خونه ساعت شده بود 6. خیلی خسته بودم. فقط اومدم بنویسم که خدارو شکر همه چی رو به راهه. تو هم بحمدلله جات خوبه.

این چند روزه خیلی کار دارم. انقدر خسته میرسم خونه که دیگه نای حرف زدن ندارم. ببخش اگه تو هم مجبور میشی تو این همه کارسنگین همراهیم کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

نیلوفر جون
27 بهمن 92 19:44
خدا روشکر عزیزم
niloofar
پاسخ
پرتو
27 بهمن 92 20:18
خدا رو شکر عزیزم خوشحالم کردی خیلی مراقب خودت و کوچولو باش و سعی کن بیشتر استراحت کنی دوستم
niloofar
پاسخ
مرسی پرتو جون. خیلی ماهی
ناديا
27 بهمن 92 21:16
خداروشکر سلامته ني ني مون زياد خودتو خسته نکن عزيزم شايد خطرناک باشه
niloofar
پاسخ
میخوام نادی جون ولی خیلی این مدت سرم شلوغه خیلییییی
ایدا
28 بهمن 92 10:16
خدا روشکر خانمی نیلو جو سعی کن یه کم استراحتت رو بیشتر کنی!! البته مشغولیت خوبه برای اینکه نمی شینی به فکر و خیال ولی حواست باشه کلی سختی کشیدی برای رسیدن به این روزا!! مواظب هر دو تاییتون باش عزیززززم
niloofar
پاسخ
چشممممم خاله آیدا جون.
زهرا
28 بهمن 92 11:27
خداروشکررررررر که همه چیز خوبه
niloofar
پاسخ
خداروشکککککککر. مرسی
فاطمه مامان آنیتا
28 بهمن 92 13:34
سلام نیلوفر جون خیلی خوشحالم هم خودت خوبی هم نی نی و خدا رو شکر که نیازی به سر کلاژ نبود خیلی مواظب خودتون باشین بوسسسسسسسسس
niloofar
پاسخ
مرسی فاطمه جون. خیلی لطف داری
غزاله
28 بهمن 92 14:11
خوب خدا رو مثه همیشه شکر که خیالت راحت شد و فرشته مون جاش و حالش خوبه.ببشتر مراقب باش.
niloofar
پاسخ
آره غزاله جون. مرسییی
عطی
28 بهمن 92 14:35
خداروشکر که همه چی خوبه نیلوفرم خیلی استراحت کن توروخدا خیلی کار نکن. دوستون دارم
niloofar
پاسخ
منم دوست دارم عطی جون. چشممم
سحر(بانو)
28 بهمن 92 17:18
خداروشكر عزيزم نينيگولوي خوشگلتو ببوس بيچاره نينيهامون ..دخمل منم پابپاي من خسته ميشم قشنگ متوجه ميشم
niloofar
پاسخ
بووووووووووووووسسسسسسسسسسسسس
شیما
28 بهمن 92 18:31
الحمدالله خدا رو شکر نیلوووووووو جون ایشالا که همیشه سالم و سلامت باشید دو تا تون
niloofar
پاسخ
ممنون شیما جان
ایدا
29 بهمن 92 13:27
نیلوفر جان، به امید خدا حزب ۴ از جز ۳ نیلوفر مدیر وبلاگ نیلوفرانه http://manooononini.blogfa.com/ به این وبلاگ یه سری بزن
niloofar
پاسخ
مرسی آیدا جون. خدا خیرت بده
ازاده مامان آرتین
29 بهمن 92 17:25
خدا رو شکر عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسیییی عسیسم
مهدیه
29 بهمن 92 17:58
_??_?? من _??___?? آپم _??___??_________????آپم _??___??_______??___????آپم _??__??_______?___??___??آپم __??__?______?__??__???__??آپم ___??__?____?__??_____??__?آپم ____??_??__??_??________??آپم ____??___??__??آپم ___?___________?آپم __?_____________?آپم _?_____@ ____@ __?آپم _?___///___@__\\__?آپم _?___\\\______///__?آپم ___?______W____?آپم _____??_____??آپم زودی بیا عکسای جدید گذاشتم
ساره
30 بهمن 92 7:30
خدا برات نگهش داره و با دل خوش بیای خبر دنیا اومدن ارغوان خانوووووم رو به خاله سارش بدی... آمین...
niloofar
پاسخ
ممنون خاله ساره
مانلی
30 بهمن 92 10:13
خدا رو شکر که همه چی سالم بوده من اون روز تا شیش و نیم اونجا بودم
niloofar
پاسخ
واقعا خسته نباشی دوستم. اونروز خیلیییییییی شلوغ بود
مامان ماریا
30 بهمن 92 11:33
سلام گلم . خدارو شکر که همه چی رو به راهه عزیزم با اجازت من لینکتون میکنم . شما هم اگه دوست داشتی به ما سر بزن ایشاا.... نی نی به سلامتی بدنیا بیاد
niloofar
پاسخ
ممنون دوست عزیز لطف کردید
سودابه
30 بهمن 92 14:05
خدارو هزار مرتبه شکر که فرشته کوچولومون تو دل مامانش جاش امنه امنه...نیلو جون خیلی مواظب خودت و کنجدمون باش..
niloofar
پاسخ
مرسی سودابه جون. حتمااااااا
باران
30 بهمن 92 15:58
خداروشکـــــــــــــر
niloofar
پاسخ
عطی
30 بهمن 92 20:15
niloofar
پاسخ
مرسی مهربونممممم
آیسان مامان ماهان
1 اسفند 92 8:50
عزیز دلم خدا رو هزاران مرتبه شکر که همه چی روبراهه و مشکلی نیست
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییی عزیزم واقعا خدارو شکر
آیسان مامان ماهان
1 اسفند 92 8:51
آخی نیلو جونی کمتر از خودت کار بکش دختر با اون وضعیتت
niloofar
پاسخ
آخه سرم خیلی شلوخههههه
آیسان مامان ماهان
1 اسفند 92 8:51
اینا مخصوص
نغمه(مامان کسری و نیکا )
1 اسفند 92 12:49
نیلوفر جون با تمام وجودم واست خوشحالم امیدوارم به سلامتی بارتو به زمین بزاری ارغوان خانم مامانیو بغل بگیری در ضمن مادر دختر بودن خیلی حس قشنگیه از این بابت بهت یه تبریک خیلی خاص میگم عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسییییییییییییی عزیزمممممممممم
بنفشه بانو
1 اسفند 92 18:07
سلام. برایت خوشحالم. خیلی خوشحالم اما از خودم بگویم. کسی سراغی از من نمی گیرد. همه مادر شده اند و دلشان گرم و سرشان گرم تر... کوچولوی ما هم آمد. اما رفت...همین...
niloofar
پاسخ
یعنی نینیت نموند؟؟؟ خیلی ناراحت شدم. خیلیی
مهري
2 اسفند 92 10:49
خدا رو شکر عزیزم خوشحالم کردی خیلی مراقب خودت و کوچولو باش و سعی کن بیشتر استراحت کنی دوستم
niloofar
پاسخ
مرسی مهری جون. کار خودت به کجا رسید؟؟ چی کار کردی؟؟کی به سلامتی انتقال داری؟؟
shiirin
2 اسفند 92 16:00
نیلوییییییییی جون خیلی خوشحالم همه چی برات عالی بوده مراقب خود ت و دختر نازت باش
niloofar
پاسخ
مرسیییییییی عزیزم از بندانگشتی خودت چه خبر؟؟؟ رفتی دوباره سونو؟؟
مامی سارا
2 اسفند 92 23:31
وای نیلوفر جون چه خبر خوبی خدارو شکر که نینی خوشگله سالم و سلامته عزیزم کارتو کم کن و مراقب نی نیمون باش
niloofar
پاسخ
چشم ساراگلی.
ترانه
2 اسفند 92 23:58
خدا رو شکر . مواظب خودت و نی نی باش. تو این روزای اخر سال زیاد خودت رو خسته نکن.
niloofar
پاسخ
چشم ترانه جون. مرسی
صبا
3 اسفند 92 8:53
پرودگارا شکرت که مامان نیلو و دختر گلمون هر دو حالشون خوبه
niloofar
پاسخ
مرسییییییییی صبا خانوم. خیلی لطف داری
طراح نو
4 اسفند 92 0:41
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
ساره
4 اسفند 92 14:41
سلام نیلوفر عزیزم خوبی؟ امروز آبجیم بعد از 9 سال چشم انتظاری برا دومین بار مادر شد و من کلی خوشحال شدم واسش... گفتم این خبر خوب رو به شما هم بدم عزیزم... مواظب خودت و دخملت باش... شاد باشی
niloofar
پاسخ
مبارکههههههههه چشمتون روشن ساره جون