ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

خدایا عاشقترم کن

1392/10/4 13:08
نویسنده : niloofar
787 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر عاشقترم این روزها. از دیروز که حجم کوچیک و گردت رو تو مانیتور دیدم بیشتر دوست دارم. بیشتر باور کردم که هستی. هرچند بتای حضورت تسکینی بود به همه آشوب دلم ولی دیدن حجم قشنگت کبریتی بود که یک دنیا عشق رو تو دلم شعله ورکرد.

چقدر تصورت قشنگه. تصور دستهات که الان یه باله ی کوچیک بیشتر نیست. تصور چشمهات که الان فقط دوتا نقطه ی ریز و سوراخ توی قسمت فوقانی اندامته. تصور این که چقدر دوسم داشتی که قبل از دستگاه سونوگرافی جای امنت و به مامانت نشون دادی تا بدونم هر وقت میخوام قربون صدقه ت برم، بدونم کجا لونه کردی. چقدر بودن با تو فوق العاده ست. چقدر لغت کم دارم برای این احساس.

از دیروز بیشتر ترس مادرهای کلوپ و درک میکنم. احساس گنگی که از شنیدن حس یه مادر به یه جنین چند میلیمتری داشتم الان انقدر برام ملموس شده که انگار جای تک تک دوستام دوران بارداری رو گذروندم. جای تک تکشون دچار تهوع شدم. جای تک تکشون وان یکاد خوندم. دلم آلوچه خواسته. رو تخت سونو دراز کشیدم و استرس غربالگری رو تجربه کردم. لگدهای نینی رو حس کردم و روز زایمان از اینکه پاره تنم اولین جداییشو از من تجربه میکنه اندوهگین شدم.

نمیدونی خاله و دخترخاله چه ذوقی برای دیدنت دارن. چه خوشگل نازت و میکشن. وقتی حرف میزنن دل من بیشتر غنج میزنه برای حس کردنت. برای اینکه بگم ببین الان اینجای دلم داره شنا میکنه. نازنینم هرچی تو این مدت از مادرت میگیری گوارای وجودت باشه. این نه ماه برای یکی بودن خیلی کوتاهه. از لحظه به لحظه ش لذت ببر که من آن به آن این نه ماه و با عاشقی تو خواهم گذروند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

رویا
4 دی 92 13:32
سلام نیلوفر جون چه حس قشنگی! خدا رو به عصمت زهرا قسم میدم هیچ زنی رو از این حس محروم نکنه! انشاالله سلامت باشید
niloofar
پاسخ
آمییییین
سروین
4 دی 92 13:34
خاله فدای اون قهرمان کوچولوی ناز اینقدر که از دیروز خوشحالم واسه باردار شدن خودم نبودم اصلا قابل مقایسه نیست راسته میگن خاله مثله مادر ادم میمونه نه ؟ از دیروز دارم ذوق مرگ میشم
niloofar
پاسخ
حالا می بینی من یازده ساله درگیر چه عاشقانه ی بزرگی ام؟؟؟ واقعا خواهرزاده یه تیکه از قبل خاله شه.
بهار مامان آیسا جون
4 دی 92 13:44
مبارکه خانومی
niloofar
پاسخ
مرسی دوست عزیز
سحر
4 دی 92 14:12
سلام عزیزم با تمام وجودم بهت تبریک میگم انشااله تا آخرین راه به خیر و خوشی باشه راستش منم این راه رو شروع کردم سوپرفکتم شروع شده و منتظرم پریود شم تا برم سونو این مدت تو خیلی سایتا گشتم ولی چون شما خودت تجربش کردی خواستم اگه نکته ای به ذهنت می رسه راهنماییم کنی تا نتیجه بگیرم البته می دونم همش دست خداست ولی می خوام خودمم هیچی کم نذارم بازم ممنونم
niloofar
پاسخ
موفق باشی سحر جون. هر سوالی داشتی بپرس عزیزم. تا جایی که بدونم در خدمتم. انشااله که موفق باشی.
سحر(بانو)
4 دی 92 15:31
نيلوجونم حستو باتمام وجود درك ميكنم..خيلي حس قشنگيه لذت ببر مواظب نينيت باش
niloofar
پاسخ
شیما
4 دی 92 16:17
چه حس قشنگی
niloofar
پاسخ
به زودی خودت تجربه ش میکنی شیما جان. شک نکن
زهرا
4 دی 92 18:33
چه زیبا نوشتی نوشته هات با موسیقی وبت خیییییییییییلی به دلم نشست.
niloofar
پاسخ
عزیزمممممم
پرتو
4 دی 92 18:55
خدا رو شکر عزیزم خیلی برات شادم
niloofar
پاسخ
آیدا
4 دی 92 20:05
چه حس قشنگی حق با توئه آدم کلمه کم میاره برای باز گو کردنش. عشق مادرانه فرازمینی, زیباترین حسی که نعمت تجربه کردنش فقط به خانمها داده شده.مبارکت باشه.از ذره ذره اش لذت ببر عزیزم.نوش جان وروحت
niloofar
پاسخ
ممنونم آیدای عزیزم.
سحر
4 دی 92 22:13
بازم سلام عزیزم به الان که فقط سوپرفکت روزی 50 واحد می زنم بهم گفتن روز دوم یا سوم پری برم واسه سونو و ویزیت من ابن سینا می رم می تونی بهم بگی از چه روزی آمپولام شروع میشه آخه می ترسم به تعطیلی بخوره مجبور شم روز چهارم بر؟
niloofar
پاسخ
سحر جان اگه میتونی همون روز دوم برو. چون نهایتا دیگه از روز سوم داروهای دیگه تو شروع میکنن.روز چهارم یه موقع دیر نباشه.
fariba
4 دی 92 22:33
عالی بود مامی لولوفررررررررررررررررررررررر.وای من هوس یه نی نی دیگه کردم الان میرم دست بکارشممممممممممممممممممممممممممممم
niloofar
پاسخ
از دست تو دختر.
مينووووو
5 دی 92 7:31
عزيز دلم تو اون اوج عاشقيت برا ما هم دعا كن ميگن تو اون حس رها بودن دعاها ميگيره
niloofar
پاسخ
خاله مینو دستهای این فرشته کوچولو همیشه برای دعا رو به آسمون بلنده. موفق باشی عزیزم.
رها
5 دی 92 9:53
سلام نیلو جان خیلی خوشحال شدم وقتی این پست و پست قبلی رو خوندم انشااله به سلامتی گلم خیلی بهت تبریک میگمممممممممممممممممم
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. واقعا خوشحالم رها. خیلی
باران
5 دی 92 10:09
وچه عشقی بالاتر از عاشقی بر بال حسی که می گویند نامش مادریست/مبارکت باشد نیلو پروازی که فرودش به همراه یک فرشته هست/آسمانی شدنت مبارک میدانم باید مادرشد تا فهمیدآسمان چه رنگیست
niloofar
پاسخ
ممنونم باران جان. خیلی لطف داری
باران
5 دی 92 10:18
دلم به احساست لبخند میزند نیلو /دلم مادر نیست ولی قطره های باران زندگیت را روی گونه های خوشحالیم حس میکنم/ دلم برایت قنج میرود برای دیدن دلی که الان پراز یک شکوفه ی نیلوفریست....دوستت دارم نیلو وشادم از شادیت...
niloofar
پاسخ
باران جونم. انشااله به حق همین روزهای عزیز به زودی خودت این حس و تجربه کنی که لیاقت بهترین ها رو داری.
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 11:30
وااااااااااااااااای نیلوفر این حستو به قلم کشیدناات تکه بخدا یعنی آددم احساس درونشو اینقدر خوب به روی کاغذ بیاره خدایی عندشی
niloofar
پاسخ
خیلی لطف داری گلم.
آیسان مامان ماهان
5 دی 92 11:31
هی نیلو خانوم همش که برا شما نبود که،برا نینیمونم بودنااااااااااااااااااا
niloofar
پاسخ
میدونم آیسان. الان نینی رو بیشتر ازمن تحویل میگیری
نرگس شیراز
5 دی 92 16:35
وقتی متن *مادر که باشی* رو نوشتی میخواستم بهت بگم اشتباه نوشتی میخواستم بگم مادر که باشی یکی هست که وقتی فکر میکنی تمام درهای دنیا به روت بستست فقط کافیه به لبخند بی دغدغش نگاه کنی تا شاد شی مادر که باشی تنها و تنها بوی عطر تن اون بچه ی کوچیکه که آرومت میکنه گاهی انقدر به بوی تنش وابسته میشی که هر چی بوش میکنی سیر نمیشی انگار که خدا تمام آرامش دنیا رو برای تو توی عطر تن اون گذاشته حالا خوشحالم که خودت فهمیدی مادر که باشی جونت بسته میشه به یه کودک که فقط کافیه صدات کنه تا جونت که خوبه همه ی دنیا رو بهش بدی مادر که باشی فقط مادری ببخش جو گیر شدم ولی این یک هزارم چیزاییه که دلم میخواست بنویسم
niloofar
پاسخ
خیلی قشنگ توصیف کردی نرگس جان. این حس قشنگ و از همین الان با همه وجودم میفهمم. از حس اینکه الان درون من یه فرشته هست همه زندگیم رنگی میشه..
بهار د
5 دی 92 20:29
(بجای آنکه بی صبرانه در انتظار نه ماه بارداری بمانی، هر لحظه از این دوران را ببلع! چرا که شانس این را داشته ای که بهترین موجود جهان را در وجودت پرورش دهی و معجزه خداوند را به نمایش گذاری...)
niloofar
پاسخ
بی صبرانه به انتظار نشسته ام که این حس و از زبون تو بشنوم بهاره جان.
آمی
6 دی 92 0:04
عزیزم از صمیم قلب برات خوشحالم ایشالا به سلامتی. خدا برات حفظش کنه . حتمی مصلحتی بوده که یه دونه باشه بالاخره حاملگی دو قلو یا سه قلو خودش خیلی ریسک داره گرچه تصورشم دل آدمو اب میکنه اما ایشالا یه نی نی دیگه هم خودش میاد و غافلگیرت میکنه عاشقتتتتتتتتتممممممممممممم
niloofar
پاسخ
آمی جونممممممممم خیلی دوست دارم خالههههههههه
نیلوفر جون
6 دی 92 0:39
سلام عزیزم چه زیبا توصیف میکنی مرسی که بهم سر زدی مواظب خودتو نی نی قشنگ باش
niloofar
پاسخ
حتما نیلوفرجان. مرسییی
مامان عروسک
6 دی 92 11:14
عزیزم اینا اشک شوقه واسه اینکه شادیتو دیدم و هر لحظه حسش میکنم. وای چه قشنگ حستو بیان میکنی. از این روزها و لحظات لذت ببر عزیزم. خدایااااااااااااااا شکرت شکرت شکرت هرچی بگم بازم کمه هزاران بار شکرت.
niloofar
پاسخ
عطی جون عزیزم مرسیییییییییییییییییی
سحر
6 دی 92 23:55
عزززیززززززم چه حس قشنگی.... ایشالا سالم و سلامت فارغ شی خانوم خانوما
niloofar
پاسخ
مرسی خانوم خانوما. انشااله نوبت خودت بیام جبران کنم.
زهرا سانا
6 دی 92 23:56
سلام نیلو جون نازدونه ات چه طوره بگو برا همه منتظرا دعا کنه یه خواهشی داشتم راستش خجالت هم می کشم بگم می دونم بارداری وقت امتحاناتت هم هست وقت نداری ولی هر وقت حوصله داشتییییییییییی هروقت زمان اضافیییییییییی داشتی میشه ازمایشاتی را که دکتر عارفی بهت داده اسمشون را -همون ویزیت اولت- برام بنویسی تا ببینم چیل ندادم بروم بدهم ممنون می شم من 3 بار زیفت کردم دو بار میکرو دوبار لاپارا خلاصه پو ستم کنده است حال دکتر عوض کردن ندارم دکتر کشاف هم بدون بررسی فقط زیفت را تکرار می کنه البته یه سری ازمایشاتو دادم مثل ازمایش زنتیک یا انعقادی را ازمایشات ایمونولوزیکی را ندادم ممنون می شوم یا اگر جایی در نی نی سایت نوشتند بهم ادرس بدهی پیدا کنم از دکتر عارفی خیلی خوشم اومده معلئمه کار بلده ممنون
niloofar
پاسخ
سلام عزیزم اره چرا نه که. امشب برات میفرستم
سمیه
7 دی 92 0:17
سلام عزیزم این روزای قشنگ مبارکت باشه.انشاالله بیای و در مورد سی وهشت هفتگیت بنویسی.منم دعا کن.
niloofar
پاسخ
مرسی سمیه جان. حتما
باران
7 دی 92 12:08
niloofar
پاسخ
باران گلم. مرسی
اب نبات
7 دی 92 18:29
خیــــــــــــــــــــــلی خوشحــــــــــــــــــــــــالم که بهترین دوستم ..مهربون ترین دوستم خوشــــــــــــــــــــــــحاله
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممممممم.منم خوشحالم که شماها رو دارم
ساره
7 دی 92 19:56
واااااااای الهی چه جالب با نی نی حرف میزنی و احساست رو باهاش در میون میذاری نیلو جان. سر نمازات ما رو هم دع کن&چه حس خوبیه مادر شدن خدایاااااااا.
niloofar
پاسخ
انشااله به زودی قسمت همه دوستام. ساره جون محتاجیم به دعا. اگر هم قابل بودیم دستمون همیشه رو به آسمون بلنده.
هستی
7 دی 92 22:45
کجایی پس مامان نیلوفری؟ چرا نمیای از نی نی ناناز بگی برامون؟ ایشالا همه چی خوبه ؟ مامان و نی نی حسااااااااااااااااااابی با هم خلوت کردیناااااااااااااااااااااااااا .
niloofar
پاسخ
هستی جونم امتحانات وقتی برام نمیذاره گلم. زودی میام.
مامان عسل
8 دی 92 2:04
عزیزم خدا رو شکر که با دیدن ساک حاملگی اولین خان رو گذروندی (حالا حالا خان داری که بگذرونی تا اینطوری بشین ) البته اونا هم به سلامت می گذرن . فقط تجربه خودمو میگم اصلا استرس نداشته باش و زیاد خودتو خسته نکن .
niloofar
پاسخ
هههههههه آره مامان عسل. به قول یکی از دوستان با این همه خان اگه رستم نزاییم بعیده مرسی عزیزم.
گیتی
8 دی 92 9:17
سلام نیلو جونم انشالله که نه ماه بارداریت برات بهترین خاطره باشه و این نه ماه رو به خوبی بگذرونی از ثانیه هاش به خوبی لذت ببری. نیلو جونم برام دعا کن دیروز رفتم سونو ساک حاملگی تشکیل شده بود ولی هنوز قلبش تشکیل نشده بود قراره 10 روز دیگه برم.
niloofar
پاسخ
مبارکههههههههه گیتی جون. انشااله ده روز دیگه قشنگترین صدای دنیا رو میشنوی عزیزم.
مامی سارا
8 دی 92 10:00
سلام گلم منم حستو درک میکنم چون یه نی نی تو دلم دارم که داره 4 ماهش تموم میشه امیدوارم یه نی نی سالم و ناز خوشگل به دنیا بیاری
niloofar
پاسخ
مرسی دوست گلم. انشااله بقیه راه بارداری تو هم به سلامتی طی کنی سارا جان.
ایدا
8 دی 92 10:28
ممنون دوست مهربونم. یکم زمان برای من همه چیزو درست میکنه. اگر می موندم خیلی همه چی بهم می پیچید. یکم نفس لازم دارم بعد از همه این مسائل و اگر نه که میدونم این نیز بگذرد
niloofar
پاسخ
همه چی درست میشه عزیزم. همه چی
سپیده
8 دی 92 13:42
نیلو جونم خیلی خوشحالم که داری این روزای قشنگو تجربه میکنی و این قدر قشنگ توصیف می کنی ....ایشالا بارداری راحتی داشته باشی.......با نی نی واسه خاله سپیده هم دعا کن
niloofar
پاسخ
خاله سپیده نینی میگه تو گوش نی نی خاله سپیده هم گفتم زود زود بیاد.
زهرا
8 دی 92 14:56
یعنی پیامم نیامدههههههه؟؟؟؟؟؟؟
niloofar
پاسخ
عزیزدلم قبل از این پیام نیومده خانوم
شیما
9 دی 92 12:04
نیلووووووووووووووووو زود به زود بنویس دلمون برات تنگ میشه
niloofar
پاسخ
عسیسممممممممممم
ترانه
9 دی 92 12:13
سلام عزیز دلم .خوبی مامان نیلوفر؟ منم همیشه بهت سر میزنم وتو خوشحالیت شریک میشم و ممنونم به خاطر اینهمه مهربونیت. تبریک میگم بهت عزیزم چقدر این روزای خوبت رو قشنگ به تصویر کشیدی،افرین مامان نیلو. قربون نی نی برم که چسپیده به دل مامانش تا میتونی لذت ببر از این نه ماه و مواظب خودت و نی نیت باش. من بر میگردم شاید زود شاید هم دیرتر. برای روزهای خوبت دعا میکنم .
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییی ترانه جون.خودت خوبی خانوم؟؟؟ دلمون برات تنگ شده
فریبا معروف به فری طلا
23 دی 92 11:56
نیلوفر نازم خوشحالم این حس قشنگ رو تجربه میکنی شکر خدااااااااااا
niloofar
پاسخ
عزیزممممممممم مرسی فریبا جون. خودت خوبی؟؟؟؟ رادین خوبه؟؟؟