ارغوانارغوان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

خط خطی های مادرانه

ماه پنجم حضورت در پیشواز بهار

1392/12/24 19:09
نویسنده : niloofar
955 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه اولین روز از ماه پنجم شروع میشه و دو هفته ی دیگه که 20 هفته رو طی کنی راه وصال به نیمه میرسه. هنوز هیچ تکون خاصی حس نمیکنم و دلم به سونوگرافی هایی که انجام میدم و شکمی که اینقدر زود برآمده شده خوشه. به شبهایی که دوست داری بیدار بمونم تا دوتایی واسه فرداهایی که نزدیکه هزار و یه نقشه بچینیم.

چقدر به وجودت عادت کردم. به اینکه باهات حرف بزنم و برات لالایی بخونم. صورت ماهت و تصور کنم و نشونه های حضورت و با اطرافیان مقایسه کنم تا حدس بزنم به کی شبیه تری. میلم به چیزهایی که دوست داشتم بیشتر شده و این شک شباهتت به من رو درونم شعله ور میکنه. سکوتت تا این هفته هم من و به این فکر میندازه که به پدرت شبیه شدی. در هر حال باید یه دختر زیبا و دوست داشتنی باشی اما نه مثل مادرت پر جنب و جوش. یه دختر آروم و متین شاید شبیه خاله ت.  و من در هر حال به داشتن یه دختر می بالم. چقدر مادر یه دختر بودن قشنگ و دلچسبه. وقتی حس میکنی یه دختر معصوم تو راه داری عاشق سلول به سلول وجودش میشی. بهش که فکر میکنی دلت میلرزه از داشتنش و از شدت خوشحالی اشک تو چشمات حلقه میزنه.

به آینده ای فکر میکنی که شاید دل معصوم این دختر پابند نگاهی بشه. قلبت تیر میکشه از روزی که شاید این دل از اون نگاه بشکنه. ولی تو مادری. همه ترسهات و میزنی کنار و چشمات و به روزی میدوزی که سر این دختر روی زانوت باشه و اشکهای نازنین بریزه. تو به این فکر میکنی که تاریخ داره تکرار میشه. آخر این قصه رو میدونی و دم نمیزنی. دست روی موهاش میکشی و مادرونه هات همراهش میشن. به آینده ای فکر میکنی که دامن دنباله دار دانتل سفیدش روی پله های خونه ت کشیده میشه تا بره سمت خونه ی جدیدی که بهش میگن خونه ی بخت. دوست نداری این فکرها رو ادامه بدی. دوست نداری اینقدر زود این دوری برسه. دوست نداری به این زودی این عشق سه نفره رو با کس دیگه ای قسمت کنی. افکارت و مثل ابرهایی که دورت و گرفتن پس میزنی و دوباره دست میکشی روی شکمت و میگی خدایا خودت نگهدارش باش.

عاشقانه

این روزها سعی میکنم از دامی که این هورمونها برام پهن کردن رها شم. دامن به دستشون ندم و از این کج خلقی بیام بیرون. شاید هم رفتارهای دخترونه و نازک نارنجی تواه که در من تظاهر میکنه. امسال بهار من رو از پاییز شروع کردی.

هفته ی پیش بالاخره با کمک مامانی خونه رو تمیز کردیم و برق انداختیم. اگه نمیاومد از خیر تمیز کردن خیلی چیزها میگذشتم. تا آخر هفته هم سعی میکنم هفت تا سین زیبای زندگی رو یه جا جمع کنم. خونه که تمیز شد بوی بهار با خاک بارون خورده ی این روزها زد تو زندگیم. مستم کرد. سرخوش شدم از عطر و صدای بارون. از دیدن خیابونهای خیس. از خنکهای هوای این روزها که اگه از دستش بدی برای دیدن تکرارش دیگه باید تا پاییز منتظر بشینی. از باز گذاشتن پنجره ها برای تنفس هوای تازه.

ارغوانم من و بابا تا جایی که بتونیم مواظبتیم. تو هم مواظب دل ما باش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

زهرا
24 اسفند 92 23:10
چه زیبا لحظه های عاشقانه داری با دخترت...انشاالله به سلامتی بیاد بغلت نیلوفر جون برای منم دعا کن عزیزم.
niloofar
پاسخ
گر نگهدار من آنست که من میدانم شیشه را دربغل سنگ نگه میدارد. زهرا جون خدای مهربونی که این نینی رو به تو بخشیده مواظبش هم خواهد بود. محتاجیم به دعا
مانلی
24 اسفند 92 23:30
از هورمونای خر فرار کن بیا برای منم دلت تنگ شه با هم بریم بیرون ددر دودور.. دست بذارم رو شکم دوست داشتنیت به ارغوان کوجک بگم چقدر دوستتون دارم
niloofar
پاسخ
عسیسم ارغوانم هم خیلی خاله هاش و دوست دارم. دلم برای ددر دودور تنگ شده
,sahar
25 اسفند 92 0:01
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺩﻏﺪﻏﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﺎﺩﺭﺍﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﯾﻪ ﺷﮑﻠﻪ ﺍﻭﻥ ﻋﮑﺴﻪ ﭼﻘﺪ ﻣﻮﺷﻪ..ﺩﻟﻢ ﺿﻌﻒ ﺭﻓﺖ.. ﺧﺪﺍ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ ﺍﺭﻏﻮﺍﻥ ﮐﻮﺷﻮﻟﻭ ﻭ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﺶ باشه
niloofar
پاسخ
ممنونم سحر جونم. میدونم که خوب میفهمی چی نوشتم
ساره
25 اسفند 92 7:26
چه زیبا مینگاری برای ارغوانت... چه زیباست لحظه وصال و در آغوش کشیدن فرزندت... دعای خیر دوستان بدرقه راه مامی نیلوفر عزیزه... ممنون بابت همه راهنمایی های بی دریغت...
niloofar
پاسخ
خواهش میکنم دوست گلم. به امید اینکه این حس زیبا رو تو و همه دوستانم هم تجربه کنی
رها
25 اسفند 92 9:46
سلام مامان نیلو خوبی عزیزم؟؟؟؟ چقدر قشنگ با دخملت حرف میزنی خوش به حالت انشااله که به سلامتی میاد توی بغلت تو که اینقدر دل پاک و صافی داری برای من هم دعا کن دوستت دارم
niloofar
پاسخ
مرسی رها جون. انشااله تو هم این راه و به سلامتی طی میکنی گلم. چیزی به ان تی نمونده ها. با خبرهای خوب بیا
ایدا
25 اسفند 92 10:06
مثل همیشه بسیار زیبا وپر ازشکوفه های بهاری بود پستت. لذت ببر از این حس مادر و دختری
niloofar
پاسخ
لطف داری آیدای گلم
باران
25 اسفند 92 10:29
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری نیلوی عزیزم سال نو به تو وارغوان جونی و خانواده محترمت مبارک چه معجزه قشنگیه بهار و از اون قشنگتر معجزه وجود یه وجود دیگه تو دل وجونته برای داشتن این معجزه مارو هم دعاکن عزیزم عیدت مبارکـــــــــــــــــــ
niloofar
پاسخ
مرسی بارانم. دستهام برای اجابت این دعا همیشه رو به آسمونه که دوستانم هم این عشق بی بدیل و تجربه کنن
فاخته
25 اسفند 92 14:41
سلام سال خوشی برات ارزو دارم.....عیدت مبارک
niloofar
پاسخ
مرسی فاخته جان
نیلوفر جون
25 اسفند 92 14:54
بزرگترین دروغ این روزای من من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی سال نو را پیشاپیش تبریک میگم
niloofar
پاسخ
امسال قشنگ ترین عیدی رو از خود خدا گرفتی نیلوفر جون. عیدت مبارک
صدف
25 اسفند 92 23:25
عزيززززززززم مثل هميشه قشنگ و دلنشين نوشتي با خوندن عاشقانه هات دلم برا اون روزا تنگ شد ولي بهم ياداوري كردي كه از تك تك لحظات اين روزا بيشترين لذتو ببرم كه الهي تك تك دوستام اين لحظاتو تجربه كنن و من با شاديشون شاد شم الهي آميييييييين
niloofar
پاسخ
آمییییییییییییییین. مرسی از قلب مهربونت صدف جونم
الی
26 اسفند 92 9:38
کیف میکنم با نوشته هات میرم تو رویا
niloofar
پاسخ
نظر لطفته عزیزمممم
ناديا
26 اسفند 92 14:55
نيلوفر جون ايشالله در سال جديد به همه ارزوهاي شيرينت دست پيدا کني و در کنار هم 3 نفري روزهاي شاديو پشت سر بزارين پيشاپيش عيدتون مبارک مراقب ارغوان کوشولو باش
niloofar
پاسخ
مرسی نادیا ناقلا. سال خوبی داشته باشی
پرتو
26 اسفند 92 15:20
چه خلوت زیبایی با دخملی داری عزیزم انشاالله که خدا برات حفظش کنه هزار سال ، از الان نگران آینده و ... نباش هنوز خیلی سالها باید بگذره تا به اون روز موعود برسه (ازدواج ) دوستم فعلنی این گل دخملی ما خودتونه پس خوب ازش لذت ببر و به هیچ چی دیگه فکر نکن پیشاپیش سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی براتون باشه گلم
niloofar
پاسخ
مرسی پرتو جونم. نیومده نگرانیهاشو هم باخودش میاره دیگه. ههههه. خیلی ماهی
ازاده مامان آرتین
26 اسفند 92 17:45
خیلی قشنگ نوشتی-چه اسم قشنگیم انتخاب کردی-نیلوفر جون ایشالا بسلامتی نی نی صحیح و سالم به دنیا بیاد-سال جدید رو بهت تبریک میگم
niloofar
پاسخ
لطف داری آزاده جونم. سال خوبی داشته باشی
سودابه
26 اسفند 92 18:06
نیلوفر جون مامن مهربون عاشششششششششششششششششششششق نوشته هاتم......بس واسه مامان و دختر
niloofar
پاسخ
این بوسهای قشنگ هم واسه سودابه عزیزم و باران کوچولوش
شیما
26 اسفند 92 18:29
نیلووووووو چه قشنگ نوشتی ایشالا که ارغوانمون صحیح و سالم بیاد بغلت سال نو هم پیشاپیش مبارک باشه ایشالا سالی پر از خیر و برکت و سلامتی و شادی براتون باشه
niloofar
پاسخ
انشااله. مرسییییییییییی شیمای عزیزم
رها
27 اسفند 92 10:53
سال نو مبارک عزیزم
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزمممم
ایدا
27 اسفند 92 11:43
نیلو جان سال نوت پیشاپیش مبارک. انشاالله سال دیگه بهتر از امسال باشه براتو سال آینده در کنار خانواده و ارغوان نازت رو به خوشی و سلامتی طی کنی انشاالله
niloofar
پاسخ
انشاله که برای همه سال خوبی باشه. مرسی
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 14:25
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم! سال نو مبارک
niloofar
پاسخ
چه قشنگ. مرسی عزیزم
بنفشه بانو
27 اسفند 92 17:59
سلام. خوشحالم از این که این روزهای شیرین رو تجربه می کنی عزیز دلم.الحمدالله مراقب خودت باش که ارغوان کوچولوی دوست داشتنی مادری سالم می خواهد به یادتم...
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییییی بنفشه ی عزیزم. امیدوارم هرچه زودتر همونی بشه که دوست داری
سوری
28 اسفند 92 8:39
سلام مبارکت باشه نیلوفرجان
niloofar
پاسخ
خیلی لطف داری سوری جان
پرتو
28 اسفند 92 11:54
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… پیشاپیش سال نو مبارک
niloofar
پاسخ
بهار د
29 اسفند 92 1:55
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد تنها دل ساده ایست دارایی ما آن هم شب عید تقدیم تو باد برات عزیزم بهترین ها رو ارزو دارم در کنار خونواده
niloofar
پاسخ
ممنونم بهار گلم
فاطمه مامان آنیتا
29 اسفند 92 7:03
سلام نیلوفر جونم سال نو رو به شما و خونواده محترم و نی نی گل تون تبریک میگم ایشاالله سالی پر از خیر و برکت باشه براتون و نی نی تونم سالم زمینی بشه
niloofar
پاسخ
مرسیییییییییییی فاطمه جون
علامه کوچولو
29 اسفند 92 11:41
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
niloofar
پاسخ
عید شما هم مبارک. ممنون
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 اسفند 92 17:10
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باش
niloofar
پاسخ
مرسی عزیزم. شما هم سال خوبی داشته باشید
,sahar
29 اسفند 92 19:56
ﺳﻼﻡ...ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻋﯿﺪ ﻗﺸﻨﮓ ﺳﻪ ﻧﻔﺮﺗﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ...ﺳﺎﻟﻬﺎﯼ ﭘﯿﺶ ﺭﻭﺕ ﺭﻧﮕﯽ ﻭ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺑﭽﻪ...
niloofar
پاسخ
مرسی سحر جون
مامی سارا
3 فروردین 93 0:09
نیلوفر جون سلام امیدوارم سال جدید یکی از بهترین سالهای زندگیت باشه عزیزم حسابی از این روزات لذت ببر منکه فقط 9 هفته دیگه دارم ولی حسابی از حالا دلم برای این روزا تنگ شده وقتی جیگر گوشت همراهته خیالت راحت فقط و فقط مال خودته ولی وقتی به دنیا میاد باید با همه قسمتش کنی و وقتی پیشش نیستی تمام فکرت پیششه نگرانشی
niloofar
پاسخ
آره سارا جون. منم دوست ندارم با کسی قسمتش کنم. خدارو شکر که دیگه به آخرهای راه رسیدی. انشااله باقیشو هم به سلامتی طی کنی
نیلوفر جون
5 فروردین 93 11:45
niloofar
پاسخ
سودابه
6 فروردین 93 12:35
عزیزم سال خوبی داشته باشی و بهترین آرزوها رو واسه تو و کوچولوت دارم
niloofar
پاسخ
مرسی سودابه جون. همچنین
fariba
19 فروردین 93 0:17
سلام مامان نیلوفر خوبی سال نو مبارک امیدوارم ساله خوب و خوشی داشته باشید .اشکم درومد دختره ی دیونه این چه وضعه دردو دل کردن و حرفای عاشقانس نمیتونی یکم خشنتر بنویسی تا اشک مارو در نیاری نه اگه ندادم سارینا ارغوان بزنه و موهاش بکشه
niloofar
پاسخ
چه تهدید بامزه ای. من که از خدامه سارینا با ارغوان همبازی شه. عااااااااشق سارینام